Eensquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is gewoon niet meer leuk om zo de stream te kijken. Zoveel SL en Twinstreams......
Die sneuneus, echt, BB please stuur dit jongetje a.u.b. naar huis. Dit jongetje heeft ze echt niet allemaal op een rij, nul zelfreflectie, onbeschoft, sjacherijnig, een dief. Heeft niets in BB te zoeken 😡quote:
gelukkig we veel jolien in de SLquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is gewoon niet meer leuk om zo de stream te kijken. Zoveel SL en Twinstreams......
Misschien proberen ze de schade voor Jeffrey te beperken met de SL..quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
Was ik weer eens benieuwd hoe een gesprek zou verderlopen, krijgen we weer SL.
Jeffrey was aan het zeuren over Jane. Dat ze naast hem kwam zitten en vroeg hoe het met hem ging. Dat hij dacht "wtf wat doe jij hier" en haar niet heeft geantwoord. Hij kan haar niet uitstaan, maar zegt tegelijk dat hij nog geen enkel woord tegen haar gesproken heeft sinds ze binnenkwam.
Keanu leek te willen gaan bemiddelen of beetje nuanceren of zo, zei dat Jane het niet verkeerd bedoelt, en toen "stel dat je..." SL
echt hé, die telefoon mag echt nu gaan. Jeff zit lekker ver in boudoirquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zouden het leuke beelden geven als nu jane of axel hun kleding krijgen
maar dit slaat ook over op jolien hoor, dus dat is niet leukquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
De humor beleven wij hier Jeff.
Neem nog een appeltje
Niks wat te maken heeft met jolin vind ik leukquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar dit slaat ook over op jolien hoor, dus dat is niet leuk
Nope mij niet bellen, niet mn smaakquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog niemand hier in de cos gehoord dat ze dit een knappe jongen vinden , of heb ik die posts gemist
Breedbekkikkerquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog niemand hier in de cos gehoord dat ze dit een knappe jongen vinden , of heb ik die posts gemist
Boring denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik ben eigenlijk echt eens benieuwd waarover ze zouden praten als
1/ iedereen zijn kledingkast heeft
2/ iedereen een bed heeft
3/ er voldoende/meer gevarieerd eten is
Als het hem niet bevalt:quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Hoempah het volgende:
Keanu heeft zo weinig eten dat het niet eens genoeg is voor zijn grote teen.
Dan zouden ze nog steeds de hele dag over elkaar roddelen, kwaadspreken, liegen enz.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
is net zo dat ik lees dat jeff er uit moet en milena, over wie moeten we het dan hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |