het ging omdat hij zei, die drie dagen in het hotel,quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Precies en dus niet toen hij ziek was, toen was hij in de tijdelijke ziekenboeg.
ik neem het altijd op voor de underdogquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij meten jij en ik met 2 maten.
Dan zal de officiële persfoto er nog niet zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
Valt me nu pas op dat Eva haar plaatje in de OP niet van BB is?
Hij was alleen 3 dagen in het hotel voor zijn intrede in het BBHuis.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
het ging omdat hij zei, die drie dagen in het hotel,
maar we zullen het nooit weten waarschijnlijk
Ja vreemdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan zal de officiële persfoto er nog niet zijn.
een soort gaydarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus vindt Sharice een betere scanner dan Jordy
Er ligt ergens in het huis nog een verloren ziel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:54 schreef odie22 het volgende:
milena denkt, ik ga maar even langs de ramen lopen, misschien zien ze me dan
Deze komt van haar insta. Rinardo heeft de link in haar naamtopic gezet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
Valt me nu pas op dat Eva haar plaatje in de OP niet van BB is?
I know, maar BB komt beter met haar echte fotoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze komt van haar insta. Rinardo heeft de link in haar naamtopic gezet.
Ah ja gewoon ff me time denk ik en bezinking van alle chaos die je daar al wekenlang meemaakt 😅quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet bekend, we tasten in het duister
Bij zure Sharice lukt het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:57 schreef Droopie het volgende:
Milena komt even wat positiviteit brengen.
Sharice ziet dat allemaalquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:57 schreef Thorelf het volgende:
Die Sharice.. heeft voor mij weinig mensenkennis..ze heult met de roddelaars etc,maar ze heeft iedereen door 😀😃
Ja, Jeff moet ook nog even wakker blijven om die gejatte schillen te bakken ....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah klef en bef zitten nog in het boudoir
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Jolien bij Jeff. Sharice bij Matt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena dacht net wat doe ik hier eigenlijk
Ik vond haar ook niet vervelend maar mijn god wat een zeikwijfquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sharice ziet dat allemaal![]()
Ik vond haar zo leuk en hoop zo dat het goedkomt
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:59 schreef BB-King het volgende:
[..]op de valreep post van de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
Ik zie het nog nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet vervelend maar mijn god wat een zeikwijf
Tuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Jeffrey een loverboy, of mag ik dat niet zeggen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |