Die denken echt alleen aan de tv uitzending.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff heeft een gesprek gehad, als ze fluisteren wordt het niet uitgezonden, bullshit denk ik ....
Komt die achter als die genomineerd is dat hij dan het mannetje is die naar huis moet👹quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey denkt echt dat hij de man is of zo
rappen dat de gangster uit BB zoentjes heeft gedaan met Miss net niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:23 schreef Toweler het volgende:
[..]
Komt die achter als die genomineerd is dat hij dan het mannetje is die naar huis moet👹
Jordy straks ook aan het huilen, op een lege maag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:24 schreef Flory- het volgende:
Denk dat het aardappelschillenbakscript moet worden uitgesteld
even wachten voor zo'n verrassing.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:24 schreef Toweler het volgende:
Hoop zo op een game morgen zodat Axel en Jordy zich kunnen vrijspelen van nominatie morgen
Haha, de schillen liggen in z'n kastquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy straks ook aan het huilen, op een lege maag.
Vannacht komt de schoonmaakster langs en gooit het weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In zijn kast?quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Haha, de schillen liggen in z'n kast
Een goede schoonmaakster vind die ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Haha, de schillen liggen in z'n kast
Overdag Peter Parker snachts Spidermanquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu komt ook de woonkamer in
Hij is nu al bezig
Jaquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja![]()
En Niels heeft die van vanavond daar ook bijgegooid.
Dat vertelde hij al een paar keer, plus een flinke hand van de schillen van vanmiddagquote:
Wilt ie ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:32 schreef Flow3r het volgende:
Op 2 slapende Elsa
Dacht dat Jordy nog wilde gaan bakken?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja maar zij zijn de echte mensen... die doen dat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:36 schreef Krambo het volgende:
Random iemand zegt iets, Mattheus ''ja dat heb ik ook , precies dat''
Elke keer weer
milena net, ik heb gewoon niets tegen haar te zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:37 schreef Flory- het volgende:
Weer over dat Jane naar een ander programma gaat.
Hoop gefluister en onduidelijk gepraat
En dat bedoel ik, die Sharice heeft een "probleem" met Jordy.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Jane is weer onderwerp van gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |