Ja en haar groepje moet allemaal even in de boudoir komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zet stream even aan gelijk weer mirena stoken over jane. Bah stream weer uit
Ze zijn thuis allemaal veel leuker, vind echt niemand leuk, stel zeurders en roddelaars. Kijk steeds minderquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Thuis met haar kiendjes is Milena veel leuker. Dan moet ze daar maar weer gauw naar toe gaan
Ja ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:14 schreef mazaru het volgende:
Ik zat gisteren te kijken hoe dat ging met dat kringspiergesprek. Ze zaten te bulderen van de lach met uitzondering van Milena en Jolien die schaapachtig zaten te lachen. Maar Sharise lag dubbel van de lach. Ik zou wel eens willen zien wie Sharise is zonder een stokende Milena
Ja dat snap ik niet, vandaag had ze ook veel lol met Wicky, Axel, Elsa en Jade.....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef mazaru het volgende:
Maar dat groepje wordt alleen maar groter nu met deze erbij
[ afbeelding ]
Die zit er dan ook maar zeer tijdelijk, met nadruk op zeer tijdelijk...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef Ace90ace het volgende:
Mattheüs zegt net voor de sl dat Jane waarschijnlijk eerder vertrek omdat ze gaat meedoen aan een ander programma.
Toen ze binnenkwam als Nele vond ik het echt een leuke meid. Daar is niets meer van over. Echt heel jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ook
Het is gewoon beter als Milena weggaat. Dan kunnen we zien hoe Sharice echt is
Ik denk er precies hetzelfde erover.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ze binnenkwam als Nele vond ik het echt een leuke meid. Daar is niets meer van over. Echt heel jammer
Vind Elsa ook vals met het verstoppen van de olie, die is van iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:19 schreef -river- het volgende:
Ik had al vanaf het begin door dat milena vals was.
Jeff, je moet niet geloven wat Jane allemaal zegt hequote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef Ace90ace het volgende:
Mattheüs zegt net voor de sl dat Jane waarschijnlijk eerder vertrek omdat ze gaat meedoen aan een ander programma.
Ja, ze zijn helemaal fanboy en girls van hun, gaan nergens heen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
BB gooit nog wat olie op het vuur door Milena en Mattie die achter elkaar aan rennen als meme in hun reels te zetten
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Lekker hangen en eten, zo komen ze in BB de dag door. Af en toe even een game en dat was het weer.
Had ook meer verwacht met werken, nu alleen die vogelhuisjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Lekker hangen en eten, zo komen ze in BB de dag door. Af en toe even een game en dat was het weer.
Wel 1x in de week naar de beurs gratis geld winnen/verliezenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Het begint allemaal zo leuk en binnen een floep en een flap daalt het naar een 0 punt.. zo jammer.. het is het allemaal net weer niet..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
[..]
Had ook meer verwacht met werken, nu alleen die vogelhuisjes.
Ze worden gekookt in de olie ipv van bakken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:43 schreef mazaru het volgende:
Is dat niet een beetje veel olie?
[ afbeelding ]
En dat constant roeren in die pan, laat het gewoon even bakken..pffquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze worden gekookt in de olie ipv van bakken.
Haha ja echt ze doen niet anders..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik heb de streams aan sinds 11 uur. Maar ik heb ze alleen nog maar zien koken
MIleen heeft nog 2uur zitten slijltangenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Het was zo fijn toen ze zaterdag geen eten hadden...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja echt ze doen niet anders..
Ja dat heb ik ook gezien en Axel is over de vijver gesprongenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MIleen heeft nog 2uur zitten slijltangen
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het was zo fijn toen ze zaterdag geen eten hadden...
Ooh dat heb ik gemist..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het was zo fijn toen ze zaterdag geen eten hadden...
Hatsjikidee..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon 3 dagen enkel Slob
Dat zal ze leren
[..]
Ze heeft het veilig gesteld en bij het eten koken is de olie gebruikt voor iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Elsa ook vals met het verstoppen van de olie, die is van iedereen
Niet normaal meerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Nee hij heeft al vaker dit kenbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Probeert Jordy nu sympathie te trekken bij de kijker alvast vooruitlopend op een nominatie
De streaker wil je natuurlijk niet wegjagen 😂😜quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
Potver mooi gesprek jordy met jane en zij ging over zichzelf beginnen en gevlucht uit relatie en pff oppervlakkigheid van de keuken. Hoe jaag ik de streaker weg. Hoorde jane voor het eerst over zichzelf praten
Echt juist voor dat soort gesprekken kijk ik bb. Valt me.op dat jordy goed deze gesprekken kan aangaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:04 schreef marky het volgende:
Dit snap je toch niet. Gaat Jane eindelijk een keer de diepte in schakelen ze weg.
Ik word gek van die automatische wijzigingen. Hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:06 schreef marky het volgende:
[..]
De streaker wil je natuurlijk niet wegjagen 😂😜
Ik dus ook. Jordy is wat dat betreft meer een Jason dan Axel ooit kan zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt juist voor dat soort gesprekken kijk ik bb. Valt me.op dat jordy goed deze gesprekken kan aangaan.
haha je weet dat hij de door jou veel geschreven woorden voorsteld he lolquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik word gek van die automatische wijzigingen. Haha
Dit verhaal heeft hij al eerder tegen mensen verteld niet alleen tegen haar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:09 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy z'n hele verhaal aan Jane vertellen waarom hij in BB is gegaan. ( naar mijn mening om een eventuele nominatie van haar te ontlopen mocht Jane een keuze moeten maken uit haar groep).
Zegt ook nog dat als hij genomineerd zou zijn hij niet zal veranderen ??? Hij heeft die hele 1e week met een sjaggo bek gelopen pfff.
Gaat Jane ook vertellen over haar rugzak en dan weg stream .![]()
Dat weet ik Koos. Maar gisteren zei Jordy nog dat hij niet z'n energie wilde steken in de nieuwen , dus vandaar dat ik mijn mening erbij zette.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft hij al eerder tegen mensen verteld niet alleen tegen haar.
Alsof ze daar echt tegen hun zin zittenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
Eva heeft ook geen vrolijk gezicht. Net zoals jordy en sharice kijkt ze moeilijk
Het wordt tijd dat ze haar eigen kleren krijgt, dan wordt het een stuk plezanterquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:10 schreef -river- het volgende:
Jolien heeft veel te ingevallen ogen en te grote neus.
Jeetje wat een negatieve gedachte weer. Hij heeft dit vaker gedeeld. Ze hadden er vanmorgen ook een gesprek over dat probeerde ze aan Axel duidelijk te maken maar dat lukte haar toen duidelijk niet. Denk dat ze het nog een beetje beter wilde weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:09 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy z'n hele verhaal aan Jane vertellen waarom hij in BB is gegaan. ( naar mijn mening om een eventuele nominatie van haar te ontlopen mocht Jane een keuze moeten maken uit haar groep).
Zegt ook nog dat als hij genomineerd zou zijn hij niet zal veranderen ??? Hij heeft die hele 1e week met een sjaggo bek gelopen pfff.
Is niet voor onze oortjes bestemd...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De instructie van de FEBO dit jaar te intieme verhalen van/over thuis worden niet uitgezonden.
Als het verhaal hoorde dan kon je horen dat dat zijn leermomenten zijn in BB. Makkelijker in de sociale omgang.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:13 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat weet ik Koos. Maar gisteren zei Jordy nog dat hij niet z'n energie wilde steken in de nieuwen , dus vandaar dat ik mijn mening erbij zette.
Ben ook wel benieuwd naar deze beeldenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:17 schreef rinardo het volgende:
@:DGK_Tegengas @:ledn81 ??
Jane heeft een groot geheim aan Mattheus verteld! En dat mocht blijkbaar niet gehoord worden. Mattheus dropt net voor de streamlock nog even een bommetje. Hij zegt te weten dat Jane Big Brother voor het einde nog zal verlaten, omdat zij gaat meedoen met een ander programma. Het begint nu allemaal wel heel fake te lijken. Jane lijkt dus inderdaad te zijn gevraagd om sensatie in het huis te creëeren. Wie heeft dit opgenomen?
Ik krijg steeds meer twijfels om te kijken.. hel veel dingen lijken niet echt en heb het gevoel dat we in het ootje worden genomenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:17 schreef rinardo het volgende:
Jane heeft een groot geheim aan Mattheus verteld! En dat mocht blijkbaar niet gehoord worden. Mattheus dropt net voor de streamlock nog even een bommetje. Hij zegt te weten dat Jane Big Brother voor het einde nog zal verlaten, omdat zij gaat meedoen met een ander programma. Het begint nu allemaal wel heel fake te lijken. Jane lijkt dus inderdaad te zijn gevraagd om sensatie in het huis te creëeren. Wie heeft dit opgenomen?
Bart B?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Bart.B net binnen en nu al een bed. Die gozer heeft mazzel
Huh wie?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Dat jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:09 schreef OmaJacky het volgende:
Nieuwe bewoner?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Tijdens het koken?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:17 schreef rinardo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |