Liefde maakt blind hequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Absoluut.. ze ziet toch van dichtbij hoe het etterbakkie zich gedraagd
op X staat ie stijf onderaan met net erboven Jordy. Al heb ik nog geen FB en insta poll gezienquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels denkt dat het tussen hem en Wicky zal zijn
ja waar slaat dat op, dat miauwen, lees ik wel vaker hierquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
scheet geluiden en miauw miauw miauw miauw, Axel begint ook al te miauwen.
Fb jordy 3e en niels 4e bij salar ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
op X staat ie stijf onderaan met net erboven Jordy. Al heb ik nog geen FB en insta poll gezien
Is een deuntje van of een filmpje of een spelletje, ik herken het wel iig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja waar slaat dat op, dat miauwen, lees ik wel vaker hier
Salar poll is idemquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
op X staat ie stijf onderaan met net erboven Jordy. Al heb ik nog geen FB en insta poll gezien
+ Janequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:32 schreef Poesjuh het volgende:
Buiten zit iedereen kei hard te zingen axel jordy niels
Die zit erbij zie ik nu maar ze maakte geen geluidquote:
ok laatste avond scheetjes laten dan voor Nielsquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Fb jordy 3e en niels 4e bij salar ook
Met "Het is een nacht" van Guus Meeuwis zong ze alleszins wel meequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die zit erbij ziebik nu maar ze maakt geen geluid
De centenbakkus van niels valt me nu pas op, dat tongetje elke keer zag ik wel al
Oke sorry dat ik haar niet noemde omdat ik haar niet hoordequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Met "Het is een nacht" van Guus Meeuwis zong ze alleszins wel mee
't Is maar waar je de tekst van kent, zeker?
Echt he, die twee samenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane en Axel weer aan het luistervinken
Ach bb ziet dan wie het gepikt heeft. Dekk dat er dan wel een rel komtquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef mazaru het volgende:
Ik ben benieuwd of de spullen voor de pannenkoeken er morgen nog liggen.
Maar of BB er wat tegen zou doen betwijfel ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach bb ziet dan wie het gepikt heeft. Dekk dat er dan wel een rel komt
niet nodig om sorry te zeggen, ik wou gewoon aanvullen. Beste bedoelingen etcquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oke sorry dat ik haar niet noemde omdat ik haar niet hoorde
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
niet nodig om sorry te zeggen, ik wou gewoon aanvullen. Beste bedoelingen etc
Eva is nog op zoek naar een maatje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:44 schreef Poesjuh het volgende:
Eva 5e wiel och arme
Ligt te kijken naar 2 troetelkoppels jefflien en sharlena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |