Zulke er zitten er nog 13 in dan die fatsoen in zich hebben dan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
is net zo dat ik lees dat jeff er uit moet en milena, over wie moeten we het dan hebbenlekker kumbaya de hele dag
Ik vind het een knappe jongen en bovendien heeft hij een prettige stem..quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog niemand hier in de cos gehoord dat ze dit een knappe jongen vinden , of heb ik die posts gemist
Zo die was weer erg hé..quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:08 schreef engine het volgende:
Jeff weer Jordy afzeiken....zielig ventje...ambetante gast enz.
je neemt me toch niet in de zak he ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:10 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vind het een knappe jongen en bovendien heeft hij een prettige stem..
Ik denk dat hij het over zichzelf heeft hhahaha want ik vind dat hij klopt bij zijn beschrijving van zichzelfquote:
Zou niet durvenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
je neemt me toch niet in de zak he ?
Ik wil olie op het vuurquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:12 schreef Hoempah het volgende:
Het is echt niet grappig meer.
[ afbeelding ]
Dit aanbeeld alleen al slurpt je energie leegquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:12 schreef Hoempah het volgende:
Het is echt niet grappig meer.
[ afbeelding ]
maar dan wel zonder dat ze het weg mag gevenquote:
Precies, denk dat de streams niet minder om aan te kijken worden zonder Jeffje en Milena. Wel minder ergerlijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dit aanbeeld alleen al slurpt je energie leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |