Dat was ook echt niet netjes. Jeffrey liet het liggen en ging gewoon verder met het snijden van zijn appel. Anderen konden opruimen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:40 schreef engine het volgende:
Pootje komt vertellen dat Jeffrey zijn gevallen glas niet opruimt. Dat is niet zo lekker gevallen zo te zien.
hij lacht voornamelijk om zijn eigen grapjesquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Ik vermoed dat Pootje best gezellig is voor de mensen die hem verstaan. Zie hem regelmatig lachen.
Leuke gast, kan hem prima verstaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Ik vermoed dat Pootje best gezellig is voor de mensen die hem verstaan. Zie hem regelmatig lachen.
Ik vind hem grappigquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Net dat stukje heb ik even gemist vandaag maar klinkt behoorlijk sneu ja. Maar wel grappig dat hij zo chagrijnig is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat was ook echt niet netjes. Jeffrey liet het liggen en ging gewoon verder met het snijden van zijn appel. Anderen konden opruimen.![]()
Jordy lijkt op deze foto wel een beetje op Sywert van Liendenquote:
Wad een glazen pot vol boerenkoolquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat was ook echt niet netjes. Jeffrey liet het liggen en ging gewoon verder met het snijden van zijn appel. Anderen konden opruimen.![]()
Denk het ook wel, jammer dat ik hem niet kan verstaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Volgens mij heeft die ook klem gezeten tijdens de geboorte....quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
eva zit d'r hersens te kraken
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook klem gezeten tijdens de geboorte....
of ze hebben geprobeerd haar weer terug te drukkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is het kindje weggegooid en zitten we hier naar de nageboorte te kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind het super leuk om Axel zo vrolijk te zien! Jammer dat Niels, Jordy en Axel elkaar zo laat pas hebben gevonden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel: Met hun 2 kan ik nou lachen, kon in het begin niet. Met jou kan ik lekker lachen. Met Eva kan ik lachen. Met Elsa kan ik lachen. Meer heb je niet nodig toch.
Omdat het de meest vervelende leugenachtige stoker is die er rondloopt daar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:51 schreef odie22 het volgende:
tjonge jonge wat zit iedereen toch over jeff te zeuren zeg
Axel kwam niet slim binnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het super leuk om Axel zo vrolijk te zien! Jammer dat Niels, Jordy en Axel elkaar zo laat pas hebben gevonden.
Hij haat haar alquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Als ik de kast eerder heb dan Jeffrey, gaat hij mij echt haten. Gaat hij mij haten for no reason.
Hij doet ook echt helemaal niks om het beeld maar iets te veranderen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:51 schreef odie22 het volgende:
tjonge jonge wat zit iedereen toch over jeff te zeuren zeg
Is dat echt zo? De rest heeft bij binnenkomst ook allemaal gezegd of ze hier voor het spel kwamen of niet. Die zijn er ook niet voor afgerekend. De mannen waren gewoon bang voor competitie en hebben elkaar echt lopen ophitsen.quote:
Maar Jeff heeft al zoveel daar... grote groep om hem heen een vriendinnetje het meeste eten... en er zijn er meer zonder kast..brrr wat een naarlingquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Als ik de kast eerder heb dan Jeffrey, gaat hij mij echt haten. Gaat hij mij haten for no reason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |