Meestal zit daar De Dom, maar ze wordt in het huis gewoon Milena genoemdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat zit daar dan , een koekoeksklok ?
oh ja dat kan ook maar dacht dat ze dat niet gingen doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
jolien en jeff gaan samen in 1 bed volgens mij
Neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat zit daar dan , een koekoeksklok ?
ja dat dacht jolien ook maar met bed opmaken vroeg ze aan jeff , wilt u nu wel bij mij slapen, of iets in die strekking, mijn vlaams is niet zo goedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook maar dacht dat ze dat niet gingen doen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:34 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoop dat het diner van vanavond bestaat uit stampot boerenkool met gehaktbal.
lekker, goed klaargemaakt, lekker gekruide gehaktballen, jus en goed gemaakte appelmoes erbij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:34 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoop dat het diner van vanavond bestaat uit stampot boerenkool met gehaktbal.
en wicky danquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Alleen de meiden zijn er niet behalve Jolien
Heerlijke humorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:36 schreef ledn81 het volgende:
Mattie en Jordy over dat ze alles van elkaar weten..
Zelfs de lengte van zijn...
Axel : van zijn tollie?
Er wordt 2 cm geroepen...
Axel : "Jij denkt dat BB gaat vragen wat de lengte is van Jordy zijn tollie"
Mattie : "Nou niet perse, maar wij gaan gewoon zo diep met elkaar"
Axel : "nou 2 cm vind ik niet heel diep"
1 grote mindfuck, dat doet het huis met jequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:38 schreef kater1 het volgende:
Best wel idioot. Jane nog steeds verdrietig weggekropen in hoekje, de rest gezellig aan het kletsen.
Ik snap ook niet dat ze haar niet even met rust laten in die kamerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:38 schreef kater1 het volgende:
Best wel idioot. Jane nog steeds verdrietig weggekropen in hoekje, de rest gezellig aan het kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |