Dan hoop ik dat ze zijn gezicht heel even in beeld nemen, gewoon voor onsquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:34 schreef mazaru het volgende:
Als die telefoon gaat en Jeffrey is er niet als eerste bij dan ontploft hij![]()
![]()
![]()
Als die stagiair van vanmiddag er weer zit, komt dat wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze zijn gezicht heel even in beeld nemen, gewoon voor ons
Dat moet ie dan niet doen 20 minuten voor het uur, op het hele uur of 20 minuten na het uur. En op stream 1. Dan zie ik het misschien ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:34 schreef mazaru het volgende:
Als die telefoon gaat en Jeffrey is er niet als eerste bij dan ontploft hij![]()
![]()
![]()
Of een team aanwijzen dat dit zelf onderling moet bepalenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:35 schreef Poesjuh het volgende:
Leuk telefoon dilemma zou zijn
Ipv jouw kast of bed?
Wiens kast of bed pak jij af
Doen ze morgenochtend als ontbijtquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Heb ik tijdens het knipperen met mijn ogen het pannenkoekenfestijn gemist???
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Die DavidS die steeds bij die leugenbrigade ligt ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd ja
verkeerde david
Jolientje
Ze hadden het erover het voor ontbijt te doen, geen idee of dat doorgaat??quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Ireth het volgende:
Heb ik tijdens het knipperen met mijn ogen het pannenkoekenfestijn gemist???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |