Dat was ook echt niet netjes. Jeffrey liet het liggen en ging gewoon verder met het snijden van zijn appel. Anderen konden opruimen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:40 schreef engine het volgende:
Pootje komt vertellen dat Jeffrey zijn gevallen glas niet opruimt. Dat is niet zo lekker gevallen zo te zien.
hij lacht voornamelijk om zijn eigen grapjesquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Ik vermoed dat Pootje best gezellig is voor de mensen die hem verstaan. Zie hem regelmatig lachen.
Leuke gast, kan hem prima verstaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Ik vermoed dat Pootje best gezellig is voor de mensen die hem verstaan. Zie hem regelmatig lachen.
Ik vind hem grappigquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Net dat stukje heb ik even gemist vandaag maar klinkt behoorlijk sneu ja. Maar wel grappig dat hij zo chagrijnig is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat was ook echt niet netjes. Jeffrey liet het liggen en ging gewoon verder met het snijden van zijn appel. Anderen konden opruimen.![]()
Jordy lijkt op deze foto wel een beetje op Sywert van Liendenquote:
Wad een glazen pot vol boerenkoolquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat was ook echt niet netjes. Jeffrey liet het liggen en ging gewoon verder met het snijden van zijn appel. Anderen konden opruimen.![]()
Denk het ook wel, jammer dat ik hem niet kan verstaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Volgens mij heeft die ook klem gezeten tijdens de geboorte....quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
eva zit d'r hersens te kraken
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook klem gezeten tijdens de geboorte....
of ze hebben geprobeerd haar weer terug te drukkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is het kindje weggegooid en zitten we hier naar de nageboorte te kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind het super leuk om Axel zo vrolijk te zien! Jammer dat Niels, Jordy en Axel elkaar zo laat pas hebben gevonden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel: Met hun 2 kan ik nou lachen, kon in het begin niet. Met jou kan ik lekker lachen. Met Eva kan ik lachen. Met Elsa kan ik lachen. Meer heb je niet nodig toch.
Omdat het de meest vervelende leugenachtige stoker is die er rondloopt daar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:51 schreef odie22 het volgende:
tjonge jonge wat zit iedereen toch over jeff te zeuren zeg
Axel kwam niet slim binnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het super leuk om Axel zo vrolijk te zien! Jammer dat Niels, Jordy en Axel elkaar zo laat pas hebben gevonden.
Hij haat haar alquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Als ik de kast eerder heb dan Jeffrey, gaat hij mij echt haten. Gaat hij mij haten for no reason.
Hij doet ook echt helemaal niks om het beeld maar iets te veranderen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:51 schreef odie22 het volgende:
tjonge jonge wat zit iedereen toch over jeff te zeuren zeg
Is dat echt zo? De rest heeft bij binnenkomst ook allemaal gezegd of ze hier voor het spel kwamen of niet. Die zijn er ook niet voor afgerekend. De mannen waren gewoon bang voor competitie en hebben elkaar echt lopen ophitsen.quote:
Maar Jeff heeft al zoveel daar... grote groep om hem heen een vriendinnetje het meeste eten... en er zijn er meer zonder kast..brrr wat een naarlingquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Als ik de kast eerder heb dan Jeffrey, gaat hij mij echt haten. Gaat hij mij haten for no reason.
Die stelde een gesloten vraag aan elsaquote:
kan zo een scene zijn uit 1 of andere slashermoviequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die stelde een gesloten vraag aan elsa
Hoeveel broers zussen heb jij?
Antw duurt al ff dus zit eva zo
Jeff is onderdeel van de "gezellige" mensen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:56 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Maar Jeff heeft al zoveel daar... grote groep om hem heen een vriendinnetje het meeste eten... en er zijn er meer zonder kast..brrr wat een naarling
Ja die schaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
kan zo een scene zijn uit 1 of andere slashermovie
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:58 schreef marky het volgende:
[..]
Jeff is onderdeel van de "gezellige" mensen...
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:59 schreef Flow3r het volgende:
Jeff is het beu hij wil gewoon zijn kast en sommige mensen irriteren hem
Die Jane kwam maast hem zitten en vroeg of alles goed was
Hij hoeft dat niet.vertrouwt haar niet........ennnn SL
Het is gewoon niet meer leuk om zo de stream te kijken. Zoveel SL en Twinstreams......quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:00 schreef Flow3r het volgende:
Wat een gezeik met die streamlocks steeds middenin gesprekken
Eensquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is gewoon niet meer leuk om zo de stream te kijken. Zoveel SL en Twinstreams......
Die sneuneus, echt, BB please stuur dit jongetje a.u.b. naar huis. Dit jongetje heeft ze echt niet allemaal op een rij, nul zelfreflectie, onbeschoft, sjacherijnig, een dief. Heeft niets in BB te zoeken 😡quote:
gelukkig we veel jolien in de SLquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is gewoon niet meer leuk om zo de stream te kijken. Zoveel SL en Twinstreams......
Misschien proberen ze de schade voor Jeffrey te beperken met de SL..quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
Was ik weer eens benieuwd hoe een gesprek zou verderlopen, krijgen we weer SL.
Jeffrey was aan het zeuren over Jane. Dat ze naast hem kwam zitten en vroeg hoe het met hem ging. Dat hij dacht "wtf wat doe jij hier" en haar niet heeft geantwoord. Hij kan haar niet uitstaan, maar zegt tegelijk dat hij nog geen enkel woord tegen haar gesproken heeft sinds ze binnenkwam.
Keanu leek te willen gaan bemiddelen of beetje nuanceren of zo, zei dat Jane het niet verkeerd bedoelt, en toen "stel dat je..." SL
echt hé, die telefoon mag echt nu gaan. Jeff zit lekker ver in boudoirquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zouden het leuke beelden geven als nu jane of axel hun kleding krijgen
maar dit slaat ook over op jolien hoor, dus dat is niet leukquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
De humor beleven wij hier Jeff.
Neem nog een appeltje
Niks wat te maken heeft met jolin vind ik leukquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar dit slaat ook over op jolien hoor, dus dat is niet leuk
Nope mij niet bellen, niet mn smaakquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog niemand hier in de cos gehoord dat ze dit een knappe jongen vinden , of heb ik die posts gemist
Breedbekkikkerquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog niemand hier in de cos gehoord dat ze dit een knappe jongen vinden , of heb ik die posts gemist
Boring denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik ben eigenlijk echt eens benieuwd waarover ze zouden praten als
1/ iedereen zijn kledingkast heeft
2/ iedereen een bed heeft
3/ er voldoende/meer gevarieerd eten is
Als het hem niet bevalt:quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Hoempah het volgende:
Keanu heeft zo weinig eten dat het niet eens genoeg is voor zijn grote teen.
Dan zouden ze nog steeds de hele dag over elkaar roddelen, kwaadspreken, liegen enz.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
is net zo dat ik lees dat jeff er uit moet en milena, over wie moeten we het dan hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
Zulke er zitten er nog 13 in dan die fatsoen in zich hebben dan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
is net zo dat ik lees dat jeff er uit moet en milena, over wie moeten we het dan hebbenlekker kumbaya de hele dag
Ik vind het een knappe jongen en bovendien heeft hij een prettige stem..quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo die was weer erg hé..quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:08 schreef engine het volgende:
Jeff weer Jordy afzeiken....zielig ventje...ambetante gast enz.
je neemt me toch niet in de zak he ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:10 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vind het een knappe jongen en bovendien heeft hij een prettige stem..
Ik denk dat hij het over zichzelf heeft hhahaha want ik vind dat hij klopt bij zijn beschrijving van zichzelfquote:
Zou niet durvenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
je neemt me toch niet in de zak he ?
Ik wil olie op het vuurquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:12 schreef Hoempah het volgende:
Het is echt niet grappig meer.
[ afbeelding ]
Dit aanbeeld alleen al slurpt je energie leegquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:12 schreef Hoempah het volgende:
Het is echt niet grappig meer.
[ afbeelding ]
maar dan wel zonder dat ze het weg mag gevenquote:
Precies, denk dat de streams niet minder om aan te kijken worden zonder Jeffje en Milena. Wel minder ergerlijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dit aanbeeld alleen al slurpt je energie leeg
Dat denk ik niet hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:15 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan wel zonder dat ze het weg mag geven
anders is ze misschien nog wel zo aardig om de kleding aan Jeff te gunnen
Jane heeft 1e week al genoeg luxe posities vind ik dus nog ff niet haar kast aubquote:
Zobder jef en milenaquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Precies, denk dat de streams niet minder om aan te kijken worden zonder Jeffje en Milena. Wel minder ergerlijk
Ik bel wel, geef haar meteen dat bed + kledingkast in 1 en laat haar de groeten aan Jeffrey doen.quote:
de telefoon kan ook wat anders zijn toch dan de kast of een bed , je wordt DM of zoiets kan ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jane heeft 1e week al genoeg luxe posities vind ik dus nog ff niet haar kast aub
Van axel mag wel maar die laat jane opnemen dus laat jane maar als ze opneemt dilemma krijgen dat ze kast of bed moet afnemen
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik bel wel, geef haar meteen dat bed + kledingkast in 1 en laat haar de groeten aan Jeffrey doen.
Gun ik jane niet. Die heeft genoeg te beslissen gehad de laatste dagen sinds ze er isquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
de telefoon kan ook wat anders zijn toch dan de kast of een bed , je wordt DM of zoiets kan ook
Ik welquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:19 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gun ik jane niet. Die heeft genoeg te beslissen gehad de laatste dagen sinds ze er is
Precies alles om Jeffrey zo lang mogelijk dwars te zittenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik wel
Al helemaal om Jeffje zijn gezicht te zien. Jane vroeg hem eerder hoe het ging en hij antwoord niet eens, klein jongetje
Haar probleem.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar dit slaat ook over op jolien hoor, dus dat is niet leuk
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels denkt dat het tussen hem en Wicky zal zijn
lach me kapot met jullie hierquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk bij slangen.
Opvallend vind ik dat het maar bij een paar voor frictie zorgt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:25 schreef Verida het volgende:
en toch....
zorgt het wel voor veel frictie op dit moment. Wat dat betreft toch wel een heel leuke twist, die kasten en die kleding.
En ook het eten gaat voor goede irritaties zorgen, helemaal nu er extraatjes worden weggeven zoals die pannenkoeken.
Het heeft even geduurd, maar het gaat nu toch wel beginnen heb ik het gevoel,
Liefde maakt blind hequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Absoluut.. ze ziet toch van dichtbij hoe het etterbakkie zich gedraagd
op X staat ie stijf onderaan met net erboven Jordy. Al heb ik nog geen FB en insta poll gezienquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels denkt dat het tussen hem en Wicky zal zijn
ja waar slaat dat op, dat miauwen, lees ik wel vaker hierquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
scheet geluiden en miauw miauw miauw miauw, Axel begint ook al te miauwen.
Fb jordy 3e en niels 4e bij salar ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
op X staat ie stijf onderaan met net erboven Jordy. Al heb ik nog geen FB en insta poll gezien
Is een deuntje van of een filmpje of een spelletje, ik herken het wel iig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja waar slaat dat op, dat miauwen, lees ik wel vaker hier
Salar poll is idemquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
op X staat ie stijf onderaan met net erboven Jordy. Al heb ik nog geen FB en insta poll gezien
+ Janequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:32 schreef Poesjuh het volgende:
Buiten zit iedereen kei hard te zingen axel jordy niels
Die zit erbij zie ik nu maar ze maakte geen geluidquote:
ok laatste avond scheetjes laten dan voor Nielsquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Fb jordy 3e en niels 4e bij salar ook
Met "Het is een nacht" van Guus Meeuwis zong ze alleszins wel meequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die zit erbij ziebik nu maar ze maakt geen geluid
De centenbakkus van niels valt me nu pas op, dat tongetje elke keer zag ik wel al
Oke sorry dat ik haar niet noemde omdat ik haar niet hoordequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Met "Het is een nacht" van Guus Meeuwis zong ze alleszins wel mee
't Is maar waar je de tekst van kent, zeker?
Echt he, die twee samenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane en Axel weer aan het luistervinken
Ach bb ziet dan wie het gepikt heeft. Dekk dat er dan wel een rel komtquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef mazaru het volgende:
Ik ben benieuwd of de spullen voor de pannenkoeken er morgen nog liggen.
Maar of BB er wat tegen zou doen betwijfel ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach bb ziet dan wie het gepikt heeft. Dekk dat er dan wel een rel komt
niet nodig om sorry te zeggen, ik wou gewoon aanvullen. Beste bedoelingen etcquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oke sorry dat ik haar niet noemde omdat ik haar niet hoorde
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
niet nodig om sorry te zeggen, ik wou gewoon aanvullen. Beste bedoelingen etc
Eva is nog op zoek naar een maatje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:44 schreef Poesjuh het volgende:
Eva 5e wiel och arme
Ligt te kijken naar 2 troetelkoppels jefflien en sharlena
Die zien ze nu in de tuin lopenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Eva is nog op zoek naar een maatje.
Is ook primaquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Eva is nog op zoek naar een maatje.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef Droopie het volgende:
OMG
Jordy heeft voor Valentijnsdag al allemaal content opgenomen waarbij hij op de grond ligt met confetti en hartvormige ballonnen.
Iedereen gaat kapot, cringe, Wicky vind het echt too much.
Kringspier wordt te pas en onpas geroepen.
En hij lacht er zelf het hardste om. Die schaamt zich er niet voor en zegt waren nog mooie foto's ook. Axel zegt je moet gewoon zijn wie je bentquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef Droopie het volgende:
OMG
Jordy heeft voor Valentijnsdag al allemaal content opgenomen waarbij hij op de grond ligt met confetti en hartvormige ballonnen.
Dit is zo triest, het is best cringe waardig hoorquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef Droopie het volgende:
OMG
Jij moet gewoon jij zijn haha.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En hij lacht er zelf het hardste om. Die schaamt zich er niet voor en zegt waren nog mooie foto's ook. Axel zegt je moet gewoon zijn wie je bent
Hij zegt heeft niemand anders dat gedaan. Ben ik dan zo raar. David erachter in stiltequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
En hij lacht er zelf het hardste om. Die schaamt zich er niet voor en zegt waren nog mooie foto's ook. Axel zegt je moet gewoon zijn wie je bent
Ach hoeveel doen dat niet, en knap dat hij dat gewoon ook verteldquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dit is zo triest, het is best cringe waardig hoor
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:56 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij zegt heeft niemand anders dat gedaan. Ben ik dan zo raar. David erachter in stilte
Ja oke dat welquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach hoeveel doen dat niet, en knap dat hij dat gewoon ook verteld
Ja is apart maar zoals axel zegt als dit is wie jij bent moet je gewoon doen. Moest ook lachen om niels die zei van ik dacht een normale vriend te hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja oke dat wel
Maar hallo zeg hahahaha
Geen wonder dat jordy continu zegt dat hij tot na valentijn wil blijven
Hij zorgde tenminste weer voor gelach op de streams ipv het zure boudoir gekletsquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:59 schreef ledn81 het volgende:
Jordy zorgde net misschien zelf nog ervoor dat ie valentijnsdag niet mee maakt en die valentijnsdagfoto's niet gepost hoeven worden![]()
Wat een dombo
BB vergroot het clowneske van jordy kan hij niks aan doenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is apart maar zoals axel zegt als dit is wie jij bent moet je gewoon doen. Moest ook lachen om niels die zei van ik dacht een normale vriend te hebben
Tsjah.. je hebt lachen op een positieve manier en op een minder positieve manier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zorgde tenminste weer voor gelach op de streams ipv het zure boudoir geklets
Hij deed dit zelf. Maar om hem en axel en ook niels kan ik de laatste 2 weken wel regelmatig lachen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
BB vergroot het clowneske van jordy kan hij niks aan doen
Videoquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tsjah.. je hebt lachen op een positieve manier en op een minder positieve manier.
Er zijn diverse kringspieren die zojuist geprikkeld werden ben ik bang
Ik ben wel benieuwd naar die filmpjesquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tsjah.. je hebt lachen op een positieve manier en op een minder positieve manier.
Ik denk als we op de verschillende instagram pagina gaan kijken dat er meer dingen opgezet heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die filmpjes
Maar eerlijk is eerlijk. Zelfs daar kan hij om lachen. Die kringspier opmerking. Geen hyperventilatie, paniekaanval of huilbui gekregen zoals de twee gevoelige meiden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef ledn81 het volgende:
Zijn zelfkennis en zelfspot is erg ontwapenendquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Zelfs daar kan hij om lachen. Die kringspier opmerking. Geen hyperventilatie, paniekaanval of huilbui gekregen zoals de twee gevoelige meiden.
Er zijn echt 2 Jordys in 't huis. Boze Jordy, blije Jordy.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:06 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn zelfkennis en zelfspot is erg ontwapenend
Klopt daar had hij een heel goed gesprek over vanmorgen met nielsquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
Er zijn echt 2 Jordys in 't huis. Boze Jordy, blije Jordy.
Moet gaan ontploffenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:08 schreef Poesjuh het volgende:
Jefflien ruzie over persoonlijk voorwerp jeff. Iets van zijn ex nog![]()
Hij zei uh dat was toen in november nog en ook bidprentje mama en nog iets.
Jolien: ja maar da was 28 nov en das al n half jaar geleeeeeden
Ruzie
Nu iemand een kast morgenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:10 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ach arme Jeff. Hij had al zo'n rotdag.
Idee is leuk.. Maar tsjah.. Jordy is er idd heel erg voorbereid ingegaan.. beetje te...naar mijn ideequote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die filmpjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat nog even over zijn excuus nadenken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:13 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff kan alleen zeggen
Ja is jammer
Pootje: wat is jammer, ik heb t u toch meteen gezegd?!
Jeff
Ja is spijtig
Ja ik vind t janner
Tis gwn jammer
Heerlijk!quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:11 schreef Poesjuh het volgende:
Pootje spreekt jeff aan whoeee man op man
Waar gaat dit over? Effe gemistquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:11 schreef Poesjuh het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff gaat klagen bij Milena en Kenau, die gaat geen gesprek of gevecht aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
Jordy kon zijn troep opruimen. Ik hoop dat die kast nog heel lang niet komtquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:15 schreef cheanny het volgende:
Jeff is zo cranky. Lopende tijdbom. Op iedereen en alles boos geweest. Hij ontploft nog een keer.
Can't wait
Jeff vindt het "jammer" dat Pootje dat tegen anderen gezegd heeft dat Jeff iets had laten vallen en het zelf niet opruimde. Jeff wil het natuurlijk doen overkomen alsof Pootje achter zijn rug om aan het roddelen was.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:13 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff kan alleen zeggen
Ja is jammer
Pootje: wat is jammer, ik heb t u toch meteen gezegd?!
Jeff
Ja is spijtig
Ja ik vind t janner
Tis gwn jammer
Omdat het leek alsof Jeff Pootje te lijf zou gaan, hahaquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
(En waarom is er steeds een SL op 1???)
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:11 schreef Poesjuh het volgende:
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolien nu para?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:17 schreef rinardo het volgende:
BB heeft alle nominaties laten zien.
Milena - 6 stemmen
Jordy - 12 stemmen
Axel - 11 stemmen
Jolien - 1 stem
Er werden geen gamechangers ingezet!
Tis al zo'n dun ding. Vandaar dat hij geen energie heeft. Febo geef m suiker! Dan wordt ie weer blije Wicky!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky zijn maag crepeert op dit moment
Kan niet ver genoegquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey is weer eens in het zak gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |