ik was echt fan van Sharice, voornamelijk omdat ze de normaalste vrouw in het huis zou zijn.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena dacht net wat doe ik hier eigenlijk
ik weet het vaak niet meer wat je wel en wat je niet mag zeggen, maar als er een hoop bagger over je heen komt hier, dan zal het wel over het randje zijn geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Jeffrey een loverboy, of mag ik dat niet zeggen ....
Ik ging nav jouw post eens naar 2 schakelen. Snel weer teruggeschakeldquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:02 schreef odie22 het volgende:
pff lastig dit zeg, moet kiezen tussen 2 top streams
Na vier? vijf? weken al?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Is maar goed ook dat je, je schuldig voelt over je kinderen
Dat hele clubje belgen mag van mij zo naar buiten. Ja ook Matti de meeloper.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik was echt fan van Sharice, voornamelijk omdat ze de normaalste vrouw in het huis zou zijn.
Maar ze is echt de gewillige minion van Milena.
Maar Milena heeft alle aandacht weer opgeist na 10 minuten geen aandacht
Oei wie? Ik durf niet schakelen nuquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ging nav jouw post eens naar 2 schakelen. Snel weer teruggeschakeld
Je mag ze allemaal hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
bij mij staat de deur ook open lieverd![]()
Ik schakelde en zag 2 pubers in close up elkaar aflebberenquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oei wie? Ik durf niet schakelen nu
Weet je wie ook toevallig aan de aardappelschillen denktquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:07 schreef Droopie het volgende:
Op stream 1 zijn ze vergeten dat er camera's op staan
Als Matt lef heeft, gaat ie gewoon voor de dames nu de aardappelschillen bakken.
Te vaakquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:08 schreef marky het volgende:
Hoevaak hebben we het verhaal van Milena nu al gehoord.
Een live versie van het kapen van een topic.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:11 schreef ben34567 het volgende:
Het emo-momentje van Sharice werd vakkundig overgenomen door het emo-momentje van Milena; en Sharice zag dat het goed was.
...quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een gezeikbak gewoon die schillen
Maar niet tegen bepaalde bewonersquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:14 schreef Flory- het volgende:
Milena is megasosciaal, ze kan tegen zelfs een vuilzak praten
Ah dus Sharice is een vuilzakquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:14 schreef Flory- het volgende:
Milena is megasosciaal, ze kan tegen zelfs een vuilzak praten
Trusten Odie,quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:15 schreef odie22 het volgende:
ik geef het goede voorbeeld maar![]()
jordy, je kan gaan bakken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |