quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:31 schreef marky het volgende:
[..]
Die vindt dat je je niet moet aanstellen het is maar een spelletje...
jammer dat het vuurtje niet knispert.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah eindelijk een mooi plaatje en serene rust
Of ze krijgen het aardappelschillenbakscriptquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:33 schreef Droopie het volgende:
Zouden ze om 23.30 wisselen van dienst?
Rambo liet ook wel eens een traantje in de jungle.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
SPOILER
Jane eet jouw schatje voor lunch![]()
![]()
we kijken over een paar weken wel weer
was ik nog heel mild met mijn paar weken
Ze lust Jolien nog steeds rauwquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
SPOILER
Jane eet jouw schatje voor lunch![]()
![]()
we kijken over een paar weken wel weer
was ik nog heel mild met mijn paar weken
Ja fuck, dat slechte toneelstukje komt ook nog .....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Of ze krijgen het aardappelschillenbakscript
Je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:33 schreef Droopie het volgende:
Zouden ze om 23.30 wisselen van dienst?
Jupquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja fuck, dat slechte toneelstukje komt ook nog .....
Ik ben een naief persoon.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Of ze krijgen het aardappelschillenbakscript
wordt een latertje als iedereen zo lang blijft lullenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja fuck, dat slechte toneelstukje komt ook nog .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Neehee Axel bedoelde het hotel waar hij enkele nachten verbleef voor hij in BB mochtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben een naief persoon.
Ben geschokt dat Axel in een hotel bleek te liggen.
Maar t zou mij niets verbazen dat ze het script gaan activeren.
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld, Axel had het volgens mij over de dagen voordat hij erin kwam ....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:36 schreef Droopie het volgende:
Sorry hoor maar wat heeft die meid een vreselijke rotkopquote:
Bedoelde hij niet voordat hij het huis in kwamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is hij ook alleen hij weet het zelf nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy denkt echt dat hij TV maakt, wat een loser .......
En het lijkt te werken ook want de facebookers vinden hem aandoenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sharice en Mattheus in de woonkamer nu, ik geloof dat hele geloof gedoe van hem ook geen fuck van ...
Hij maakt meer TV dan die saaie Sharice.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liever Sharice dan die zogenaamde lollige Jordyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakt meer TV dan die saaie Sharice.
Hij zat alleen in een hotel voor hij in BB ging.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef odie22 het volgende:
axel kwam veel later dan 3 dagen in het bb huis, was denk ik wel een week , volgens mij had hij het over die 3 dagen dat hij ziek was
ja dat zit iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij zat alleen in een hotel voor hij in BB ging.
Ze durft niet alleen de slaapkamer inquote:
Precies en dus niet toen hij ziek was, toen was hij in de tijdelijke ziekenboeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |