Zijn gedrag heeft nu ook gevolgen gehad in het spel: hij wou Jane niet leren kennen, niet spreken want het boeide hem niet, nu kon hij dus niet alle vragen goed beantwoorden en is zij daar de dupe vanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor zijn gedrag is geen excuus, je kiest er zelf voor om onbeschoft te zijn.
Ik heb gemist waarom Shar DM is, vroeg het daarnet ook al.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
Jordy heeft aan Sharice gevraagd of ze hem wil sparen voor komende week![]()
(Sharice is DM)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn gedrag heeft nu ook gevolgen gehad in het spel: hij wou Jane niet leren kennen, niet spreken want het boeide hem niet, nu kon hij dus niet alle vragen goed beantwoorden en is zij daar de dupe van
Ze hebben allemaal tijdens SL in de Gameroom moeten aangeven waarom ze DM wilde worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb gemist waarom Shar DM is, vroeg het daarnet ook al.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal tijdens SL in de Gameroom moeten aangeven waarom ze DM wilde worden.
Ik vermoed dat het een soort van gunnen was tussen de duo's
Jeff gaf bijvoorbeeld aan op die vraag :: "omdat ik dat wil"
Daarop besloot Jane dat ze zich als duo terug trokken als duo voor DM omdat ze het een stomme reden vond
Ze beseft dat ze heel de week aan een narcist vastzit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:36 schreef Ireth het volgende:
Lig jane nou nog te janken???![]()
Jeuh, die stijgt hiermee ook niet echt hoor? Alsof ze een been amputeren bij haar??
En dan misschien ook nog een grote om als koppel genomineerd te worden, omdat ze vast aan hem zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze beseft dat ze heel de week aan een narcist vastzit.
Wanneer ze gaan douchen moeten ze tegelijkertijd de kraan aanzetten, anders krijgen ze inderdaad 100 euro boete.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef ledn81 het volgende:
Ze krijgen 100 euro boete als ze niet binnen de tijd douchen ofzo..
Axel vertelde het net. Hij had een waarschuwing gekregen voor de douchebeurt eerder vandaag.
Ze moeten de douche als duo gelijk aanzetten
BB heeft de regels na het douchen van de eerste twee koppels nog eens omgeroepen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef ledn81 het volgende:
Ze krijgen 100 euro boete als ze niet binnen de tijd douchen ofzo..
Axel vertelde het net. Hij had een waarschuwing gekregen voor de douchebeurt eerder vandaag.
Ze moeten de douche als duo gelijk aanzetten
Jane doucht elke morgen koud, gaat ze nu niet douchen 's morgens, of moet Jeff nu ook elke morgen koud douchen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
BB heeft de regels na het douchen van de eerste twee koppels nog eens omgeroepen.
Deze keer geen sancties, maar volgende keer wel
Contract??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:41 schreef Flow3r het volgende:
Ik snap ook niet dat het zooo belangrijk voor ze is om mee te doen, ik was allang opgestapt na die kutweken zonder douche en etenZoek het maar uit met je experiment
Na een middagje hard werken in het dierenhospitaal was ik benieuwd of de bewoners het vanmiddag naar hun zin hadden met hun nieuwe partner.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:38 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier vrolijkheid troef, man3
Nou ik vind BB nog soepel hoor.. Nu ook een aantal liggen gewoon te pittenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:54 schreef Keane007 het volgende:
Het is wel het seizoen van de zender check. En ook controleer je microfoon dat weer door al dat gefluister.
Eens ik mis de strenge BB echt wel dit jaar. Maar owee als je niet als duo doucht. Dan gaat je hele eigen vermogen eraan 🥲quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou ik vind BB nog soepel hoor.. Nu ook een aantal liggen gewoon te pitten
geen omkleden dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze moeten zich ook nog omkleden voor het diner. (Of ze dan kleding krijgen voor wie de kast nog niet heeft, werd door BB niet gezegd).
Dus ik vermoed dat het diner rond 20u zal zijn?
Verwend poppetje die Eva.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Eva: "Dit vind ik toch zooo afschuwelijk, dat we wachten op iets!"
Keanu: "We wachten wel op iets lekkers"
Milena: "Ik wacht op eten, dat vind ik niet afschuwelijk"
Eva reageert niet, wacht even en staat dan op
[ afbeelding ]
Yep, heeft nergens een rem op..zuipen, vreten, jolig doen, janken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Jordie gaat zich "Helemaal volstouwen"
Ze hebben een spel gespeeld per koppel. Een persoon gaf haar/zijn favoriete eten door en de ander heeft dat moeten raden. Wie het goed had, kreeg een diner van BB. Alleen Jeffrey en Jane hadden het fout.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. Het Diner staat klaar in de GR .. waar hebben ze dat aan verdiend?
Ah thx.. En Jane ligt nu nóg te janken daarom?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze hebben een spel gespeeld per koppel. Een persoon gaf haar favoriete eten door en de ander heeft dat moeten raden. Wie het goed had, kreeg een diner van BB. Alleen Jeffrey en Jane hadden het fout.
dat is niet waar want ze hebben heel goed de vragen gesteld aan elkaar en herhaaldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn gedrag heeft nu ook gevolgen gehad in het spel: hij wou Jane niet leren kennen, niet spreken want het boeide hem niet, nu kon hij dus niet alle vragen goed beantwoorden en is zij daar de dupe van
Nee die ligt te slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah thx.. En Jane ligt nu nóg te janken daarom?
is nog erger verwend als de andere meidenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Eva: "Dit vind ik toch zooo afschuwelijk, dat we wachten op iets!"
Keanu: "We wachten wel op iets lekkers"
Milena: "Ik wacht op eten, dat vind ik niet afschuwelijk"
Eva reageert niet, wacht even en staat dan op
[ afbeelding ]
Dat was, inmiddels slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te Janken bedoel je, wat ik het laatst hoorde vanonder haar dekbed
Het is wel zielig voor haar. Jeffrey heeft dit verdiend muhahaha.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te Janken bedoel je, wat ik het laatst hoorde vanonder haar dekbed
Wel gedekt voor nog 2 personenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:03 schreef Kinga het volgende:
Heeft BB serieus die sushi/aziatisch eten afgekeurd, hahahahaha. Meedogenloos.
Mattie heeft ook eigen groene blouse aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:57 schreef kater1 het volgende:
Dit is Jordi's eigen kleding hè. Laat dat even doordringen. Ja, die jongen daar op de bank met die identiek groene broek en overhemd.![]()
![]()
![]()
karma is a bitch..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:03 schreef Kinga het volgende:
Weet niet of het daarom is. Niemand heeft echt met haar daarover gesproken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah thx.. En Jane ligt nu nóg te janken daarom?
Ze wenste nog een smakelijk diner aan Axel, die ondanks BB's mededeling dat er geen tijd voor omkleden was, toch nog even een andere broek aan trokquote:
Benieuwd wat Jeffrey echt heeft gezegd in de DBK! Misschien heeft hij enkel sushi gezegd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:03 schreef Kinga het volgende:
voorlopig staat hij eten te maken voor beide en ligt zij nog in der kamer te janken nee helemaal geelligquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef Rhosyn het volgende:
Is die Jane lekker mee met Jeffrey een team zijn.
Echt wel lullig iedereen lekker eten en hun niet..
Behalve Jeff...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel een slimme zet van BB.. die Crisis-Cyclus duurde al veel te lang en is een blunder van de 1ste categorie.. dus geef ze Voer Tussendoor en Iedereen blij
Hij had ook even bij haar kunnen kijken, en vragen of ze mee ging eten makenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voorlopig staat hij eten te maken voor beide en ligt zij nog in der kamer te janken nee helemaal geellig
Echt een rotkop.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
Krijg Eva Trump echt niet meer van m'n netvlies af, bizar gewoon
heeft die allang gedaan hoor en der proberen op te beuren door te zeggen dat ze 3 gangen gaan eten samenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij had ook even bij haar kunnen kijken, en vragen of ze mee ging eten maken
Die is er al lang bij geweest en die deden gewoon normaal tegen elkaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:08 schreef Keane007 het volgende:
Zal Jane nu net zo lang verdrietig in bed blijven liggen totdat Jeffrey naar haar komt om te praten.. 🤔 bijzonder lange act wordt dat.
Hij heeft daarstraks al bij haar gezeten en geprobeerd haar op te vrolijken...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat was daarstraks toen iedereen er was. Ik bedoel nu voordat ie in de keuken aan de slag gingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft die allang gedaan hoor en der proberen op te beuren door te zeggen dat ze 3 gangen gaan eten samen
Hij is vanmiddag in de slaapkamer geweest, toen Jane nog echt aan het huilen was. En deed zijn uiterste best om haar op te vrolijken: dat ze er een gezellige avond van zouden maken met hun 2tjes, dat hij voor een 3-gangen menu zou zorgen: voorgerecht puree, hoofdgerecht gebakken patatjes, nagerecht appelmoes...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jeffrey is daarstraks even bij haar geweest, maar toen waren Axel, Keanu, Jolien er ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:08 schreef Keane007 het volgende:
Zal Jane nu net zo lang verdrietig in bed blijven liggen totdat Jeffrey naar haar komt om te praten.. 🤔 bijzonder lange act wordt dat.
Waarom zou ze moeite doen voor die lul die al zoveel verkloot heeft met zijn gedrag óok voor haarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voorlopig staat hij eten te maken voor beide en ligt zij nog in der kamer te janken nee helemaal geellig
Tsja, een Underdog ( of 2.. Jane idem) moet gecreërd worden, zo werkt een goeie Soap nou eenmaalquote:
Ik overweeg me volgend jaar als voorzitter van de Club van Ranzige Eters aan te melden voor BB. En dan elke maaltijd een middelvinger naar de camera te geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef Hznootje het volgende:
Zo ranzig, Elsa die praat tijdens het eten altijd met haar mond vol
Ook dat heeft ie gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat was daarstraks toen iedereen er was. Ik bedoel nu voordat ie in de keuken aan de slag ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |