Mensen zijn hem en Jordy ook flink zat merk in de comments op TikTok en Twitter.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
Jammer in de poll van Salar staat Niels toch onderaan..
Als ze het aantal vrouwen/mannen Belgisch/Nederlands een beetje gelijk gaan houden, is er een grote kans dat dat ze inderdaad de finale kan halen, helaas.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gewoon triest.. het "Please Nomineer MijNie" druipt er wel af.. ze gaat zo de finale wel halen ben ik bang
Ergens snap ik dat zeker, maar voor het spel is het jammer als Niels gaatquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mensen zijn hem en Jordy ook flink zat merk in de comments op TikTok en Twitter.
Vanmiddag vertelde hij het nog een keer. Als hij volgende week of op ander moment alsnog niet gelukkig is gaat ie naar huis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat zeker, maar voor het spel is het jammer als Niels gaat
De verkeerde mensen staan op dit moment op de bank. Als nou 1 iemand van de grote groep erop had gestaan, was die persoon waarschijnlijk gegaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat zeker, maar voor het spel is het jammer als Niels gaat
Dat zal meevallen. Wel meer kans.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
2 verschillende streams eindelijk, nu hopen dat het boeiend wordt.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:14 schreef tassie127 het volgende:
Pootje is Peter na aan het tekenen op zijn fles?
Doel je op Jeffrey, die een middag voor jan lul bij die telefooncel heeft gewaakt en nu demonstratief voor die kledingkast staat, of op David D. ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
Het is meer bedelen om een reactie.. het word met de dag triester daar...![]()
[ afbeelding ]
Het is bijna knapquote:
Sjeff is niet echt triest, die heeft een lekker wijf in the pocket..quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doel je op Jeffrey, die een middag voor jan lul bij die telefooncel heeft gewaakt en nu demonstratief voor die kledingkast staat, of op David D. ?
Heeft er ook maar een uurtje gestaan ofzo. Echt z'n best heeft hij niet gedaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doel je op Jeffrey, die een middag voor jan lul bij die telefooncel heeft gewaakt en nu demonstratief voor die kledingkast staat, of op David D. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |