Nou die kunnen ze ook beter een blindgier geven... als die praat is het alsof die bezopen is..quote:
Ja spannend, gekookt of gebakken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Omg gaan ze weer 3uur lang slobpannenkoeken bakken?
Ja ik ook... ik had gedacht, 3 directeuren 3 verschillende opdrachten... maar noppes, nada..quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had echt op meer gehoopt met werkopdrachten, nu alleen die vogelhuisjes.
Hahaha... ik gok gebakken want dat vind David lekkerder..quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja spannend, gekookt of gebakken.
Gatverdamme... dat die oen daar niet naar kijkt dan... dan meurt het ook niet heftig anders hadden we wel een reactie gezien...tenminste van de week wel..quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:49 schreef spapaars het volgende:
Na de afwas nog wat hardnekkige restjes, en de slob is over de datum.
[ afbeelding ]
En dat blik was al geopend ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gatverdamme... dat die oen er niet naar kijkt dan... dan meurt het ook niet heftig anders hadden we wel een reactie gezien...tenminste van de week wel..
Er is gewoon een vaste groep mensen die voor dit en nog vele andere reality programma's zich aanmelden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:55 schreef -river- het volgende:
Als ik zo moest leven was ik allang thuis geweest.
BB zal na dit jaar amper nog aanmeldingen krijgen lijkt mij. Ruzie om een appel zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is gewoon een vaste groep mensen die voor dit en nog vele andere reality programma's zich aanmelden.
En heel veel zullen het er ook niet zijn, gezien je vaak dezelfde koppen in die programma's terugziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |