Dat ja! Er blijft weinig dag overquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Tegen de tijd dat iedereen een pannenkoekje heeft moet de boerenkool weer op het vuur..
Ik wel, ze heeft voor flink wat drama gezorgd in het huis, I like itquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:03 schreef Jockari het volgende:
Van haar verschijning wordt ik ook niet echt vrolijk
[ afbeelding ]
Drie x per dag eten en dan zo langquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé, staan de hele dag in de keuken..
Die blik van haar...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:03 schreef Jockari het volgende:
Van haar verschijning wordt ik ook niet echt vrolijk
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft voor flink wat drama gezorgd in het huis, I like it
Ze eten 2x keer warm geloof ik... s'middags en s'avonds toch? Ja daar ben je wel effe druk mee.. d'r komt weer een partijtje boerenkool binnen..quote:
Ontbijt duurt ook lang.. ze zijn nog bezig met die flob pannenkoekenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze eten 2x keer warm geloof ik... s'middags en s'avonds toch? Ja daar ben je wel effe druk mee.. d'r komt er een partijtje boerenkool binnen..
Ja is toch niet normaal, wordt tijd dat de keuken helemaal gebruikt kan worden... lekker brood bakken enzo..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ontbijt duurt ook lang.. ze zijn nog bezig met die flob pannenkoeken
Dus de directie blijft op de grond maffen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:13 schreef Jockari het volgende:
Een bed voor elke werknemer te winnen.
in de ene slaapkamer ligt gewoon een matras onder het tapijt en ze hebben lucht beddenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Het zou wel lekker zijn als ze allemaal een bed hebben, dat stomme getrut met dat op de grond maffen...
Kleding mag van mij ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Het zou wel lekker zijn als ze allemaal een bed hebben, dat stomme getrut met dat op de grond maffen...
Ooh oké dat scheelt... maar een bed is wel een stuk comfortabeler ..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
in de ene slaapkamer ligt gewoon een matras onder het tapijt en ze hebben lucht bedden
Die gaat toch gewoon met Axel om, is een van de directieleden, heeft gekookt gisteren en deed ook mee het het toneelstukje over de aardappelschillen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Jane heeft zich buiten haar entree ook niet veel laten zien. Teert op haar voorkennis maar dat wordt snel irrelevant. Enige doel van haar lijkt Milena naar huis te sturen maar dat kan zich tegen haar keren indien het publiek hierdoor besluit Milena in bescherming te nemen.
En mijn dagelijkse take, ze heeft echt niets verkeerd gedaan met haar girly talk met de girls.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Jane heeft zich buiten haar entree ook niet veel laten zien. Teert op haar voorkennis maar dat wordt snel irrelevant. Enige doel van haar lijkt Milena naar huis te sturen maar dat kan zich tegen haar keren indien het publiek hierdoor besluit Milena in bescherming te nemen.
Nou ik niet die mag vandaag nog weg al die jank belgen wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Heeft nog altijd meer laten zien dan David1 en David2.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef ben34567 het volgende:
100%quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Heeft nog altijd meer laten zien dan David1 en David2.
Dat is ook niet echt moeilijk vooral de oudere David is enorm saaiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Heeft nog altijd meer laten zien dan David1 en David2.
Tegenvaller idd. Jammer.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt moeilijk vooral de oudere David is enorm saai
Ja leuk, daarvoor kijken we streams .. .de hele dag gametalk..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarom dubbele stream op de 3 zeur pubers?
Keanu die de hele dag keanu analyseertquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik zie elke dag weer dat mensen hier mij vies hard onderschatten.
Vervelende huilbabyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu denkt ook heel vaak dat wat hij doet heel grappig is op TV.
Inderdaad. Hij heeft met te grote regelmaat het talent om net als ik stream wissel vanwege z'n gewauwel toch weer op die andere stream binnen te komen wandelen om daar gewoon verder te gaan.quote:
en het was zo'n slecht opgevoerd toneelstukje, niets spontaans aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu denkt ook heel vaak dat wat hij doet heel grappig is op TV.
Dat is het van Jordy vaak ook, maar hij is dan toch wel grappig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
en het was zo'n slecht opgevoerd toneelstukje, niets spontaans aan.
Belachelijk duo met groenten probleemquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
De Davids zijn nog steeds met het ontbijt bezig.. slob opbakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt toch niks uit, inhoudsloos gelul van dat ventjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Elsa stop met dat stofzuigen ik wil kunnen horen wat Keanu te vertellen heeft😡
Ik ben om 8:30 beginnen lurken, en toen stonden die 2 daar kleine pannekoekjes te bakken, nu nog dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
De Davids zijn nog steeds met het ontbijt bezig.. slob opbakken.
Ze maken wel kunstwerkjes .. en ach .. er is toch niks beters te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben om 8:30 beginnen lurken, en toen stonden die 2 daar kleine pannekoekjes te bakken, nu nog dan.
Maar niet prettiger om naar te luisteren. Vreselijk die vokal fraaiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:49 schreef ben34567 het volgende:
Eva is iets prettiger om naar te kijken dan Sharice maar zelfde vibe
En het is ook echt een trucje, want ze doet het niet altijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar niet prettiger om naar te luisteren. Vreselijk die vokal fraai
Je hebt ook gewoon nood aan frisse lucht in plaats van lucht die steeds door een ventilatiesysteem gehaald wordtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:52 schreef Jockari het volgende:
Net als Axel zou ik dagelijks ook regelmatig mijn buitenwandelingetjes hebben. Zo altijd binnen zitten werd ik knetter.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de Jane en Axel gesprekjes.
Die zijn tenminste leuk om te volgenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de Jane en Axel gesprekjes.
Egwel! Ik moet wel lachen om hun humorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die zijn tenminste leuk om te volgen
Kan bijna een brunch genoemd worden ipv ontbijtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Bijna 11 uur en nog bezig met flob bannenkoeken
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Tijd dat ze die oven kunnen gebruiken, lijkt me een stuk handiger voor slobkoeken
Ja klopt, laat ze de rest van de keuken maar vrijspelenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Tijd dat ze die oven kunnen gebruiken, lijkt me een stuk handiger voor slobkoeken
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:01 schreef Jockari het volgende:
2,5 uur ontbijt staan bakken loopt ten einde.
Kunnen ze dadelijk beginnen aan het bereiden van het middagmaal.
[ afbeelding ]
En dan kan Jolientje eindelijk helpen koken. Die wil van alles een ovenschotel maken.. maarja dat lukt nu nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Daar zit nog wat volwassenheid in.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die zijn tenminste leuk om te volgen
Behalve van de boerenkool. Die wil ze niet aanraken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dan kan Jolientje eindelijk helpen koken. Die wil van alles een ovenschotel maken.. maarja dat lukt nu niet
Dan juist wel vis (zelf vangen uit de vijver)quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Ah Jordy is een van de bewoners die geen vis moet, vandaar mocht dat er dus niet komen
En Jeffrey dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Ah Jordy is een van de bewoners die geen vis moet, vandaar mocht dat er dus niet komen
dat waren wel de hardste roepers idd toen de direcite de DR in moestquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Jeffrey dacht ik ergens gelezen te hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Jeffrey dacht ik ergens gelezen te hebben.
Basis hygiene is voor sommige mensen ook niet weggelegd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef Jockari het volgende:
WTF !!!
Pootje knipt een teennagel in de keuken met de keukenschaar. Andere David zegt nog dat dit een kaassmaak aan het eten gaat geven.
[ afbeelding ]
Patrick flash-backs.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef Jockari het volgende:
WTF !!!
Pootje knipt een teennagel in de keuken met de keukenschaar. Andere David zegt nog dat dit een kaassmaak aan het eten gaat geven.
[ afbeelding ]
Dat zeggen ze al 1,5 week.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat over gesprek met jane en sharice over wie ze erop zou zetten. Hoor de naam jordy, als 1 iemand vertrekt gaat jordy ander persoon zijn. Ha sharice als milena vertrekt geld dat ook voor jou.
Ook over Jane zei Milena dat een attitude heeft .quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat over gesprek met jane en sharice over wie ze erop zou zetten. Hoor de naam jordy, als 1 iemand vertrekt gaat jordy ander persoon zijn. Ha sharice als milena vertrekt geld dat ook voor jou.
3x raden roddelen over nielsquote:
De Davids en Jolien?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie zouden ze nu moeten roddelen als niels er niet meer is. Ze noemen van alles over hem terwijl hij gewoon naar huis wil. Die oude David is een meeloper. Zegt dat niels niet tegen verlies kan. Goh raar het als je wil winnen.
[..]
3x raden roddelen over niels
Ja vooral oude David is negatief over niels. Zo dom ze gaan af op wat de anderen belgen ze influisteren.quote:
Ah okay..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vooral oude David is negatief over niels. Zo dom ze gaan af op wat de anderen belgen ze influisteren.
Ach Babettequote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft met te grote regelmaat het talent om net als ik stream wissel vanwege z'n gewauwel toch weer op die andere stream binnen te komen wandelen om daar gewoon verder te gaan.
Zou het iets Limburgs zijn? EJVJL-Babette was hier ook zo goed in!
Jaquote:
Het zijn duidelijk geen van allen keuken mensen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:00 schreef freaky40 het volgende:
In plaats van die Boerenkool al vast te laten koken om het wat zachter te laten worden...
Maar is wel een goed idee van haar. Daar zal zeker meer smaak aan zitten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dan kan Jolientje eindelijk helpen koken. Die wil van alles een ovenschotel maken.. maarja dat lukt nu niet
Nou dan wordt het vis volgende weekquote:
Ik denk dat de 2 davids alleen de uitzendingen gekeken hebben en dat Jane meer social media heeft uitgespit en dat zij daarom meer weet hoe de kijkers erover denken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien verteld dat met Jeffrey erbij over tactiek gaat. Oude David zegt tegen jolien dat mattie en Jeffrey hetgeen gehoord is door mattie moeten loslaten.
Dat kan toch echt nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef Jockari het volgende:
WTF !!!
[ afbeelding ]
Daar moet gewoon een sanctie op komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffrey fluistert iets in het oor van Jolien
BB: "Jeffrey, zendercheck!"
Jeffrey: "Huh?!"
Niels: "Ging het over het spel, of niet?"
Jeffrey: "Nee, ik zei.. ik zei .... helemaal iets anders"
David D. "Wat wou je zeggen? Hahaha!?
David S.: "I love you?!"
Jolien: "Nee dat zei die niet. Misschien is het omdat we te stil zijn, om het fluisteren"
Jeffrey: "Ah, fluisteren ja"
Hoop het ook en dat BB daar vaker strakker op gaat zitten
Over attitude gesproken zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie er naast zit...
Perfect voor Big Brother dus. In buitenlandse versies zou ze het goed doen; maar hier hebben we een soft spot voor nietszeggende Axel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over attitude gesproken zeg.
Bah ik vind haar niet een leuk mens, van mij mag ze eruit. Het zal de sfeer beter maken. Ze heeft teveel mensen om haar vingers gewonden.
Axel begint in mijn aanzien nu te stijgen zelfs in deze groep zoals hij nu is samengesteld met een bitchy Elsa en Jane.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Perfect voor Big Brother dus. In buitenlandse versies zou ze het goed doen; maar hier hebben we een soft spot voor nietszeggende Axel.
Thanks. Was lastig uittikkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
Milena die haar versie van het cringe-spier gesprekje aan Wicky vertelt.
Filmpje
Ja ik vind het een nare vrouw.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over attitude gesproken zeg.
Bah ik vind haar niet een leuk mens, van mij mag ze eruit. Het zal de sfeer beter maken. Ze heeft teveel mensen om haar vingers gewonden.
Ik ben het hier volledig mee eens.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik vind het een nare vrouw.
Ik denk dat als zij eruit vliegt (samen met jeffrey), de sfeer weer leuker wordt. Want die 2 bepalen echt de negatieve sfeer.
Jolien is ook veel leuker zonder Jeffrey.
Ik haal hier uit dat ze eerder beticht is van flirten met andere mannen in eerdere relaties (of misschien nog wel ergerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
Milena die haar versie van het cringe-spier gesprekje aan Wicky vertelt.
Filmpje
Na de uitzending van gisteren?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind het echt een toffe gast.. ik hoop dat hij echt lang mag blijven zitten..quote:
Ja geinig om maar te kijken...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gehele ploeg is leuker, dan die roddelbende.
Sharice is volgens mij dit jaar nog niet gaan slapen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:40 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Jolien ziet er uit of ze al een week wakker is.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sharice is volgens mij dit jaar nog niet gaan slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dank! De commercial break in België had weer eens een perfecte timing - not!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
Team Jane heeft onder leiding van Eva 8 ballen in een bak gekregen
De andere 2 bedrijven hadden er meer.
Team David P. won 'het bedden spel' met maar 1 bal verschil, in totaal 26 ballen
En terecht.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Team Jane dus de faalhazen van deze game met 8 ballen
Ja en haar groepje moet allemaal even in de boudoir komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zet stream even aan gelijk weer mirena stoken over jane. Bah stream weer uit
Ze zijn thuis allemaal veel leuker, vind echt niemand leuk, stel zeurders en roddelaars. Kijk steeds minderquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Thuis met haar kiendjes is Milena veel leuker. Dan moet ze daar maar weer gauw naar toe gaan
Ja ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:14 schreef mazaru het volgende:
Ik zat gisteren te kijken hoe dat ging met dat kringspiergesprek. Ze zaten te bulderen van de lach met uitzondering van Milena en Jolien die schaapachtig zaten te lachen. Maar Sharise lag dubbel van de lach. Ik zou wel eens willen zien wie Sharise is zonder een stokende Milena
Ja dat snap ik niet, vandaag had ze ook veel lol met Wicky, Axel, Elsa en Jade.....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef mazaru het volgende:
Maar dat groepje wordt alleen maar groter nu met deze erbij
[ afbeelding ]
Die zit er dan ook maar zeer tijdelijk, met nadruk op zeer tijdelijk...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef Ace90ace het volgende:
Mattheüs zegt net voor de sl dat Jane waarschijnlijk eerder vertrek omdat ze gaat meedoen aan een ander programma.
Toen ze binnenkwam als Nele vond ik het echt een leuke meid. Daar is niets meer van over. Echt heel jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ook
Het is gewoon beter als Milena weggaat. Dan kunnen we zien hoe Sharice echt is
Ik denk er precies hetzelfde erover.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ze binnenkwam als Nele vond ik het echt een leuke meid. Daar is niets meer van over. Echt heel jammer
Vind Elsa ook vals met het verstoppen van de olie, die is van iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:19 schreef -river- het volgende:
Ik had al vanaf het begin door dat milena vals was.
Jeff, je moet niet geloven wat Jane allemaal zegt hequote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef Ace90ace het volgende:
Mattheüs zegt net voor de sl dat Jane waarschijnlijk eerder vertrek omdat ze gaat meedoen aan een ander programma.
Ja, ze zijn helemaal fanboy en girls van hun, gaan nergens heen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
BB gooit nog wat olie op het vuur door Milena en Mattie die achter elkaar aan rennen als meme in hun reels te zetten
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Lekker hangen en eten, zo komen ze in BB de dag door. Af en toe even een game en dat was het weer.
Had ook meer verwacht met werken, nu alleen die vogelhuisjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Lekker hangen en eten, zo komen ze in BB de dag door. Af en toe even een game en dat was het weer.
Wel 1x in de week naar de beurs gratis geld winnen/verliezenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Het begint allemaal zo leuk en binnen een floep en een flap daalt het naar een 0 punt.. zo jammer.. het is het allemaal net weer niet..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
[..]
Had ook meer verwacht met werken, nu alleen die vogelhuisjes.
Ze worden gekookt in de olie ipv van bakken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:43 schreef mazaru het volgende:
Is dat niet een beetje veel olie?
[ afbeelding ]
En dat constant roeren in die pan, laat het gewoon even bakken..pffquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze worden gekookt in de olie ipv van bakken.
Haha ja echt ze doen niet anders..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik heb de streams aan sinds 11 uur. Maar ik heb ze alleen nog maar zien koken
MIleen heeft nog 2uur zitten slijltangenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Het was zo fijn toen ze zaterdag geen eten hadden...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja echt ze doen niet anders..
Ja dat heb ik ook gezien en Axel is over de vijver gesprongenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MIleen heeft nog 2uur zitten slijltangen
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het was zo fijn toen ze zaterdag geen eten hadden...
Ooh dat heb ik gemist..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het was zo fijn toen ze zaterdag geen eten hadden...
Hatsjikidee..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon 3 dagen enkel Slob
Dat zal ze leren
[..]
Ze heeft het veilig gesteld en bij het eten koken is de olie gebruikt voor iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Elsa ook vals met het verstoppen van de olie, die is van iedereen
Niet normaal meerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Nee hij heeft al vaker dit kenbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Probeert Jordy nu sympathie te trekken bij de kijker alvast vooruitlopend op een nominatie
De streaker wil je natuurlijk niet wegjagen 😂😜quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
Potver mooi gesprek jordy met jane en zij ging over zichzelf beginnen en gevlucht uit relatie en pff oppervlakkigheid van de keuken. Hoe jaag ik de streaker weg. Hoorde jane voor het eerst over zichzelf praten
Echt juist voor dat soort gesprekken kijk ik bb. Valt me.op dat jordy goed deze gesprekken kan aangaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:04 schreef marky het volgende:
Dit snap je toch niet. Gaat Jane eindelijk een keer de diepte in schakelen ze weg.
Ik word gek van die automatische wijzigingen. Hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:06 schreef marky het volgende:
[..]
De streaker wil je natuurlijk niet wegjagen 😂😜
Ik dus ook. Jordy is wat dat betreft meer een Jason dan Axel ooit kan zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt juist voor dat soort gesprekken kijk ik bb. Valt me.op dat jordy goed deze gesprekken kan aangaan.
haha je weet dat hij de door jou veel geschreven woorden voorsteld he lolquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik word gek van die automatische wijzigingen. Haha
Dit verhaal heeft hij al eerder tegen mensen verteld niet alleen tegen haar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:09 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy z'n hele verhaal aan Jane vertellen waarom hij in BB is gegaan. ( naar mijn mening om een eventuele nominatie van haar te ontlopen mocht Jane een keuze moeten maken uit haar groep).
Zegt ook nog dat als hij genomineerd zou zijn hij niet zal veranderen ??? Hij heeft die hele 1e week met een sjaggo bek gelopen pfff.
Gaat Jane ook vertellen over haar rugzak en dan weg stream .![]()
Dat weet ik Koos. Maar gisteren zei Jordy nog dat hij niet z'n energie wilde steken in de nieuwen , dus vandaar dat ik mijn mening erbij zette.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft hij al eerder tegen mensen verteld niet alleen tegen haar.
Alsof ze daar echt tegen hun zin zittenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
Eva heeft ook geen vrolijk gezicht. Net zoals jordy en sharice kijkt ze moeilijk
Het wordt tijd dat ze haar eigen kleren krijgt, dan wordt het een stuk plezanterquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:10 schreef -river- het volgende:
Jolien heeft veel te ingevallen ogen en te grote neus.
Jeetje wat een negatieve gedachte weer. Hij heeft dit vaker gedeeld. Ze hadden er vanmorgen ook een gesprek over dat probeerde ze aan Axel duidelijk te maken maar dat lukte haar toen duidelijk niet. Denk dat ze het nog een beetje beter wilde weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:09 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy z'n hele verhaal aan Jane vertellen waarom hij in BB is gegaan. ( naar mijn mening om een eventuele nominatie van haar te ontlopen mocht Jane een keuze moeten maken uit haar groep).
Zegt ook nog dat als hij genomineerd zou zijn hij niet zal veranderen ??? Hij heeft die hele 1e week met een sjaggo bek gelopen pfff.
Is niet voor onze oortjes bestemd...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De instructie van de FEBO dit jaar te intieme verhalen van/over thuis worden niet uitgezonden.
Als het verhaal hoorde dan kon je horen dat dat zijn leermomenten zijn in BB. Makkelijker in de sociale omgang.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:13 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat weet ik Koos. Maar gisteren zei Jordy nog dat hij niet z'n energie wilde steken in de nieuwen , dus vandaar dat ik mijn mening erbij zette.
Ben ook wel benieuwd naar deze beeldenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:17 schreef rinardo het volgende:
@:DGK_Tegengas @:ledn81 ??
Jane heeft een groot geheim aan Mattheus verteld! En dat mocht blijkbaar niet gehoord worden. Mattheus dropt net voor de streamlock nog even een bommetje. Hij zegt te weten dat Jane Big Brother voor het einde nog zal verlaten, omdat zij gaat meedoen met een ander programma. Het begint nu allemaal wel heel fake te lijken. Jane lijkt dus inderdaad te zijn gevraagd om sensatie in het huis te creëeren. Wie heeft dit opgenomen?
Ik krijg steeds meer twijfels om te kijken.. hel veel dingen lijken niet echt en heb het gevoel dat we in het ootje worden genomenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:17 schreef rinardo het volgende:
Jane heeft een groot geheim aan Mattheus verteld! En dat mocht blijkbaar niet gehoord worden. Mattheus dropt net voor de streamlock nog even een bommetje. Hij zegt te weten dat Jane Big Brother voor het einde nog zal verlaten, omdat zij gaat meedoen met een ander programma. Het begint nu allemaal wel heel fake te lijken. Jane lijkt dus inderdaad te zijn gevraagd om sensatie in het huis te creëeren. Wie heeft dit opgenomen?
Bart B?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Bart.B net binnen en nu al een bed. Die gozer heeft mazzel
Huh wie?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Dat jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:09 schreef OmaJacky het volgende:
Nieuwe bewoner?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Tijdens het koken?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:17 schreef rinardo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |