Nee hij heeft al vaker dit kenbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Probeert Jordy nu sympathie te trekken bij de kijker alvast vooruitlopend op een nominatie
De streaker wil je natuurlijk niet wegjagen 😂😜quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
Potver mooi gesprek jordy met jane en zij ging over zichzelf beginnen en gevlucht uit relatie en pff oppervlakkigheid van de keuken. Hoe jaag ik de streaker weg. Hoorde jane voor het eerst over zichzelf praten
Echt juist voor dat soort gesprekken kijk ik bb. Valt me.op dat jordy goed deze gesprekken kan aangaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:04 schreef marky het volgende:
Dit snap je toch niet. Gaat Jane eindelijk een keer de diepte in schakelen ze weg.
Ik word gek van die automatische wijzigingen. Hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:06 schreef marky het volgende:
[..]
De streaker wil je natuurlijk niet wegjagen 😂😜
Ik dus ook. Jordy is wat dat betreft meer een Jason dan Axel ooit kan zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt juist voor dat soort gesprekken kijk ik bb. Valt me.op dat jordy goed deze gesprekken kan aangaan.
haha je weet dat hij de door jou veel geschreven woorden voorsteld he lolquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik word gek van die automatische wijzigingen. Haha
Dit verhaal heeft hij al eerder tegen mensen verteld niet alleen tegen haar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:09 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy z'n hele verhaal aan Jane vertellen waarom hij in BB is gegaan. ( naar mijn mening om een eventuele nominatie van haar te ontlopen mocht Jane een keuze moeten maken uit haar groep).
Zegt ook nog dat als hij genomineerd zou zijn hij niet zal veranderen ??? Hij heeft die hele 1e week met een sjaggo bek gelopen pfff.
Gaat Jane ook vertellen over haar rugzak en dan weg stream .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |