Dat ja! Er blijft weinig dag overquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Tegen de tijd dat iedereen een pannenkoekje heeft moet de boerenkool weer op het vuur..
Ik wel, ze heeft voor flink wat drama gezorgd in het huis, I like itquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:03 schreef Jockari het volgende:
Van haar verschijning wordt ik ook niet echt vrolijk
[ afbeelding ]
Drie x per dag eten en dan zo langquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé, staan de hele dag in de keuken..
Die blik van haar...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:03 schreef Jockari het volgende:
Van haar verschijning wordt ik ook niet echt vrolijk
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft voor flink wat drama gezorgd in het huis, I like it
Ze eten 2x keer warm geloof ik... s'middags en s'avonds toch? Ja daar ben je wel effe druk mee.. d'r komt weer een partijtje boerenkool binnen..quote:
Ontbijt duurt ook lang.. ze zijn nog bezig met die flob pannenkoekenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze eten 2x keer warm geloof ik... s'middags en s'avonds toch? Ja daar ben je wel effe druk mee.. d'r komt er een partijtje boerenkool binnen..
Ja is toch niet normaal, wordt tijd dat de keuken helemaal gebruikt kan worden... lekker brood bakken enzo..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ontbijt duurt ook lang.. ze zijn nog bezig met die flob pannenkoeken
Dus de directie blijft op de grond maffen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:13 schreef Jockari het volgende:
Een bed voor elke werknemer te winnen.
in de ene slaapkamer ligt gewoon een matras onder het tapijt en ze hebben lucht beddenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Het zou wel lekker zijn als ze allemaal een bed hebben, dat stomme getrut met dat op de grond maffen...
Kleding mag van mij ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Het zou wel lekker zijn als ze allemaal een bed hebben, dat stomme getrut met dat op de grond maffen...
Ooh oké dat scheelt... maar een bed is wel een stuk comfortabeler ..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
in de ene slaapkamer ligt gewoon een matras onder het tapijt en ze hebben lucht bedden
Die gaat toch gewoon met Axel om, is een van de directieleden, heeft gekookt gisteren en deed ook mee het het toneelstukje over de aardappelschillen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Jane heeft zich buiten haar entree ook niet veel laten zien. Teert op haar voorkennis maar dat wordt snel irrelevant. Enige doel van haar lijkt Milena naar huis te sturen maar dat kan zich tegen haar keren indien het publiek hierdoor besluit Milena in bescherming te nemen.
En mijn dagelijkse take, ze heeft echt niets verkeerd gedaan met haar girly talk met de girls.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Jane heeft zich buiten haar entree ook niet veel laten zien. Teert op haar voorkennis maar dat wordt snel irrelevant. Enige doel van haar lijkt Milena naar huis te sturen maar dat kan zich tegen haar keren indien het publiek hierdoor besluit Milena in bescherming te nemen.
Nou ik niet die mag vandaag nog weg al die jank belgen wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Heeft nog altijd meer laten zien dan David1 en David2.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef ben34567 het volgende:
100%quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Heeft nog altijd meer laten zien dan David1 en David2.
Dat is ook niet echt moeilijk vooral de oudere David is enorm saaiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Heeft nog altijd meer laten zien dan David1 en David2.
Tegenvaller idd. Jammer.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt moeilijk vooral de oudere David is enorm saai
Ja leuk, daarvoor kijken we streams .. .de hele dag gametalk..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarom dubbele stream op de 3 zeur pubers?
Keanu die de hele dag keanu analyseertquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik zie elke dag weer dat mensen hier mij vies hard onderschatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |