Het is dan ook een echte ventquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey draagt Jolien op hoe ze aardappels moet snijden
Zonder te stemmen en te nomineren, vallen de bewoners toch vanzelf af!quote:
Het is een naar mannetjequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, hij draagt haar ook op wat ze moet doen, zeggen kleden enz....griezelig gewoon.
Hij weet amper hoe hij zijn kont moet afvegenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, hij draagt haar ook op wat ze moet doen, zeggen kleden enz....griezelig gewoon.
Gaat lastig worden, lijkt toch echt wel een favootje van de feboquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:45 schreef marky het volgende:
Hoe gaan ze dat stuk verdriet ooit op de bank krijgen
En met wie ze mag praten en met wie ze buiten om mag gaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch als je hoort hoe onbeschoft hij naar BB isquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, lijkt toch echt wel een favootje van de febo
Misschien wel familie van een van de medewerkers?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch als je hoort hoe onbeschoft hij naar BB is
En haar DM inzien.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met wie ze mag praten en met wie ze buiten om mag gaan
Ik begrijp er ook niets van. Maar kijk alleen maar naar de streamtijd die hij krijgt en dat gefluister.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch als je hoort hoe onbeschoft hij naar BB is
Tis ook niet super geweldig maar wilde even tegengas geven, verder vind ik het zeker beter dan voorgaande jaren. Dat van maskers die afvallen door alle ontberingen voor deze poesies bewoners meen ik wel, psychologische spelletjes doen echt wel wat met een mens.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zonder te stemmen en te nomineren, vallen de bewoners toch vanzelf af!
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zonder te stemmen en te nomineren, vallen de bewoners toch vanzelf af!
Meh, nee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis ook niet super geweldig maar wilde even tegengas geven, verder vind ik het zeker beter dan voorgaande jaren. Dat van maskers die afvallen door alle ontberingen voor deze poesies bewoners meen ik wel, psychologische spelletjes doen echt wel wat met een mens.
Jeej BB dit jaar. Vaak saai maar gelukkig ook regelmatig toppie
Als het mijn dochter was dan haalde ik haar daar weg.quote:
Net als, hoe heet ze ook alweer, Charlotte?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wel familie van een van de medewerkers?
Absoluut.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het mijn dochter was dan haalde ik haar daar weg.
Als hij niet gaat neuken met Jolien zal het wel sneller voorbij kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, lijkt toch echt wel een favootje van de febo
Ik hoop eigenlijk dat dat niet nodig is maar na 14 februari mag hij het bezuren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:51 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij niet gaat neuken met Jolien zal het wel sneller voorbij kunnen zijn.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:51 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij niet gaat neuken met Jolien zal het wel sneller voorbij kunnen zijn.
Wat was eva? een treurwilg?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 doen ze een spelletje wie ben ik. Eva en Axel.
Ze moeten dat aanrecht maar eens vrijmaken, dan kunnen we eens zien wat voor kleur daar onder zit.( Die onzin heeft ook lang genoeg geduurdquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef ledn81 het volgende:
De verf van de keuken geeft ook af.
Die is ook gewoon cheap overgeschilderd.
Dat komt omdat Jeff flink over de zeik is, het kind kan echt niet tegen zijn verlies.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:58 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey en Jolien verdwenen..Keanu mag het eten alleen klaar maken
Ik gok dat ze dat na het eten doen, als toetje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:59 schreef Droopie het volgende:
Ow, in slaap gevallen hier, goed verslag.
Wanneer gaat team Jane pannekoeken eten, zodadelijk al.?
Nicequote:Op donderdag 30 januari 2025 18:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dat na het eten doen, als toetje.
Ook Jolien zal raar opkijken, heb medelijden met haar familie…quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey is nergens populair, geen enkel positief bericht over hem te vinden op het internet. Die gaat nog zuur zijn als hij het huis uit komt
zelden zo'n asociale lamlul gezienquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:01 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey heeft al een maaltijd op voor het opgediend wordt
Het is en blijft toch gewoon een decorquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef ledn81 het volgende:
De verf van de keuken geeft ook af.
Die is ook gewoon cheap overgeschilderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Is gewoon een branie gozertje. Ik mag hem wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:01 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey heeft al een maaltijd op voor het opgediend wordt
Volgens mij zijn ze allemaal bang voor hemquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
zelden zo'n asociale lamlul gezien
en niemand die er iets van zegt, dat is toch ook wel heel bijzonder
hoe dan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal bang voor hem
Geen idee. Hij maakt op mij ook geen indruk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:06 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe dan?
Want zoveel heeft hij toch niet te vertellen daar ?
hij dreigt alleen maar met mensen nomineren e.d.
Je mag hem hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is gewoon een branie gozertje. Ik mag hem wel.
Kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal bang voor hem
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is en blijft toch gewoon een decor
De Studio "kamer" ziet er ook erg gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt superheftig al die bakken licht de hele dag, dat doet echt wat met je. Wij slaakten kreten van opluchting als de 'avondverlichting' aanging.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Studio "kamer" ziet er ook erg gezellig uit![]()
[ afbeelding ]
Maakt Jeffrey niks uit, die zit daar alleen voor zichzelf, en ach toevallig zijn er ook nog wat andere mensen in het huisquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:12 schreef Roxiebb het volgende:
Zouden de twee chickens niet doorhebben dat hun gelebber en geklots niet leuk is voor de anderen in het huis.
hij denkt dat hij een goede kok isquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom doet Keanu dat met dat vlees, het wordt gemarteld gewoon.
Wat ik denk is dat hij op tiktok een filmpje van een smashburger gezien heeftquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ze willen extra olie hebben om de aardappeltjes in te bakkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Jefffrey : "het gaat nog geen 5 minuten duren voordat je..."
en toen ben ik snel weggezapt omdat mijn kringspier dreigde te imploderen![]()
Oh das leuk, dan wil ik Jeffrey bij wickyquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:12 schreef Verity het volgende:
Aankomende week gaan de bewoners in koppels spelen, we kunnen stemmen/bepalen wie bij wie!
Ik denk dat sommingen geen rood vlees van binnen willen zienquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
*******Mod edit gedeelte bericht verwijderdquote:
Nee joh bij Eva of zo. Dat hj verliest.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh das leuk, dan wil ik Jeffrey bij wicky
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef Verida het volgende:
[..]
hij denkt dat hij een goede kok is
het staat wel interessant...
OMG dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik denk is dat hij op tiktok een filmpje van een smashburger gezien heeft
Die had ik wel gehoord van de week maar zoals hij het doet schiet het nog niet op en teringdroogvlees wordt niemand blij van denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze willen extra olie hebben om de aardappeltjes in te bakken
Dat kan ook zonder het vlees zo te behandelen, ook het vet overhouden van het vlees zonder dat het teringdroog wordt kan. Maar ja...quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat sommingen geen rood vlees van binnen willen zien
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]sukkel
[..]
OMG dat zou zomaar kunnen
[..]
Die had ik wel gehoord van de week maar zoals hij het doet schiet het nog niet op en teringdroogvlees wordt niemand blij van denk ik.
dan is het de fout van bb, die zet hem zo neer zal die dan denk ik zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey is nergens populair, geen enkel positief bericht over hem te vinden op het internet. Die gaat nog zuur zijn als hij het huis uit komt
ze moeten Jeffrey de keuken verbieden!quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey eet steeds va de aardappels en appel stukjes
Er kan nog meer bijquote:
Ik heb ff geen idee wat te doen. 3 verliezende teams nominatie target?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:18 schreef freaky40 het volgende:
Koppelweek volgende week. Je kunt nu de koppels samenstellen op dezelfde pagina als waar je kunt stemmen op de bewoners voor nominatie.
2 minuten langer zichtbaar dan verwachtquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
*******Mod edit gedeelte bericht verwijderd
T blijft toch FOK!
Ontopic:
Kan niet wachten tot ze pannekoeken gaan eten, die muilen van die lui straks
Ik heb ook maar wat gedaan, je kunt ook kiezen uit diverse combi's. Ook namen kiezen die je eerder al had gekozen en gekoppeld hebt aan een ander.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik heb ff geen idee wat te doen. 3 verliezende teams nominatie target?
Jolien is van de ovenschotels.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
En dan wil ze niet overkomen als dom blontje.. mooi popje..
kan blijkbaar niet eens een pan vasthouden.. zonder 'vriendlief'
Jeff giet er nog wat vettige meuk bij![]()
uhuquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jolien is van de ovenschotels.
Ze wacht met smart tot de oven vrij komt zodat ze haar echte skills kan laten zien
Equote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey eet steeds va de aardappels en appel stukjes
Ik heb Milena bij Jordy gedaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee joh bij Eva of zo. Dat hj verliest.
Mijn conclusie, ze verdienen elkaar, beide maf.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
En dan wil ze niet overkomen als dom blontje.. mooi popje..
kan blijkbaar niet eens een pan vasthouden.. zonder 'vriendlief'
Jeff giet er nog wat vettige meuk bij![]()
Ik zou Jeff en Jolien al bij elkaar zetten. Haantje de voorste en kippetje er achteraan. Als er binnen de koppels moet genomineerd worden, ook leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:12 schreef Verity het volgende:
Aankomende week gaan de bewoners in koppels spelen, we kunnen stemmen/bepalen wie bij wie!
Hoeft niet, vorig jaar ook niet het geval geweest. Degene die overbleef had toen een speciale taak meen ik.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het volgende week koppelsweek is, moet er een even aantal bewoners zijn.. Dus gaat er maar 1 weg morgen.
Moe van deze kleuterschool romance.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb ooit een vriendin gehad die ook van die "staredowns" hield, tot ze te horen kreeg wat ze wilde..![]()
(Ik heb haar na 3 weken eruitgeschopt.. hup oprotte terug naar Mama)
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik een keukennazi ben, maar sommige mensen moeten ze verbieden te koken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeffrey gooit nog maar een scheut olijfolie over de aardappels heen. Ze verdrinken bijna lijkt me.
En dan iedereen naar de plee straks…quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeffrey gooit nog maar een scheut olijfolie over de aardappels heen. Ze verdrinken bijna lijkt me.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die fles olie is behoorlijk geslonken hebben ze vanmorgen gehad
Haha mooie combi’s. Ik heb Jolien bij Keanu (want jaloers) en Jeff bij Wickyquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Die koppels vormen is leuk
Even onthouden wie je echt bij elkaar wol zetten en dat dan bij allebij de namen invult. Ik heb Jeffrey en Eva, jordy en sharice, niels en milena, jane en keanu, elsa met Davis baard, jolien met axel. De rest maakt me niet uit.
Doen! Het kan nu!quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou Jeff en Jolien al bij elkaar zetten. Haantje de voorste en kippetje er achteraan. Als er binnen de koppels moet genomineerd worden, ook leuk.
Bah dit is echt aso. irriteert mequote:Op donderdag 30 januari 2025 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Deze is van David, deze is van mij. Ik neem wel de grootste.
Kijk uit, wellicht gaat 1 van de 2 van het koppeltje op de nominatiebankquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:18 schreef freaky40 het volgende:
Koppelweek volgende week. Je kunt nu de koppels samenstellen op dezelfde pagina als waar je kunt stemmen op de bewoners voor nominatie.
Vraag me af of Jeffrey en Jolien ruzie zouden krijgen als ze samen in een team zitten en verliezen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doen! Het kan nu!
(Axel bij Jolien dus, vindt Jeffrey vast leuk!)
[ afbeelding ]
Maakt voor de combi van Jeff niks uit..Als hij er staat dan gaat iequote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Kijk uit, wellicht gaat 1 van de 2 van het koppeltje op de nominatiebank
Zo zijn er eigenlijk best wel interessante koppels te maken ja!quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Vraag me af of Jeffrey en Jolien ruzie zouden krijgen als ze samen in een team zitten en verliezen.
Jolien bij axel zetten voor de reactie van Jeffrey en hem bij Eva want die is niet heel slim geloof ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Vraag me af of Jeffrey en Jolien ruzie zouden krijgen als ze samen in een team zitten en verliezen.
Ja zag hetquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Zie matheus kijken welke hij pakt even vergelijken.
Is appelmoesquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom gaat die muts de gebakken aardappels platstampen?
Ik had niels voor de ergenis naar elkaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Adat231 het volgende:
Met wie zetten jullie milena in dat koppelkeuze ding?
Dat moet appelmoes wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo doen die malloten de deksel op de pan bij het bakken van de aardappels...
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Beste maaltijd ooit, iedereen zegt het altijd, dit is echt een ongekend goede maaltijd, echt het allerbeste, geloof me maar"
Zijn appelstukjes moet appelmoes zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom gaat die muts de gebakken aardappels platstampen?
Vooral veel olie toevoegen en dan stampenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar maar maar ... hebben ze ooit appelmoes gemaakt van hun leven?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Beste maaltijd ooit, iedereen zegt het altijd, dit is echt een ongekend goede maaltijd, echt het allerbeste, geloof me maar"
Deze hebben ze vanmorgen gekregenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
Was vanmiddag een volle fles olie. Nu nog 1/4 over
Vreemd dat je nu al koppels kan vormen als er morgen nog iemand moet vertrekken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:41 schreef rinardo het volgende:
Aankomende week zullen de bewoners in koppels spelen. Wat die koppels worden? Dat bepalen jullie! Geef je voorkeur door via:
🇳🇱: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
🇧🇪: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Dit eten verdient het ook niet om netjes te zitten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niks meer braaf in een kringetje rond die kistjes, maar gewoon liggend en hangend eten.
Dan blijven er 7 koppels over he. Daarom is belangrijk dat je bij de namen die je echt bij elkaar wel bij allebei de zelfde tegenstander zetquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vreemd dat je nu al koppels kan vormen als er morgen nog iemand moet vertrekken.
Neeeeeeeee ik wil dat ze het bij de rest maken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:47 schreef Folies het volgende:
Och wat gaan de winnaars straks genieten, de PanicRoom omgetoverd tot Pannekoekenhuis.
Moeilijk, moeilijk dit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zijn toch met 15 bewoners er staan er 14 op plaatje van spapaars
Iemand die een scriptje kan maken.quote:
De 15e bewoner staat er alleen met naam, dus naam van bewoner en dan de foto's van de rest met foto die je dan kan aanklikken die je met die bewoner wil.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zijn toch met 15 bewoners er staan er 14 op plaatje van spapaars
Voelde het wel als huis of meer als studio?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Echt superheftig al die bakken licht de hele dag, dat doet echt wat met je. Wij slaakten kreten van opluchting als de 'avondverlichting' aanging.
Jaaaa dom dom van mij hahaquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De 15e bewoner staat er alleen met naam, dus naam van bewoner en dan de foto's van de rest met foto die je dan kan aanklikken die je met die bewoner wil.
Ik ken meer Belgen die dat doen. Rauw ei over patat doen is ook vrij normaal, wij eten haring.....quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
David D. is verbaasd dat niet iedereen onder het soepballetjes draaien een paar rauwe balletjes gehakt eet..
Jaaa en dan ruzie als ze weer verliezenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou Jeff en Jolien al bij elkaar zetten. Haantje de voorste en kippetje er achteraan. Als er binnen de koppels moet genomineerd worden, ook leuk.
Chips, ik had Jeff aan Jane moeten koppelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:53 schreef Verity het volgende:
Ik hoop dat de koppels aan elkaar vast komen te zitten
Gebakken ei erover wel, maar rauwquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken meer Belgen die dat doen. Rauw ei over patat doen is ook vrij normaal, wij eten haring.....
Daar lijkt het op.. met het risico dat Jeffrey deze vannacht op vreetquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan ze nu de pannenkoek bewaren voor morgen ochtend?
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien en bleef er bijna dood in. Door de warmte van de friet/patat wordt het ei toch iets gaar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gebakken ei erover wel, maar rauw![]()
Haring daarentegen
De suiker is morgenochtend oppderdepopquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.. met het risico dat Jeffrey deze vannacht op vreet
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.. met het risico dat Jeffrey deze vannacht op vreet
Heb Jolien bij Keanu gedaan na die laatste reel waar Jeffrey jaloers reageerde toen Jolien Keanu een compliment maakte over zijn outfitquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doen! Het kan nu!
(Axel bij Jolien dus, vindt Jeffrey vast leuk!)
[ afbeelding ]
Dat is ook een goede! Hij kon het totaal niet hebben dat Jolien Keanu's kledingstyle sexy vindt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb Jolien bij Keanu gedaan na die laatste reel waar Jeffrey jaloers reageerde toen Jolien Keanu een compliment maakte over zijn outfit![]()
En Jeff bij Eva
Nope, had ze zelfkennis gehad, was ze niet eens gaan zoekenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
Milena zoekt haar ziel, heeft ze dan toch een beetje zelfkennis
Ze gaf wel toe dat ze haar ziel zocht.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ja tijd weer voor een gimmick.. De Laten we in de hal geen liggen Show...![]()
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook wat is er mis met goed gekruid gehakt zo rauw te eten... we eten ook Filet American...quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
David D. is verbaasd dat niet iedereen onder het soepballetjes draaien een paar rauwe balletjes gehakt zo op eet..
Het gewoon triest.. het "Please Nomineer MijNie" druipt er wel af.. ze gaat zo de finale wel halen ben ik bangquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze gaf wel toe dat ze haar ziel zocht.Was voor haar een grapje, voor mij niet.
We gaan het zien. Ik hoop het niet iig. Milena vind ik een nare vrouw inmiddels.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gewoon triest.. het "Please Nomineer MijNie" druipt er wel af.. ze gaat zo de finale wel halen ben ik bang
Huh? Ik krijg steeds de melding dat ik ingelogd moet zijn en dat ben ik.quote:
Ik heb Jolien ook bij Keanuquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat is ook een goede! Hij kon het totaal niet hebben dat Jolien Keanu's kledingstyle sexy vindt.
Mensen zijn hem en Jordy ook flink zat merk in de comments op TikTok en Twitter.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
Jammer in de poll van Salar staat Niels toch onderaan..
Als ze het aantal vrouwen/mannen Belgisch/Nederlands een beetje gelijk gaan houden, is er een grote kans dat dat ze inderdaad de finale kan halen, helaas.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gewoon triest.. het "Please Nomineer MijNie" druipt er wel af.. ze gaat zo de finale wel halen ben ik bang
Ergens snap ik dat zeker, maar voor het spel is het jammer als Niels gaatquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mensen zijn hem en Jordy ook flink zat merk in de comments op TikTok en Twitter.
Vanmiddag vertelde hij het nog een keer. Als hij volgende week of op ander moment alsnog niet gelukkig is gaat ie naar huis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat zeker, maar voor het spel is het jammer als Niels gaat
De verkeerde mensen staan op dit moment op de bank. Als nou 1 iemand van de grote groep erop had gestaan, was die persoon waarschijnlijk gegaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat zeker, maar voor het spel is het jammer als Niels gaat
Dat zal meevallen. Wel meer kans.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
2 verschillende streams eindelijk, nu hopen dat het boeiend wordt.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:14 schreef tassie127 het volgende:
Pootje is Peter na aan het tekenen op zijn fles?
Doel je op Jeffrey, die een middag voor jan lul bij die telefooncel heeft gewaakt en nu demonstratief voor die kledingkast staat, of op David D. ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
Het is meer bedelen om een reactie.. het word met de dag triester daar...![]()
[ afbeelding ]
Het is bijna knapquote:
Sjeff is niet echt triest, die heeft een lekker wijf in the pocket..quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doel je op Jeffrey, die een middag voor jan lul bij die telefooncel heeft gewaakt en nu demonstratief voor die kledingkast staat, of op David D. ?
Heeft er ook maar een uurtje gestaan ofzo. Echt z'n best heeft hij niet gedaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doel je op Jeffrey, die een middag voor jan lul bij die telefooncel heeft gewaakt en nu demonstratief voor die kledingkast staat, of op David D. ?
of 3quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:27 schreef rinardo het volgende:
Er gaat dus vrijdag maar 1 naar huis, anders kunnen er geen koppels gemaakt worden
Tijdens die podcast opname inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft er ook maar een uurtje gestaan ofzo. Echt z'n best heeft hij niet gedaan.
SL bedoel jequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Fikkie met Jane, Niels, Jordy en Axel op stream 1
Jane heeft de eerste podcast kunnen zien en horenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
Niels vindt de podcast een hoogtepuntje.
Jane ook! Uhhh jane?
Snap ik net als wij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jane heeft de eerste podcast kunnen zien en horen
die is niet white en blondquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
'Wie ben ik' op stream 2...
Beyonce?
Dan hoop ik dat ze zijn gezicht heel even in beeld nemen, gewoon voor onsquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:34 schreef mazaru het volgende:
Als die telefoon gaat en Jeffrey is er niet als eerste bij dan ontploft hij![]()
![]()
![]()
Als die stagiair van vanmiddag er weer zit, komt dat wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze zijn gezicht heel even in beeld nemen, gewoon voor ons
Dat moet ie dan niet doen 20 minuten voor het uur, op het hele uur of 20 minuten na het uur. En op stream 1. Dan zie ik het misschien ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:34 schreef mazaru het volgende:
Als die telefoon gaat en Jeffrey is er niet als eerste bij dan ontploft hij![]()
![]()
![]()
Of een team aanwijzen dat dit zelf onderling moet bepalenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:35 schreef Poesjuh het volgende:
Leuk telefoon dilemma zou zijn
Ipv jouw kast of bed?
Wiens kast of bed pak jij af
Doen ze morgenochtend als ontbijtquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Heb ik tijdens het knipperen met mijn ogen het pannenkoekenfestijn gemist???
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Die DavidS die steeds bij die leugenbrigade ligt ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd ja
verkeerde david
Jolientje
Ze hadden het erover het voor ontbijt te doen, geen idee of dat doorgaat??quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Heb ik tijdens het knipperen met mijn ogen het pannenkoekenfestijn gemist???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |