Nou ik vind BB nog soepel hoor.. Nu ook een aantal liggen gewoon te pittenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:54 schreef Keane007 het volgende:
Het is wel het seizoen van de zender check. En ook controleer je microfoon dat weer door al dat gefluister.
Eens ik mis de strenge BB echt wel dit jaar. Maar owee als je niet als duo doucht. Dan gaat je hele eigen vermogen eraan 🥲quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou ik vind BB nog soepel hoor.. Nu ook een aantal liggen gewoon te pitten
geen omkleden dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze moeten zich ook nog omkleden voor het diner. (Of ze dan kleding krijgen voor wie de kast nog niet heeft, werd door BB niet gezegd).
Dus ik vermoed dat het diner rond 20u zal zijn?
Verwend poppetje die Eva.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Eva: "Dit vind ik toch zooo afschuwelijk, dat we wachten op iets!"
Keanu: "We wachten wel op iets lekkers"
Milena: "Ik wacht op eten, dat vind ik niet afschuwelijk"
Eva reageert niet, wacht even en staat dan op
[ afbeelding ]
Yep, heeft nergens een rem op..zuipen, vreten, jolig doen, janken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Jordie gaat zich "Helemaal volstouwen"
Ze hebben een spel gespeeld per koppel. Een persoon gaf haar/zijn favoriete eten door en de ander heeft dat moeten raden. Wie het goed had, kreeg een diner van BB. Alleen Jeffrey en Jane hadden het fout.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. Het Diner staat klaar in de GR .. waar hebben ze dat aan verdiend?
Ah thx.. En Jane ligt nu nóg te janken daarom?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze hebben een spel gespeeld per koppel. Een persoon gaf haar favoriete eten door en de ander heeft dat moeten raden. Wie het goed had, kreeg een diner van BB. Alleen Jeffrey en Jane hadden het fout.
dat is niet waar want ze hebben heel goed de vragen gesteld aan elkaar en herhaaldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn gedrag heeft nu ook gevolgen gehad in het spel: hij wou Jane niet leren kennen, niet spreken want het boeide hem niet, nu kon hij dus niet alle vragen goed beantwoorden en is zij daar de dupe van
Nee die ligt te slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah thx.. En Jane ligt nu nóg te janken daarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |