Hij zorgde tenminste weer voor gelach op de streams ipv het zure boudoir gekletsquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:59 schreef ledn81 het volgende:
Jordy zorgde net misschien zelf nog ervoor dat ie valentijnsdag niet mee maakt en die valentijnsdagfoto's niet gepost hoeven worden![]()
Wat een dombo
BB vergroot het clowneske van jordy kan hij niks aan doenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is apart maar zoals axel zegt als dit is wie jij bent moet je gewoon doen. Moest ook lachen om niels die zei van ik dacht een normale vriend te hebben
Tsjah.. je hebt lachen op een positieve manier en op een minder positieve manier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zorgde tenminste weer voor gelach op de streams ipv het zure boudoir geklets
Hij deed dit zelf. Maar om hem en axel en ook niels kan ik de laatste 2 weken wel regelmatig lachen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
BB vergroot het clowneske van jordy kan hij niks aan doen
Videoquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tsjah.. je hebt lachen op een positieve manier en op een minder positieve manier.
Er zijn diverse kringspieren die zojuist geprikkeld werden ben ik bang
Ik ben wel benieuwd naar die filmpjesquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tsjah.. je hebt lachen op een positieve manier en op een minder positieve manier.
Ik denk als we op de verschillende instagram pagina gaan kijken dat er meer dingen opgezet heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die filmpjes
Maar eerlijk is eerlijk. Zelfs daar kan hij om lachen. Die kringspier opmerking. Geen hyperventilatie, paniekaanval of huilbui gekregen zoals de twee gevoelige meiden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef ledn81 het volgende:
Zijn zelfkennis en zelfspot is erg ontwapenendquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Zelfs daar kan hij om lachen. Die kringspier opmerking. Geen hyperventilatie, paniekaanval of huilbui gekregen zoals de twee gevoelige meiden.
Er zijn echt 2 Jordys in 't huis. Boze Jordy, blije Jordy.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:06 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn zelfkennis en zelfspot is erg ontwapenend
Klopt daar had hij een heel goed gesprek over vanmorgen met nielsquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
Er zijn echt 2 Jordys in 't huis. Boze Jordy, blije Jordy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |