het ging omdat hij zei, die drie dagen in het hotel,quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Precies en dus niet toen hij ziek was, toen was hij in de tijdelijke ziekenboeg.
ik neem het altijd op voor de underdogquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij meten jij en ik met 2 maten.
Dan zal de officiële persfoto er nog niet zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
Valt me nu pas op dat Eva haar plaatje in de OP niet van BB is?
Hij was alleen 3 dagen in het hotel voor zijn intrede in het BBHuis.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
het ging omdat hij zei, die drie dagen in het hotel,
maar we zullen het nooit weten waarschijnlijk
Ja vreemdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan zal de officiële persfoto er nog niet zijn.
een soort gaydarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus vindt Sharice een betere scanner dan Jordy
Er ligt ergens in het huis nog een verloren ziel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:54 schreef odie22 het volgende:
milena denkt, ik ga maar even langs de ramen lopen, misschien zien ze me dan
Deze komt van haar insta. Rinardo heeft de link in haar naamtopic gezet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
Valt me nu pas op dat Eva haar plaatje in de OP niet van BB is?
I know, maar BB komt beter met haar echte fotoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze komt van haar insta. Rinardo heeft de link in haar naamtopic gezet.
Ah ja gewoon ff me time denk ik en bezinking van alle chaos die je daar al wekenlang meemaakt 😅quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet bekend, we tasten in het duister
Bij zure Sharice lukt het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:57 schreef Droopie het volgende:
Milena komt even wat positiviteit brengen.
Sharice ziet dat allemaalquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:57 schreef Thorelf het volgende:
Die Sharice.. heeft voor mij weinig mensenkennis..ze heult met de roddelaars etc,maar ze heeft iedereen door 😀😃
Ja, Jeff moet ook nog even wakker blijven om die gejatte schillen te bakken ....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah klef en bef zitten nog in het boudoir
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Jolien bij Jeff. Sharice bij Matt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena dacht net wat doe ik hier eigenlijk
Ik vond haar ook niet vervelend maar mijn god wat een zeikwijfquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sharice ziet dat allemaal![]()
Ik vond haar zo leuk en hoop zo dat het goedkomt
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:59 schreef BB-King het volgende:
[..]op de valreep post van de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
Ik zie het nog nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet vervelend maar mijn god wat een zeikwijf
Tuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Jeffrey een loverboy, of mag ik dat niet zeggen ....
ik was echt fan van Sharice, voornamelijk omdat ze de normaalste vrouw in het huis zou zijn.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena dacht net wat doe ik hier eigenlijk
ik weet het vaak niet meer wat je wel en wat je niet mag zeggen, maar als er een hoop bagger over je heen komt hier, dan zal het wel over het randje zijn geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Jeffrey een loverboy, of mag ik dat niet zeggen ....
Ik ging nav jouw post eens naar 2 schakelen. Snel weer teruggeschakeldquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:02 schreef odie22 het volgende:
pff lastig dit zeg, moet kiezen tussen 2 top streams
Na vier? vijf? weken al?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Is maar goed ook dat je, je schuldig voelt over je kinderen
Dat hele clubje belgen mag van mij zo naar buiten. Ja ook Matti de meeloper.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik was echt fan van Sharice, voornamelijk omdat ze de normaalste vrouw in het huis zou zijn.
Maar ze is echt de gewillige minion van Milena.
Maar Milena heeft alle aandacht weer opgeist na 10 minuten geen aandacht
Oei wie? Ik durf niet schakelen nuquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ging nav jouw post eens naar 2 schakelen. Snel weer teruggeschakeld
Je mag ze allemaal hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
bij mij staat de deur ook open lieverd![]()
Ik schakelde en zag 2 pubers in close up elkaar aflebberenquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oei wie? Ik durf niet schakelen nu
Weet je wie ook toevallig aan de aardappelschillen denktquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:07 schreef Droopie het volgende:
Op stream 1 zijn ze vergeten dat er camera's op staan
Als Matt lef heeft, gaat ie gewoon voor de dames nu de aardappelschillen bakken.
Te vaakquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:08 schreef marky het volgende:
Hoevaak hebben we het verhaal van Milena nu al gehoord.
Een live versie van het kapen van een topic.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:11 schreef ben34567 het volgende:
Het emo-momentje van Sharice werd vakkundig overgenomen door het emo-momentje van Milena; en Sharice zag dat het goed was.
...quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een gezeikbak gewoon die schillen
Maar niet tegen bepaalde bewonersquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:14 schreef Flory- het volgende:
Milena is megasosciaal, ze kan tegen zelfs een vuilzak praten
Ah dus Sharice is een vuilzakquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:14 schreef Flory- het volgende:
Milena is megasosciaal, ze kan tegen zelfs een vuilzak praten
Trusten Odie,quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:15 schreef odie22 het volgende:
ik geef het goede voorbeeld maar![]()
jordy, je kan gaan bakken hoor
Die denken echt alleen aan de tv uitzending.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff heeft een gesprek gehad, als ze fluisteren wordt het niet uitgezonden, bullshit denk ik ....
Komt die achter als die genomineerd is dat hij dan het mannetje is die naar huis moet👹quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey denkt echt dat hij de man is of zo
rappen dat de gangster uit BB zoentjes heeft gedaan met Miss net niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:23 schreef Toweler het volgende:
[..]
Komt die achter als die genomineerd is dat hij dan het mannetje is die naar huis moet👹
Jordy straks ook aan het huilen, op een lege maag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:24 schreef Flory- het volgende:
Denk dat het aardappelschillenbakscript moet worden uitgesteld
even wachten voor zo'n verrassing.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:24 schreef Toweler het volgende:
Hoop zo op een game morgen zodat Axel en Jordy zich kunnen vrijspelen van nominatie morgen
Haha, de schillen liggen in z'n kastquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy straks ook aan het huilen, op een lege maag.
Vannacht komt de schoonmaakster langs en gooit het weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In zijn kast?quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Haha, de schillen liggen in z'n kast
Een goede schoonmaakster vind die ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Haha, de schillen liggen in z'n kast
Overdag Peter Parker snachts Spidermanquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu komt ook de woonkamer in
Hij is nu al bezig
Jaquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja![]()
En Niels heeft die van vanavond daar ook bijgegooid.
Dat vertelde hij al een paar keer, plus een flinke hand van de schillen van vanmiddagquote:
Wilt ie ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:32 schreef Flow3r het volgende:
Op 2 slapende Elsa
Dacht dat Jordy nog wilde gaan bakken?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja maar zij zijn de echte mensen... die doen dat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:36 schreef Krambo het volgende:
Random iemand zegt iets, Mattheus ''ja dat heb ik ook , precies dat''
Elke keer weer
milena net, ik heb gewoon niets tegen haar te zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:37 schreef Flory- het volgende:
Weer over dat Jane naar een ander programma gaat.
Hoop gefluister en onduidelijk gepraat
En dat bedoel ik, die Sharice heeft een "probleem" met Jordy.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Jane is weer onderwerp van gesprek
Trusten!quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er helaas vandoor, morgen een vroege dienst ....
Tot 2400 uur staat online, welterusten ....
Zou Jolien weten dat over contracten onderhandeld kan worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Haar management heeft dat echt wel onderhandeld
Die gozer blijft vanuit z'n nek lullen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey beticht Jane even van abonnees kopen
Niels gaat nergens heen. Is nog een belangrijker peiler.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:43 schreef marky het volgende:
Als Niels naar huis gaat wordt het echt tijd dat Jordy zich aansluit bij Jane en Axel. Dan maar heulen met de vijand. Zet die belgen maar onder druk met een portie Nederlandse directheid. Wat een hypocriet stelletje bijelkaar.
Groot kind.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey reageerd weer zoals hij altijd doet
Als een botte hond
Beter voor haar want ze heeft een spiegel op de slaapkamer maar ze heeft er nog niet in gekeken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dat bedoel ik, die Sharice heeft een "probleem" met Jordy.
Eerst in het bourdoir, nu hier.
Ze wordt continue overstemd en iedere keer gaan ze op Jane.
En waarom
En Matt zou ook een vrouwelijke dj niet vertrouwen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey ze vertrouwd haar vriend waarschijnlijk niet
Dan zou er weer een vrouw uit moeten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niels gaat nergens heen. Is nog een belangrijker peiler.
Dat zei Jeffrey volgens mijquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
En Matt zou ook een vrouwelijke dj niet vertrouwen.
DJ's zijn sowieso niet te vertrouwen, geen idee wie dat zegt.
Echt he, maar misschien is deze versie daar te netjes voor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:47 schreef Krambo het volgende:
Ik kan niet wachten op het moment dat Peter eindelijk zijn mond gaat opendoen
die jongen was zo ziek, fijn dat ie even uit bed is gekomen om (n)iets toe te voegen.quote:
Hij was beter vanavondquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
die jongen was zo ziek, fijn dat ie even uit bed is gekomen om (n)iets toe te voegen.
Maar weltrusten allemaal
Die Papegaai verteld alleen de politiek correcte semi grappige dingen. Niet dingen die grote gevolgen kunnen hebben of de boel op zijn kop kunnen zetten. Dat ding wordt bestuurd door de FEBO. Het is een leuke gadget maar ik verwacht geen spektakel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:47 schreef Krambo het volgende:
Ik kan niet wachten op het moment dat Peter eindelijk zijn mond gaat opendoen
Gemiste kans welquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Papegaai verteld alleen de politiek correcte semi grappige dingen. Niet dingen die grote gevolgen kunnen hebben of de boel op zijn kop kunnen zetten. Dat ding wordt bestuurd door de FEBO. Het is een leuke gadget maar ik verwacht geen spektakel.
Ik blijf hopenquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Papegaai verteld alleen de politiek correcte semi grappige dingen. Niet dingen die grote gevolgen kunnen hebben of de boel op zijn kop kunnen zetten. Dat ding wordt bestuurd door de FEBO. Het is een leuke gadget maar ik verwacht geen spektakel.
Staat ie er nog?quote:
En rappers/r&b artist zijn dat wel?quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Dj’s zijn sowieso niet te vertrouwen aldus Jeffrey
Tering wat is dat joch oppervlakkig
quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:37 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen cos...
Staan ze verdulleme nog geen vogelhuisjes in elkaar te timmeren... jammer..
Die opdracht was toch klaar?quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:37 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen cos...
Staan ze verdulleme nog geen vogelhuisjes in elkaar te timmeren... jammer..
Ja maar ik dacht dat ze gewoon aan het werk zouden blijven... verkeerd ingeschat..quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die opdracht was toch klaar?![]()
matig uitgevoerde fulltime werkopdracht
Hoe kan ze adem halen met die handdoek, of wat is het, over haar hoofd?quote:
Nou heerlijk hebben we wat te loeren vroeg in de morgen...quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:04 schreef -river- het volgende:
Tijd dat ze de oven vrijspelen dan kunnen ze brood bakken.
Nou die kunnen ze ook beter een blindgier geven... als die praat is het alsof die bezopen is..quote:
Ja spannend, gekookt of gebakken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Omg gaan ze weer 3uur lang slobpannenkoeken bakken?
Ja ik ook... ik had gedacht, 3 directeuren 3 verschillende opdrachten... maar noppes, nada..quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had echt op meer gehoopt met werkopdrachten, nu alleen die vogelhuisjes.
Hahaha... ik gok gebakken want dat vind David lekkerder..quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja spannend, gekookt of gebakken.
Gatverdamme... dat die oen daar niet naar kijkt dan... dan meurt het ook niet heftig anders hadden we wel een reactie gezien...tenminste van de week wel..quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:49 schreef spapaars het volgende:
Na de afwas nog wat hardnekkige restjes, en de slob is over de datum.
[ afbeelding ]
En dat blik was al geopend ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gatverdamme... dat die oen er niet naar kijkt dan... dan meurt het ook niet heftig anders hadden we wel een reactie gezien...tenminste van de week wel..
Er is gewoon een vaste groep mensen die voor dit en nog vele andere reality programma's zich aanmelden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:55 schreef -river- het volgende:
Als ik zo moest leven was ik allang thuis geweest.
BB zal na dit jaar amper nog aanmeldingen krijgen lijkt mij. Ruzie om een appel zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is gewoon een vaste groep mensen die voor dit en nog vele andere reality programma's zich aanmelden.
En heel veel zullen het er ook niet zijn, gezien je vaak dezelfde koppen in die programma's terugziet.
Denk dat ze wel weer een huis kunnen vullen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:02 schreef -river- het volgende:
[..]
BB zal na dit jaar amper nog aanmeldingen krijgen lijkt mij. Ruzie om een appel zit niemand op te wachten.
Veel mensen hebben tijd nodig om naar buiten te komen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:43 schreef Frummelie het volgende:
Jammer dat David zo'n stille Willie is... misschien komt het nog..
Ik versta die lui niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
Naasha heeft gerookt geronkt?? Wie is Naasha
Vandaar ook mijn... misschien komt het nog..quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Veel mensen hebben tijd nodig om naar buiten te komen.
Ze is verliefd. Ze is verder nogal saai dus een eigen verhaallijn kan helpen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:12 schreef Rhosyn het volgende:
Die Charise is nie goed hoor...
Bij iemand in bed gaan liggen lepeltje lepeltje als je net wakker bent die niks van je is.
Niks zijn ze van elkaar.
Het slaat nergens op
Jij hebt ook het idee dat ze van de vrouwen is?quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is verliefd. Ze is verder nogal saai dus een eigen verhaallijn kan helpen.
Al vanaf het beginquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:17 schreef Frummelie het volgende:
Agh hemel ze hebben ook allemaal dezelfde pyjama broeken...
Jij kijkt pas sinds kort?quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:17 schreef Frummelie het volgende:
Agh hemel ze hebben ook allemaal dezelfde pyjama broeken...
Geen idee maar haar haat tegen Jordy die Milena ook leuk vind kent haast geen grenzen en dat continu gehang bij Milena is op zijn minst opvallend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:18 schreef Folies het volgende:
[..]
Jij hebt ook het idee dat ze van de vrouwen is?
Ja klopt.. ik vond er in het begin niks aan...quote:
Jane gaat dit nooit volhouden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jane klagen zoveel prikkels in de ochtend. Jezus elsa tegen jane, heb je zender, heb je.handdoek, heb je washandje. Ze bedoeld het goed maar als ik me zo zou gedragen tegen onze gezinsleden ze me zouden uitlachen
Dat gehang wil ik nog weleens begrijpen, maar heb van het begin wel gedacht dat ze gay zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:21 schreef marky het volgende:
[..]
Geen idee maar haar haat tegen Jordy die Milena ook leuk vind kent haast geen grenzen en dat continu gehang bij Milena is op zijn minst opvallend.
Het duurt wel meestal 2 weken voordat je gewend raakt aan de gezichten. Dat je ze gaat kennen. Daarna wordt het pas leuk. Dat is altijd wel zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt.. ik vond er in het begin niks aan...![]()
Maar er is nu wel iets meer reuring en dat vind ik wel geinig...
Hoop van wel, groepje rond haar is leuk.quote:
Nou ze begon direct met roddelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:34 schreef Jockari het volgende:
Sharice niet in de buurt van Milena, maar bij Jane en ELsa. Heel ander beeld
[ afbeelding ]
Nou daar had ik vorig jaar geen last van toen pakte het mij gelijk... maar nu even niet ..quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het duurt wel meestal 2 weken voordat je gewend raakt aan de gezichten. Dat je ze gaat kennen. Daarna wordt het pas leuk. Dat is altijd wel zo.
Daarom hebben we ook zo een moeite met nieuwen. Die zijn nog vreemdelingen. Die moeten we niet in het begin.
Geldt ook voor de bewoners overigens.
Als je zo dicht in elkaars aura kan zijn of wil zijn de hele dag door dan is het meer dan vriendinnen lijkt mij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:26 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat gehang wil ik nog weleens begrijpen, maar heb van het begin wel gedacht dat ze gay zou kunnen zijn.
Kan ook komen door hoe ze kijkt, kapsel en haar houding.
Even wachten tot ze haar koffer heeft, misschien zit het vol vrouwelijke kleding.
Je zag bij Jolien ook een heel ander persoon uit het pashokje stappen.
Ja thuis, bye byequote:Op woensdag 29 januari 2025 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey wil voor valentijn een etentje regelen bij big-brother.
Jeff en Matti zou ook al helpen dan schrikt dat groepje harder. Matti voegt qua spel niets toe is een meeloper en niet in staat ook maar iets van een eigen mening te vormen of te geven. Milena gaat uiteindelijk zelf weg of kan later er nog uit worden gestemd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:32 schreef Jockari het volgende:
Milena en Jeff weg, zou een heel andere dynamiek in de groep geven. Zij brengen veel negativiteit bij sommige bewoners.
Ik mag toch hopen dat hij dan loesoe is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
Uit die belgen kliek komt nooit eens iets leuks. Zodra ze samen zitten gaat het over anderen en stoken en liegen ze erop los. Gisteravond buiten met jane, niels,jordy en axel is er jiet een keer over een andere bewoner gesproken. Maar hadden ze het gezellig samen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij dan loesoe is.
Ik ook. Ik vind het walgelijke figuren. Die denken dat het gedrag wat zij nu vertonen hun de beste mensen maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kies liever voor de slob streams dan Jeffrey, keanu en mattie.
Ik mis dit jaar de echte fun. Maandagavond was het er heel even met dat schillengedoe maar het is zeldzaam. Die ploeg van vorig jaar was zwaar verdeeld maar binnen de groepjes was er een hoop lol. Dit jaar komt dat maar niet los. Jordy en Niels kunnen nog wel eens echt lol hebben vooral om de absurde situatie maar de rest is zo zuur en maar zelde vrolijk. Als een ander probeerd de boel effe op te vrolijken wordt die gelijk beticht van spelen voor de camera. En de vijver induiken... dat hebben we nu wel gezien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou daar had ik vorig jaar geen last van toen pakte het mij gelijk... maar nu even niet ..
Ja gezellig samen anderen zwart maken, kennelijk vinden ze dat een leuke bezigheid. Belgen zijn ook veel achterbakser dan Nederlanders. Ze knikken ja maar denken nee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uit die belgen kliek komt nooit eens iets leuks. Zodra ze samen zitten gaat het over anderen en stoken en liegen ze erop los. Gisteravond buiten met jane, niels,jordy en axel is er jiet een keer over een andere bewoner gesproken. Maar hadden ze het gezellig samen.
Kan niet voor de hele Belgische bevolking oordelen maar diegene die in BB zijn inderdaad achterbakse stokende manipuleren leugenachtige lui..een enkeling uitgezonderdquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja gezellig samen anderen zwart maken, kennelijk vinden ze dat een leuke bezigheid. Belgen zijn ook veel achterbakser dan Nederlanders. Ze knikken ja maar denken nee.
De Belgen zijn echt erg dit jaar. Niels is echt nog het best te pruimen. Ja hij vind het spelelement erg leuk maar hij is wel het meest echt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uit die belgen kliek komt nooit eens iets leuks. Zodra ze samen zitten gaat het over anderen en stoken en liegen ze erop los. Gisteravond buiten met jane, niels,jordy en axel is er jiet een keer over een andere bewoner gesproken. Maar hadden ze het gezellig samen.
Belgen vinden vaak dat Nederlanders te hard en onbeschoft zijn. Daar zit ook wel wat in en hebben ze ook wel weer gelijk in maar ik heb liever dat mensen eerlijk zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan niet voor de hele Belgische bevolking oordelen maar diegene die in BB zijn inderdaad achterbakse stokende manipuleren leugenachtige lui.
Waar helpen die dingen tegen dan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft dezelfde oogpads als ik zie ik.
Ze deelt ze uit.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:49 schreef spapaars het volgende:
Na de afwas nog wat hardnekkige restjes, en de slob is over de datum.
[ afbeelding ]
Ook goeiemorgen @Koos1958quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan niet voor de hele Belgische bevolking oordelen maar diegene die in BB zijn inderdaad achterbakse stokende manipuleren leugenachtige lui.
Hij heeft ook iets opgevangen vannacht over het roddelen over hem, denk dat dat ook meespeelt, en het schijnen met de zaklantaarns in zn Bakkes vannacht, werkt ook niet mee natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
Zo jordy is boos volgens mij. Heeft volgens mij ook een tik ontwikkelt door steeds op zijn lippen te bijten. Axel kijkt ook niet blij.
Dat zal er dan wel komen ook. TV momentjequote:Op woensdag 29 januari 2025 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
Vrees ook dat BB ze er zeker tot die tijd in gaat houden. Er zal veel gestrooid worden met vrijstellingen naar die twee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zal er dan wel komen ook. TV momentje
Ja wallen en donkere kringen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waar helpen die dingen tegen dan.
Ze hebben hem ook laten wachten in de gang omdat ze samen schillen zouden gaan bakken maar ze kwamen niet opdagen. Al ging hij zelf in die gang staan in de verwachting dat ze wel zouden komen. Maar dat deden ze niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij heeft ook iets opgevangen vannacht over het roddelen over hem, denk dat dat ook meespeelt, en het schijnen met de zaklantaarns in zn Bakkes vannacht, werkt ook niet mee natuurlijk
Oke haha wij hebben geen wallen en kringen hier. Gewoon niveau elke dag smerenquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja wallen en donkere kringen.![]()
Het geeft kou af. Je kan ook 2 lepels in de vriezer leggen en op je ogen leggen in de ochtend maar dan kan je niet bewegen.![]()
Deze blijven plakken door de vloeistof die in je huid trekt.
Ik weet niet of het mag maar dit filmpje is heel verhelderendquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja gezellig samen anderen zwart maken, kennelijk vinden ze dat een leuke bezigheid. Belgen zijn ook veel achterbakser dan Nederlanders. Ze knikken ja maar denken nee.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:56 schreef Koos1958 het volgende:
Weer over jordy kwaadspreken dat hij denkt de liefde tegen te komen hierna.zo misselijk makend dat mensen zo neer zetten. Die keanu is ook een sneaky bastard ondertussen.
Er zitten best wel goede karakters tussen maar de meerderheid is gewoon te zuur voor dit programma.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Alles wordt anders![]()
Resultaat De slechtste versie van BB tot nu toe
In zo'n groep?.....ik zou ook tellen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
David ligt in een deuk omdat Elsa zei dat ze telt hoeveel ze maakt en hoeveel iedereen heeft gepakt.
David en Pootje bakken gewoon en iedereen pakt.
Dat laatste is wel veel relaxter.
Ik zou ook tellen
Inderdaad, vooral qua casting. Vorige jaar was ashley de generaal maar was het vooral tactisch en wie er genomineerd zou worden. Doriana en rohanin spraken ook slecht over mensen. Maar nu is het op niels na de hele Belgische deelnemers groep inclusief keanu.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Alles wordt anders![]()
Resultaat De slechtste versie van BB tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |