Het duurt wel meestal 2 weken voordat je gewend raakt aan de gezichten. Dat je ze gaat kennen. Daarna wordt het pas leuk. Dat is altijd wel zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt.. ik vond er in het begin niks aan...![]()
Maar er is nu wel iets meer reuring en dat vind ik wel geinig...
Hoop van wel, groepje rond haar is leuk.quote:
Nou ze begon direct met roddelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:34 schreef Jockari het volgende:
Sharice niet in de buurt van Milena, maar bij Jane en ELsa. Heel ander beeld
[ afbeelding ]
Nou daar had ik vorig jaar geen last van toen pakte het mij gelijk... maar nu even niet ..quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het duurt wel meestal 2 weken voordat je gewend raakt aan de gezichten. Dat je ze gaat kennen. Daarna wordt het pas leuk. Dat is altijd wel zo.
Daarom hebben we ook zo een moeite met nieuwen. Die zijn nog vreemdelingen. Die moeten we niet in het begin.
Geldt ook voor de bewoners overigens.
Als je zo dicht in elkaars aura kan zijn of wil zijn de hele dag door dan is het meer dan vriendinnen lijkt mij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:26 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat gehang wil ik nog weleens begrijpen, maar heb van het begin wel gedacht dat ze gay zou kunnen zijn.
Kan ook komen door hoe ze kijkt, kapsel en haar houding.
Even wachten tot ze haar koffer heeft, misschien zit het vol vrouwelijke kleding.
Je zag bij Jolien ook een heel ander persoon uit het pashokje stappen.
Ja thuis, bye byequote:Op woensdag 29 januari 2025 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey wil voor valentijn een etentje regelen bij big-brother.
Jeff en Matti zou ook al helpen dan schrikt dat groepje harder. Matti voegt qua spel niets toe is een meeloper en niet in staat ook maar iets van een eigen mening te vormen of te geven. Milena gaat uiteindelijk zelf weg of kan later er nog uit worden gestemd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:32 schreef Jockari het volgende:
Milena en Jeff weg, zou een heel andere dynamiek in de groep geven. Zij brengen veel negativiteit bij sommige bewoners.
Ik mag toch hopen dat hij dan loesoe is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
Uit die belgen kliek komt nooit eens iets leuks. Zodra ze samen zitten gaat het over anderen en stoken en liegen ze erop los. Gisteravond buiten met jane, niels,jordy en axel is er jiet een keer over een andere bewoner gesproken. Maar hadden ze het gezellig samen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij dan loesoe is.
Ik ook. Ik vind het walgelijke figuren. Die denken dat het gedrag wat zij nu vertonen hun de beste mensen maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kies liever voor de slob streams dan Jeffrey, keanu en mattie.
Ik mis dit jaar de echte fun. Maandagavond was het er heel even met dat schillengedoe maar het is zeldzaam. Die ploeg van vorig jaar was zwaar verdeeld maar binnen de groepjes was er een hoop lol. Dit jaar komt dat maar niet los. Jordy en Niels kunnen nog wel eens echt lol hebben vooral om de absurde situatie maar de rest is zo zuur en maar zelde vrolijk. Als een ander probeerd de boel effe op te vrolijken wordt die gelijk beticht van spelen voor de camera. En de vijver induiken... dat hebben we nu wel gezien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou daar had ik vorig jaar geen last van toen pakte het mij gelijk... maar nu even niet ..
Ja gezellig samen anderen zwart maken, kennelijk vinden ze dat een leuke bezigheid. Belgen zijn ook veel achterbakser dan Nederlanders. Ze knikken ja maar denken nee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uit die belgen kliek komt nooit eens iets leuks. Zodra ze samen zitten gaat het over anderen en stoken en liegen ze erop los. Gisteravond buiten met jane, niels,jordy en axel is er jiet een keer over een andere bewoner gesproken. Maar hadden ze het gezellig samen.
Kan niet voor de hele Belgische bevolking oordelen maar diegene die in BB zijn inderdaad achterbakse stokende manipuleren leugenachtige lui..een enkeling uitgezonderdquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja gezellig samen anderen zwart maken, kennelijk vinden ze dat een leuke bezigheid. Belgen zijn ook veel achterbakser dan Nederlanders. Ze knikken ja maar denken nee.
De Belgen zijn echt erg dit jaar. Niels is echt nog het best te pruimen. Ja hij vind het spelelement erg leuk maar hij is wel het meest echt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uit die belgen kliek komt nooit eens iets leuks. Zodra ze samen zitten gaat het over anderen en stoken en liegen ze erop los. Gisteravond buiten met jane, niels,jordy en axel is er jiet een keer over een andere bewoner gesproken. Maar hadden ze het gezellig samen.
Belgen vinden vaak dat Nederlanders te hard en onbeschoft zijn. Daar zit ook wel wat in en hebben ze ook wel weer gelijk in maar ik heb liever dat mensen eerlijk zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan niet voor de hele Belgische bevolking oordelen maar diegene die in BB zijn inderdaad achterbakse stokende manipuleren leugenachtige lui.
Waar helpen die dingen tegen dan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft dezelfde oogpads als ik zie ik.
Ze deelt ze uit.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:49 schreef spapaars het volgende:
Na de afwas nog wat hardnekkige restjes, en de slob is over de datum.
[ afbeelding ]
Ook goeiemorgen @Koos1958quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan niet voor de hele Belgische bevolking oordelen maar diegene die in BB zijn inderdaad achterbakse stokende manipuleren leugenachtige lui.
Hij heeft ook iets opgevangen vannacht over het roddelen over hem, denk dat dat ook meespeelt, en het schijnen met de zaklantaarns in zn Bakkes vannacht, werkt ook niet mee natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
Zo jordy is boos volgens mij. Heeft volgens mij ook een tik ontwikkelt door steeds op zijn lippen te bijten. Axel kijkt ook niet blij.
Dat zal er dan wel komen ook. TV momentjequote:Op woensdag 29 januari 2025 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
Vrees ook dat BB ze er zeker tot die tijd in gaat houden. Er zal veel gestrooid worden met vrijstellingen naar die twee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zal er dan wel komen ook. TV momentje
Ja wallen en donkere kringen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waar helpen die dingen tegen dan.
Ze hebben hem ook laten wachten in de gang omdat ze samen schillen zouden gaan bakken maar ze kwamen niet opdagen. Al ging hij zelf in die gang staan in de verwachting dat ze wel zouden komen. Maar dat deden ze niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij heeft ook iets opgevangen vannacht over het roddelen over hem, denk dat dat ook meespeelt, en het schijnen met de zaklantaarns in zn Bakkes vannacht, werkt ook niet mee natuurlijk
Oke haha wij hebben geen wallen en kringen hier. Gewoon niveau elke dag smerenquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja wallen en donkere kringen.![]()
Het geeft kou af. Je kan ook 2 lepels in de vriezer leggen en op je ogen leggen in de ochtend maar dan kan je niet bewegen.![]()
Deze blijven plakken door de vloeistof die in je huid trekt.
Ik weet niet of het mag maar dit filmpje is heel verhelderendquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja gezellig samen anderen zwart maken, kennelijk vinden ze dat een leuke bezigheid. Belgen zijn ook veel achterbakser dan Nederlanders. Ze knikken ja maar denken nee.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:56 schreef Koos1958 het volgende:
Weer over jordy kwaadspreken dat hij denkt de liefde tegen te komen hierna.zo misselijk makend dat mensen zo neer zetten. Die keanu is ook een sneaky bastard ondertussen.
Er zitten best wel goede karakters tussen maar de meerderheid is gewoon te zuur voor dit programma.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Alles wordt anders![]()
Resultaat De slechtste versie van BB tot nu toe
In zo'n groep?.....ik zou ook tellen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
David ligt in een deuk omdat Elsa zei dat ze telt hoeveel ze maakt en hoeveel iedereen heeft gepakt.
David en Pootje bakken gewoon en iedereen pakt.
Dat laatste is wel veel relaxter.
Ik zou ook tellen
Inderdaad, vooral qua casting. Vorige jaar was ashley de generaal maar was het vooral tactisch en wie er genomineerd zou worden. Doriana en rohanin spraken ook slecht over mensen. Maar nu is het op niels na de hele Belgische deelnemers groep inclusief keanu.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Alles wordt anders![]()
Resultaat De slechtste versie van BB tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |