Het is dan ook een echte ventquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey draagt Jolien op hoe ze aardappels moet snijden
Zonder te stemmen en te nomineren, vallen de bewoners toch vanzelf af!quote:
Het is een naar mannetjequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, hij draagt haar ook op wat ze moet doen, zeggen kleden enz....griezelig gewoon.
Hij weet amper hoe hij zijn kont moet afvegenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, hij draagt haar ook op wat ze moet doen, zeggen kleden enz....griezelig gewoon.
Gaat lastig worden, lijkt toch echt wel een favootje van de feboquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:45 schreef marky het volgende:
Hoe gaan ze dat stuk verdriet ooit op de bank krijgen
En met wie ze mag praten en met wie ze buiten om mag gaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch als je hoort hoe onbeschoft hij naar BB isquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, lijkt toch echt wel een favootje van de febo
Misschien wel familie van een van de medewerkers?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch als je hoort hoe onbeschoft hij naar BB is
En haar DM inzien.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met wie ze mag praten en met wie ze buiten om mag gaan
Ik begrijp er ook niets van. Maar kijk alleen maar naar de streamtijd die hij krijgt en dat gefluister.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch als je hoort hoe onbeschoft hij naar BB is
Tis ook niet super geweldig maar wilde even tegengas geven, verder vind ik het zeker beter dan voorgaande jaren. Dat van maskers die afvallen door alle ontberingen voor deze poesies bewoners meen ik wel, psychologische spelletjes doen echt wel wat met een mens.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zonder te stemmen en te nomineren, vallen de bewoners toch vanzelf af!
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zonder te stemmen en te nomineren, vallen de bewoners toch vanzelf af!
Meh, nee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis ook niet super geweldig maar wilde even tegengas geven, verder vind ik het zeker beter dan voorgaande jaren. Dat van maskers die afvallen door alle ontberingen voor deze poesies bewoners meen ik wel, psychologische spelletjes doen echt wel wat met een mens.
Jeej BB dit jaar. Vaak saai maar gelukkig ook regelmatig toppie
Als het mijn dochter was dan haalde ik haar daar weg.quote:
Net als, hoe heet ze ook alweer, Charlotte?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wel familie van een van de medewerkers?
Absoluut.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het mijn dochter was dan haalde ik haar daar weg.
Als hij niet gaat neuken met Jolien zal het wel sneller voorbij kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, lijkt toch echt wel een favootje van de febo
Ik hoop eigenlijk dat dat niet nodig is maar na 14 februari mag hij het bezuren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:51 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij niet gaat neuken met Jolien zal het wel sneller voorbij kunnen zijn.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:51 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij niet gaat neuken met Jolien zal het wel sneller voorbij kunnen zijn.
Wat was eva? een treurwilg?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 doen ze een spelletje wie ben ik. Eva en Axel.
Ze moeten dat aanrecht maar eens vrijmaken, dan kunnen we eens zien wat voor kleur daar onder zit.( Die onzin heeft ook lang genoeg geduurdquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef ledn81 het volgende:
De verf van de keuken geeft ook af.
Die is ook gewoon cheap overgeschilderd.
Dat komt omdat Jeff flink over de zeik is, het kind kan echt niet tegen zijn verlies.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:58 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey en Jolien verdwenen..Keanu mag het eten alleen klaar maken
Ik gok dat ze dat na het eten doen, als toetje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:59 schreef Droopie het volgende:
Ow, in slaap gevallen hier, goed verslag.
Wanneer gaat team Jane pannekoeken eten, zodadelijk al.?
Nicequote:Op donderdag 30 januari 2025 18:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dat na het eten doen, als toetje.
Ook Jolien zal raar opkijken, heb medelijden met haar familie…quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey is nergens populair, geen enkel positief bericht over hem te vinden op het internet. Die gaat nog zuur zijn als hij het huis uit komt
zelden zo'n asociale lamlul gezienquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:01 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey heeft al een maaltijd op voor het opgediend wordt
Het is en blijft toch gewoon een decorquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef ledn81 het volgende:
De verf van de keuken geeft ook af.
Die is ook gewoon cheap overgeschilderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Is gewoon een branie gozertje. Ik mag hem wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:01 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey heeft al een maaltijd op voor het opgediend wordt
Volgens mij zijn ze allemaal bang voor hemquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
zelden zo'n asociale lamlul gezien
en niemand die er iets van zegt, dat is toch ook wel heel bijzonder
hoe dan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal bang voor hem
Geen idee. Hij maakt op mij ook geen indruk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:06 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe dan?
Want zoveel heeft hij toch niet te vertellen daar ?
hij dreigt alleen maar met mensen nomineren e.d.
Je mag hem hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is gewoon een branie gozertje. Ik mag hem wel.
Kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal bang voor hem
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is en blijft toch gewoon een decor
De Studio "kamer" ziet er ook erg gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt superheftig al die bakken licht de hele dag, dat doet echt wat met je. Wij slaakten kreten van opluchting als de 'avondverlichting' aanging.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Studio "kamer" ziet er ook erg gezellig uit![]()
[ afbeelding ]
Maakt Jeffrey niks uit, die zit daar alleen voor zichzelf, en ach toevallig zijn er ook nog wat andere mensen in het huisquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:12 schreef Roxiebb het volgende:
Zouden de twee chickens niet doorhebben dat hun gelebber en geklots niet leuk is voor de anderen in het huis.
hij denkt dat hij een goede kok isquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom doet Keanu dat met dat vlees, het wordt gemarteld gewoon.
Wat ik denk is dat hij op tiktok een filmpje van een smashburger gezien heeftquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ze willen extra olie hebben om de aardappeltjes in te bakkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Jefffrey : "het gaat nog geen 5 minuten duren voordat je..."
en toen ben ik snel weggezapt omdat mijn kringspier dreigde te imploderen![]()
Oh das leuk, dan wil ik Jeffrey bij wickyquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:12 schreef Verity het volgende:
Aankomende week gaan de bewoners in koppels spelen, we kunnen stemmen/bepalen wie bij wie!
Ik denk dat sommingen geen rood vlees van binnen willen zienquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
*******Mod edit gedeelte bericht verwijderdquote:
Nee joh bij Eva of zo. Dat hj verliest.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh das leuk, dan wil ik Jeffrey bij wicky
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef Verida het volgende:
[..]
hij denkt dat hij een goede kok is
het staat wel interessant...
OMG dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik denk is dat hij op tiktok een filmpje van een smashburger gezien heeft
Die had ik wel gehoord van de week maar zoals hij het doet schiet het nog niet op en teringdroogvlees wordt niemand blij van denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze willen extra olie hebben om de aardappeltjes in te bakken
Dat kan ook zonder het vlees zo te behandelen, ook het vet overhouden van het vlees zonder dat het teringdroog wordt kan. Maar ja...quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat sommingen geen rood vlees van binnen willen zien
quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]sukkel
[..]
OMG dat zou zomaar kunnen
[..]
Die had ik wel gehoord van de week maar zoals hij het doet schiet het nog niet op en teringdroogvlees wordt niemand blij van denk ik.
dan is het de fout van bb, die zet hem zo neer zal die dan denk ik zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey is nergens populair, geen enkel positief bericht over hem te vinden op het internet. Die gaat nog zuur zijn als hij het huis uit komt
ze moeten Jeffrey de keuken verbieden!quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey eet steeds va de aardappels en appel stukjes
Er kan nog meer bijquote:
Ik heb ff geen idee wat te doen. 3 verliezende teams nominatie target?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:18 schreef freaky40 het volgende:
Koppelweek volgende week. Je kunt nu de koppels samenstellen op dezelfde pagina als waar je kunt stemmen op de bewoners voor nominatie.
2 minuten langer zichtbaar dan verwachtquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
*******Mod edit gedeelte bericht verwijderd
T blijft toch FOK!
Ontopic:
Kan niet wachten tot ze pannekoeken gaan eten, die muilen van die lui straks
Ik heb ook maar wat gedaan, je kunt ook kiezen uit diverse combi's. Ook namen kiezen die je eerder al had gekozen en gekoppeld hebt aan een ander.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik heb ff geen idee wat te doen. 3 verliezende teams nominatie target?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |