Nou die kunnen ze ook beter een blindgier geven... als die praat is het alsof die bezopen is..quote:
Ja spannend, gekookt of gebakken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Omg gaan ze weer 3uur lang slobpannenkoeken bakken?
Ja ik ook... ik had gedacht, 3 directeuren 3 verschillende opdrachten... maar noppes, nada..quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had echt op meer gehoopt met werkopdrachten, nu alleen die vogelhuisjes.
Hahaha... ik gok gebakken want dat vind David lekkerder..quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja spannend, gekookt of gebakken.
Gatverdamme... dat die oen daar niet naar kijkt dan... dan meurt het ook niet heftig anders hadden we wel een reactie gezien...tenminste van de week wel..quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:49 schreef spapaars het volgende:
Na de afwas nog wat hardnekkige restjes, en de slob is over de datum.
[ afbeelding ]
En dat blik was al geopend ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gatverdamme... dat die oen er niet naar kijkt dan... dan meurt het ook niet heftig anders hadden we wel een reactie gezien...tenminste van de week wel..
Er is gewoon een vaste groep mensen die voor dit en nog vele andere reality programma's zich aanmelden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:55 schreef -river- het volgende:
Als ik zo moest leven was ik allang thuis geweest.
BB zal na dit jaar amper nog aanmeldingen krijgen lijkt mij. Ruzie om een appel zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is gewoon een vaste groep mensen die voor dit en nog vele andere reality programma's zich aanmelden.
En heel veel zullen het er ook niet zijn, gezien je vaak dezelfde koppen in die programma's terugziet.
Denk dat ze wel weer een huis kunnen vullen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:02 schreef -river- het volgende:
[..]
BB zal na dit jaar amper nog aanmeldingen krijgen lijkt mij. Ruzie om een appel zit niemand op te wachten.
Veel mensen hebben tijd nodig om naar buiten te komen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:43 schreef Frummelie het volgende:
Jammer dat David zo'n stille Willie is... misschien komt het nog..
Ik versta die lui niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
Naasha heeft gerookt geronkt?? Wie is Naasha
Vandaar ook mijn... misschien komt het nog..quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Veel mensen hebben tijd nodig om naar buiten te komen.
Ze is verliefd. Ze is verder nogal saai dus een eigen verhaallijn kan helpen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:12 schreef Rhosyn het volgende:
Die Charise is nie goed hoor...
Bij iemand in bed gaan liggen lepeltje lepeltje als je net wakker bent die niks van je is.
Niks zijn ze van elkaar.
Het slaat nergens op
Jij hebt ook het idee dat ze van de vrouwen is?quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is verliefd. Ze is verder nogal saai dus een eigen verhaallijn kan helpen.
Al vanaf het beginquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:17 schreef Frummelie het volgende:
Agh hemel ze hebben ook allemaal dezelfde pyjama broeken...
Jij kijkt pas sinds kort?quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:17 schreef Frummelie het volgende:
Agh hemel ze hebben ook allemaal dezelfde pyjama broeken...
Geen idee maar haar haat tegen Jordy die Milena ook leuk vind kent haast geen grenzen en dat continu gehang bij Milena is op zijn minst opvallend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:18 schreef Folies het volgende:
[..]
Jij hebt ook het idee dat ze van de vrouwen is?
Ja klopt.. ik vond er in het begin niks aan...quote:
Jane gaat dit nooit volhouden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jane klagen zoveel prikkels in de ochtend. Jezus elsa tegen jane, heb je zender, heb je.handdoek, heb je washandje. Ze bedoeld het goed maar als ik me zo zou gedragen tegen onze gezinsleden ze me zouden uitlachen
Dat gehang wil ik nog weleens begrijpen, maar heb van het begin wel gedacht dat ze gay zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:21 schreef marky het volgende:
[..]
Geen idee maar haar haat tegen Jordy die Milena ook leuk vind kent haast geen grenzen en dat continu gehang bij Milena is op zijn minst opvallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |