Die zien ze nu in de tuin lopenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Eva is nog op zoek naar een maatje.

Is ook primaquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Eva is nog op zoek naar een maatje.

quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef Droopie het volgende:
OMG
Jordy heeft voor Valentijnsdag al allemaal content opgenomen waarbij hij op de grond ligt met confetti en hartvormige ballonnen.
Iedereen gaat kapot, cringe, Wicky vind het echt too much.
Kringspier wordt te pas en onpas geroepen.

En hij lacht er zelf het hardste om. Die schaamt zich er niet voor en zegt waren nog mooie foto's ook. Axel zegt je moet gewoon zijn wie je bentquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef Droopie het volgende:
OMG
Jordy heeft voor Valentijnsdag al allemaal content opgenomen waarbij hij op de grond ligt met confetti en hartvormige ballonnen.

Dit is zo triest, het is best cringe waardig hoorquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef Droopie het volgende:
OMG

Jij moet gewoon jij zijn haha.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En hij lacht er zelf het hardste om. Die schaamt zich er niet voor en zegt waren nog mooie foto's ook. Axel zegt je moet gewoon zijn wie je bent

Hij zegt heeft niemand anders dat gedaan. Ben ik dan zo raar. David erachter in stiltequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
En hij lacht er zelf het hardste om. Die schaamt zich er niet voor en zegt waren nog mooie foto's ook. Axel zegt je moet gewoon zijn wie je bent

Ach hoeveel doen dat niet, en knap dat hij dat gewoon ook verteldquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dit is zo triest, het is best cringe waardig hoor

quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:56 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij zegt heeft niemand anders dat gedaan. Ben ik dan zo raar. David erachter in stilte

Ja oke dat welquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach hoeveel doen dat niet, en knap dat hij dat gewoon ook verteld

Ja is apart maar zoals axel zegt als dit is wie jij bent moet je gewoon doen. Moest ook lachen om niels die zei van ik dacht een normale vriend te hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja oke dat wel
Maar hallo zeg hahahaha
Geen wonder dat jordy continu zegt dat hij tot na valentijn wil blijven

Hij zorgde tenminste weer voor gelach op de streams ipv het zure boudoir gekletsquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:59 schreef ledn81 het volgende:
Jordy zorgde net misschien zelf nog ervoor dat ie valentijnsdag niet mee maakt en die valentijnsdagfoto's niet gepost hoeven worden![]()
Wat een dombo

BB vergroot het clowneske van jordy kan hij niks aan doenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is apart maar zoals axel zegt als dit is wie jij bent moet je gewoon doen. Moest ook lachen om niels die zei van ik dacht een normale vriend te hebben

Tsjah.. je hebt lachen op een positieve manier en op een minder positieve manier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zorgde tenminste weer voor gelach op de streams ipv het zure boudoir geklets

Hij deed dit zelf. Maar om hem en axel en ook niels kan ik de laatste 2 weken wel regelmatig lachen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
BB vergroot het clowneske van jordy kan hij niks aan doen

Videoquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tsjah.. je hebt lachen op een positieve manier en op een minder positieve manier.
Er zijn diverse kringspieren die zojuist geprikkeld werden ben ik bang

Ik ben wel benieuwd naar die filmpjesquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tsjah.. je hebt lachen op een positieve manier en op een minder positieve manier.

Ik denk als we op de verschillende instagram pagina gaan kijken dat er meer dingen opgezet heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die filmpjes

Maar eerlijk is eerlijk. Zelfs daar kan hij om lachen. Die kringspier opmerking. Geen hyperventilatie, paniekaanval of huilbui gekregen zoals de twee gevoelige meiden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef ledn81 het volgende:

Zijn zelfkennis en zelfspot is erg ontwapenendquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Zelfs daar kan hij om lachen. Die kringspier opmerking. Geen hyperventilatie, paniekaanval of huilbui gekregen zoals de twee gevoelige meiden.

Er zijn echt 2 Jordys in 't huis. Boze Jordy, blije Jordy.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:06 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn zelfkennis en zelfspot is erg ontwapenend

Klopt daar had hij een heel goed gesprek over vanmorgen met nielsquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
Er zijn echt 2 Jordys in 't huis. Boze Jordy, blije Jordy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |