Dat denk ik niet hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:15 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan wel zonder dat ze het weg mag geven
anders is ze misschien nog wel zo aardig om de kleding aan Jeff te gunnen
Jane heeft 1e week al genoeg luxe posities vind ik dus nog ff niet haar kast aubquote:
Zobder jef en milenaquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Precies, denk dat de streams niet minder om aan te kijken worden zonder Jeffje en Milena. Wel minder ergerlijk
Ik bel wel, geef haar meteen dat bed + kledingkast in 1 en laat haar de groeten aan Jeffrey doen.quote:
de telefoon kan ook wat anders zijn toch dan de kast of een bed , je wordt DM of zoiets kan ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jane heeft 1e week al genoeg luxe posities vind ik dus nog ff niet haar kast aub
Van axel mag wel maar die laat jane opnemen dus laat jane maar als ze opneemt dilemma krijgen dat ze kast of bed moet afnemen
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik bel wel, geef haar meteen dat bed + kledingkast in 1 en laat haar de groeten aan Jeffrey doen.
Gun ik jane niet. Die heeft genoeg te beslissen gehad de laatste dagen sinds ze er isquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
de telefoon kan ook wat anders zijn toch dan de kast of een bed , je wordt DM of zoiets kan ook
Ik welquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:19 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gun ik jane niet. Die heeft genoeg te beslissen gehad de laatste dagen sinds ze er is
Precies alles om Jeffrey zo lang mogelijk dwars te zittenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik wel
Al helemaal om Jeffje zijn gezicht te zien. Jane vroeg hem eerder hoe het ging en hij antwoord niet eens, klein jongetje
Haar probleem.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar dit slaat ook over op jolien hoor, dus dat is niet leuk
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels denkt dat het tussen hem en Wicky zal zijn
lach me kapot met jullie hierquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk bij slangen.
Opvallend vind ik dat het maar bij een paar voor frictie zorgt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:25 schreef Verida het volgende:
en toch....
zorgt het wel voor veel frictie op dit moment. Wat dat betreft toch wel een heel leuke twist, die kasten en die kleding.
En ook het eten gaat voor goede irritaties zorgen, helemaal nu er extraatjes worden weggeven zoals die pannenkoeken.
Het heeft even geduurd, maar het gaat nu toch wel beginnen heb ik het gevoel,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |