quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.. met het risico dat Jeffrey deze vannacht op vreet
Heb Jolien bij Keanu gedaan na die laatste reel waar Jeffrey jaloers reageerde toen Jolien Keanu een compliment maakte over zijn outfitquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doen! Het kan nu!
(Axel bij Jolien dus, vindt Jeffrey vast leuk!)
[ afbeelding ]
Dat is ook een goede! Hij kon het totaal niet hebben dat Jolien Keanu's kledingstyle sexy vindt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb Jolien bij Keanu gedaan na die laatste reel waar Jeffrey jaloers reageerde toen Jolien Keanu een compliment maakte over zijn outfit![]()
En Jeff bij Eva
Nope, had ze zelfkennis gehad, was ze niet eens gaan zoekenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
Milena zoekt haar ziel, heeft ze dan toch een beetje zelfkennis
Ze gaf wel toe dat ze haar ziel zocht.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ja tijd weer voor een gimmick.. De Laten we in de hal geen liggen Show...![]()
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook wat is er mis met goed gekruid gehakt zo rauw te eten... we eten ook Filet American...quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
David D. is verbaasd dat niet iedereen onder het soepballetjes draaien een paar rauwe balletjes gehakt zo op eet..
Het gewoon triest.. het "Please Nomineer MijNie" druipt er wel af.. ze gaat zo de finale wel halen ben ik bangquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze gaf wel toe dat ze haar ziel zocht.Was voor haar een grapje, voor mij niet.
We gaan het zien. Ik hoop het niet iig. Milena vind ik een nare vrouw inmiddels.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gewoon triest.. het "Please Nomineer MijNie" druipt er wel af.. ze gaat zo de finale wel halen ben ik bang
Huh? Ik krijg steeds de melding dat ik ingelogd moet zijn en dat ben ik.quote:
Ik heb Jolien ook bij Keanuquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat is ook een goede! Hij kon het totaal niet hebben dat Jolien Keanu's kledingstyle sexy vindt.
Mensen zijn hem en Jordy ook flink zat merk in de comments op TikTok en Twitter.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
Jammer in de poll van Salar staat Niels toch onderaan..
Als ze het aantal vrouwen/mannen Belgisch/Nederlands een beetje gelijk gaan houden, is er een grote kans dat dat ze inderdaad de finale kan halen, helaas.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gewoon triest.. het "Please Nomineer MijNie" druipt er wel af.. ze gaat zo de finale wel halen ben ik bang
Ergens snap ik dat zeker, maar voor het spel is het jammer als Niels gaatquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mensen zijn hem en Jordy ook flink zat merk in de comments op TikTok en Twitter.
Vanmiddag vertelde hij het nog een keer. Als hij volgende week of op ander moment alsnog niet gelukkig is gaat ie naar huis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat zeker, maar voor het spel is het jammer als Niels gaat
De verkeerde mensen staan op dit moment op de bank. Als nou 1 iemand van de grote groep erop had gestaan, was die persoon waarschijnlijk gegaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat zeker, maar voor het spel is het jammer als Niels gaat
Dat zal meevallen. Wel meer kans.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
2 verschillende streams eindelijk, nu hopen dat het boeiend wordt.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:14 schreef tassie127 het volgende:
Pootje is Peter na aan het tekenen op zijn fles?
Doel je op Jeffrey, die een middag voor jan lul bij die telefooncel heeft gewaakt en nu demonstratief voor die kledingkast staat, of op David D. ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
Het is meer bedelen om een reactie.. het word met de dag triester daar...![]()
[ afbeelding ]
Het is bijna knapquote:
Sjeff is niet echt triest, die heeft een lekker wijf in the pocket..quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doel je op Jeffrey, die een middag voor jan lul bij die telefooncel heeft gewaakt en nu demonstratief voor die kledingkast staat, of op David D. ?
Heeft er ook maar een uurtje gestaan ofzo. Echt z'n best heeft hij niet gedaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doel je op Jeffrey, die een middag voor jan lul bij die telefooncel heeft gewaakt en nu demonstratief voor die kledingkast staat, of op David D. ?
of 3quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:27 schreef rinardo het volgende:
Er gaat dus vrijdag maar 1 naar huis, anders kunnen er geen koppels gemaakt worden
Tijdens die podcast opname inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft er ook maar een uurtje gestaan ofzo. Echt z'n best heeft hij niet gedaan.
SL bedoel jequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Fikkie met Jane, Niels, Jordy en Axel op stream 1
Jane heeft de eerste podcast kunnen zien en horenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
Niels vindt de podcast een hoogtepuntje.
Jane ook! Uhhh jane?
Snap ik net als wij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jane heeft de eerste podcast kunnen zien en horen
die is niet white en blondquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
'Wie ben ik' op stream 2...
Beyonce?
Dan hoop ik dat ze zijn gezicht heel even in beeld nemen, gewoon voor onsquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:34 schreef mazaru het volgende:
Als die telefoon gaat en Jeffrey is er niet als eerste bij dan ontploft hij![]()
![]()
![]()
Als die stagiair van vanmiddag er weer zit, komt dat wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze zijn gezicht heel even in beeld nemen, gewoon voor ons
Dat moet ie dan niet doen 20 minuten voor het uur, op het hele uur of 20 minuten na het uur. En op stream 1. Dan zie ik het misschien ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:34 schreef mazaru het volgende:
Als die telefoon gaat en Jeffrey is er niet als eerste bij dan ontploft hij![]()
![]()
![]()
Of een team aanwijzen dat dit zelf onderling moet bepalenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:35 schreef Poesjuh het volgende:
Leuk telefoon dilemma zou zijn
Ipv jouw kast of bed?
Wiens kast of bed pak jij af
Doen ze morgenochtend als ontbijtquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Heb ik tijdens het knipperen met mijn ogen het pannenkoekenfestijn gemist???
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Die DavidS die steeds bij die leugenbrigade ligt ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd ja
verkeerde david
Jolientje
Ze hadden het erover het voor ontbijt te doen, geen idee of dat doorgaat??quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Heb ik tijdens het knipperen met mijn ogen het pannenkoekenfestijn gemist???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |