quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff gaat klagen bij Milena en Kenau, die gaat geen gesprek of gevecht aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
Jordy kon zijn troep opruimen. Ik hoop dat die kast nog heel lang niet komtquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:15 schreef cheanny het volgende:
Jeff is zo cranky. Lopende tijdbom. Op iedereen en alles boos geweest. Hij ontploft nog een keer.
Can't wait
Jeff vindt het "jammer" dat Pootje dat tegen anderen gezegd heeft dat Jeff iets had laten vallen en het zelf niet opruimde. Jeff wil het natuurlijk doen overkomen alsof Pootje achter zijn rug om aan het roddelen was.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:13 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff kan alleen zeggen
Ja is jammer
Pootje: wat is jammer, ik heb t u toch meteen gezegd?!
Jeff
Ja is spijtig
Ja ik vind t janner
Tis gwn jammer
Omdat het leek alsof Jeff Pootje te lijf zou gaan, hahaquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
(En waarom is er steeds een SL op 1???)
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:11 schreef Poesjuh het volgende:
Pootje spreekt jeff aan whoeee man op man
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolien nu para?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:17 schreef rinardo het volgende:
BB heeft alle nominaties laten zien.
Milena - 6 stemmen
Jordy - 12 stemmen
Axel - 11 stemmen
Jolien - 1 stem
Er werden geen gamechangers ingezet!
Tis al zo'n dun ding. Vandaar dat hij geen energie heeft. Febo geef m suiker! Dan wordt ie weer blije Wicky!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky zijn maag crepeert op dit moment
Kan niet ver genoegquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey is weer eens in het zak gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |