Jolien is van de ovenschotels.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
En dan wil ze niet overkomen als dom blontje.. mooi popje..
kan blijkbaar niet eens een pan vasthouden.. zonder 'vriendlief'
Jeff giet er nog wat vettige meuk bij![]()
uhuquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jolien is van de ovenschotels.
Ze wacht met smart tot de oven vrij komt zodat ze haar echte skills kan laten zien
Equote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey eet steeds va de aardappels en appel stukjes
Ik heb Milena bij Jordy gedaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee joh bij Eva of zo. Dat hj verliest.
Mijn conclusie, ze verdienen elkaar, beide maf.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
En dan wil ze niet overkomen als dom blontje.. mooi popje..
kan blijkbaar niet eens een pan vasthouden.. zonder 'vriendlief'
Jeff giet er nog wat vettige meuk bij![]()
Ik zou Jeff en Jolien al bij elkaar zetten. Haantje de voorste en kippetje er achteraan. Als er binnen de koppels moet genomineerd worden, ook leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:12 schreef Verity het volgende:
Aankomende week gaan de bewoners in koppels spelen, we kunnen stemmen/bepalen wie bij wie!
Hoeft niet, vorig jaar ook niet het geval geweest. Degene die overbleef had toen een speciale taak meen ik.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het volgende week koppelsweek is, moet er een even aantal bewoners zijn.. Dus gaat er maar 1 weg morgen.
Moe van deze kleuterschool romance.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb ooit een vriendin gehad die ook van die "staredowns" hield, tot ze te horen kreeg wat ze wilde..![]()
(Ik heb haar na 3 weken eruitgeschopt.. hup oprotte terug naar Mama)
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik een keukennazi ben, maar sommige mensen moeten ze verbieden te koken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeffrey gooit nog maar een scheut olijfolie over de aardappels heen. Ze verdrinken bijna lijkt me.
En dan iedereen naar de plee straks…quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeffrey gooit nog maar een scheut olijfolie over de aardappels heen. Ze verdrinken bijna lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |