Het is dan ook een echte ventquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey draagt Jolien op hoe ze aardappels moet snijden
Zonder te stemmen en te nomineren, vallen de bewoners toch vanzelf af!quote:
Het is een naar mannetjequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, hij draagt haar ook op wat ze moet doen, zeggen kleden enz....griezelig gewoon.
Hij weet amper hoe hij zijn kont moet afvegenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, hij draagt haar ook op wat ze moet doen, zeggen kleden enz....griezelig gewoon.
Gaat lastig worden, lijkt toch echt wel een favootje van de feboquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:45 schreef marky het volgende:
Hoe gaan ze dat stuk verdriet ooit op de bank krijgen
En met wie ze mag praten en met wie ze buiten om mag gaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch als je hoort hoe onbeschoft hij naar BB isquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, lijkt toch echt wel een favootje van de febo
Misschien wel familie van een van de medewerkers?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch als je hoort hoe onbeschoft hij naar BB is
En haar DM inzien.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met wie ze mag praten en met wie ze buiten om mag gaan
Ik begrijp er ook niets van. Maar kijk alleen maar naar de streamtijd die hij krijgt en dat gefluister.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch als je hoort hoe onbeschoft hij naar BB is
Tis ook niet super geweldig maar wilde even tegengas geven, verder vind ik het zeker beter dan voorgaande jaren. Dat van maskers die afvallen door alle ontberingen voor deze poesies bewoners meen ik wel, psychologische spelletjes doen echt wel wat met een mens.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zonder te stemmen en te nomineren, vallen de bewoners toch vanzelf af!
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zonder te stemmen en te nomineren, vallen de bewoners toch vanzelf af!
Meh, nee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis ook niet super geweldig maar wilde even tegengas geven, verder vind ik het zeker beter dan voorgaande jaren. Dat van maskers die afvallen door alle ontberingen voor deze poesies bewoners meen ik wel, psychologische spelletjes doen echt wel wat met een mens.
Jeej BB dit jaar. Vaak saai maar gelukkig ook regelmatig toppie
Als het mijn dochter was dan haalde ik haar daar weg.quote:
Net als, hoe heet ze ook alweer, Charlotte?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wel familie van een van de medewerkers?
Absoluut.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het mijn dochter was dan haalde ik haar daar weg.
Als hij niet gaat neuken met Jolien zal het wel sneller voorbij kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, lijkt toch echt wel een favootje van de febo
Ik hoop eigenlijk dat dat niet nodig is maar na 14 februari mag hij het bezuren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:51 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij niet gaat neuken met Jolien zal het wel sneller voorbij kunnen zijn.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:51 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij niet gaat neuken met Jolien zal het wel sneller voorbij kunnen zijn.
Wat was eva? een treurwilg?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 doen ze een spelletje wie ben ik. Eva en Axel.
Ze moeten dat aanrecht maar eens vrijmaken, dan kunnen we eens zien wat voor kleur daar onder zit.( Die onzin heeft ook lang genoeg geduurdquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef ledn81 het volgende:
De verf van de keuken geeft ook af.
Die is ook gewoon cheap overgeschilderd.
Dat komt omdat Jeff flink over de zeik is, het kind kan echt niet tegen zijn verlies.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:58 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey en Jolien verdwenen..Keanu mag het eten alleen klaar maken
Ik gok dat ze dat na het eten doen, als toetje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:59 schreef Droopie het volgende:
Ow, in slaap gevallen hier, goed verslag.
Wanneer gaat team Jane pannekoeken eten, zodadelijk al.?
Nicequote:Op donderdag 30 januari 2025 18:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dat na het eten doen, als toetje.
Ook Jolien zal raar opkijken, heb medelijden met haar familie…quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey is nergens populair, geen enkel positief bericht over hem te vinden op het internet. Die gaat nog zuur zijn als hij het huis uit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |