Is appelmoesquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom gaat die muts de gebakken aardappels platstampen?
Ik had niels voor de ergenis naar elkaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Adat231 het volgende:
Met wie zetten jullie milena in dat koppelkeuze ding?
Dat moet appelmoes wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo doen die malloten de deksel op de pan bij het bakken van de aardappels...
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Beste maaltijd ooit, iedereen zegt het altijd, dit is echt een ongekend goede maaltijd, echt het allerbeste, geloof me maar"
Zijn appelstukjes moet appelmoes zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom gaat die muts de gebakken aardappels platstampen?
Vooral veel olie toevoegen en dan stampenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar maar maar ... hebben ze ooit appelmoes gemaakt van hun leven?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Beste maaltijd ooit, iedereen zegt het altijd, dit is echt een ongekend goede maaltijd, echt het allerbeste, geloof me maar"
Deze hebben ze vanmorgen gekregenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
Was vanmiddag een volle fles olie. Nu nog 1/4 over
Vreemd dat je nu al koppels kan vormen als er morgen nog iemand moet vertrekken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:41 schreef rinardo het volgende:
Aankomende week zullen de bewoners in koppels spelen. Wat die koppels worden? Dat bepalen jullie! Geef je voorkeur door via:
🇳🇱: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
🇧🇪: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Dit eten verdient het ook niet om netjes te zitten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niks meer braaf in een kringetje rond die kistjes, maar gewoon liggend en hangend eten.
Dan blijven er 7 koppels over he. Daarom is belangrijk dat je bij de namen die je echt bij elkaar wel bij allebei de zelfde tegenstander zetquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vreemd dat je nu al koppels kan vormen als er morgen nog iemand moet vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |