Dat is hij ook alleen hij weet het zelf nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy denkt echt dat hij TV maakt, wat een loser .......
En het lijkt te werken ook want de facebookers vinden hem aandoenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sharice en Mattheus in de woonkamer nu, ik geloof dat hele geloof gedoe van hem ook geen fuck van ...
Hij maakt meer TV dan die saaie Sharice.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liever Sharice dan die zogenaamde lollige Jordyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakt meer TV dan die saaie Sharice.
Hij zat alleen in een hotel voor hij in BB ging.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef odie22 het volgende:
axel kwam veel later dan 3 dagen in het bb huis, was denk ik wel een week , volgens mij had hij het over die 3 dagen dat hij ziek was
ja dat zit iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij zat alleen in een hotel voor hij in BB ging.
Ze durft niet alleen de slaapkamer inquote:
Precies en dus niet toen hij ziek was, toen was hij in de tijdelijke ziekenboeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |