Is appelmoesquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom gaat die muts de gebakken aardappels platstampen?
Ik had niels voor de ergenis naar elkaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Adat231 het volgende:
Met wie zetten jullie milena in dat koppelkeuze ding?
Dat moet appelmoes wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo doen die malloten de deksel op de pan bij het bakken van de aardappels...
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Beste maaltijd ooit, iedereen zegt het altijd, dit is echt een ongekend goede maaltijd, echt het allerbeste, geloof me maar"
Zijn appelstukjes moet appelmoes zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom gaat die muts de gebakken aardappels platstampen?
Vooral veel olie toevoegen en dan stampenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar maar maar ... hebben ze ooit appelmoes gemaakt van hun leven?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Beste maaltijd ooit, iedereen zegt het altijd, dit is echt een ongekend goede maaltijd, echt het allerbeste, geloof me maar"
Deze hebben ze vanmorgen gekregenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
Was vanmiddag een volle fles olie. Nu nog 1/4 over
Vreemd dat je nu al koppels kan vormen als er morgen nog iemand moet vertrekken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:41 schreef rinardo het volgende:
Aankomende week zullen de bewoners in koppels spelen. Wat die koppels worden? Dat bepalen jullie! Geef je voorkeur door via:
🇳🇱: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
🇧🇪: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Dit eten verdient het ook niet om netjes te zitten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niks meer braaf in een kringetje rond die kistjes, maar gewoon liggend en hangend eten.
Dan blijven er 7 koppels over he. Daarom is belangrijk dat je bij de namen die je echt bij elkaar wel bij allebei de zelfde tegenstander zetquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vreemd dat je nu al koppels kan vormen als er morgen nog iemand moet vertrekken.
Neeeeeeeee ik wil dat ze het bij de rest maken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:47 schreef Folies het volgende:
Och wat gaan de winnaars straks genieten, de PanicRoom omgetoverd tot Pannekoekenhuis.
Moeilijk, moeilijk dit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zijn toch met 15 bewoners er staan er 14 op plaatje van spapaars
Iemand die een scriptje kan maken.quote:
De 15e bewoner staat er alleen met naam, dus naam van bewoner en dan de foto's van de rest met foto die je dan kan aanklikken die je met die bewoner wil.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zijn toch met 15 bewoners er staan er 14 op plaatje van spapaars
Voelde het wel als huis of meer als studio?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Echt superheftig al die bakken licht de hele dag, dat doet echt wat met je. Wij slaakten kreten van opluchting als de 'avondverlichting' aanging.
Jaaaa dom dom van mij hahaquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De 15e bewoner staat er alleen met naam, dus naam van bewoner en dan de foto's van de rest met foto die je dan kan aanklikken die je met die bewoner wil.
Ik ken meer Belgen die dat doen. Rauw ei over patat doen is ook vrij normaal, wij eten haring.....quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
David D. is verbaasd dat niet iedereen onder het soepballetjes draaien een paar rauwe balletjes gehakt eet..
Jaaa en dan ruzie als ze weer verliezenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou Jeff en Jolien al bij elkaar zetten. Haantje de voorste en kippetje er achteraan. Als er binnen de koppels moet genomineerd worden, ook leuk.
Chips, ik had Jeff aan Jane moeten koppelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:53 schreef Verity het volgende:
Ik hoop dat de koppels aan elkaar vast komen te zitten
Gebakken ei erover wel, maar rauwquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken meer Belgen die dat doen. Rauw ei over patat doen is ook vrij normaal, wij eten haring.....
Daar lijkt het op.. met het risico dat Jeffrey deze vannacht op vreetquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan ze nu de pannenkoek bewaren voor morgen ochtend?
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien en bleef er bijna dood in. Door de warmte van de friet/patat wordt het ei toch iets gaar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gebakken ei erover wel, maar rauw![]()
Haring daarentegen
De suiker is morgenochtend oppderdepopquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.. met het risico dat Jeffrey deze vannacht op vreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |