Ja en haar groepje moet allemaal even in de boudoir komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zet stream even aan gelijk weer mirena stoken over jane. Bah stream weer uit
Ze zijn thuis allemaal veel leuker, vind echt niemand leuk, stel zeurders en roddelaars. Kijk steeds minderquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Thuis met haar kiendjes is Milena veel leuker. Dan moet ze daar maar weer gauw naar toe gaan
Ja ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:14 schreef mazaru het volgende:
Ik zat gisteren te kijken hoe dat ging met dat kringspiergesprek. Ze zaten te bulderen van de lach met uitzondering van Milena en Jolien die schaapachtig zaten te lachen. Maar Sharise lag dubbel van de lach. Ik zou wel eens willen zien wie Sharise is zonder een stokende Milena
Ja dat snap ik niet, vandaag had ze ook veel lol met Wicky, Axel, Elsa en Jade.....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef mazaru het volgende:
Maar dat groepje wordt alleen maar groter nu met deze erbij
[ afbeelding ]
Die zit er dan ook maar zeer tijdelijk, met nadruk op zeer tijdelijk...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef Ace90ace het volgende:
Mattheüs zegt net voor de sl dat Jane waarschijnlijk eerder vertrek omdat ze gaat meedoen aan een ander programma.
Toen ze binnenkwam als Nele vond ik het echt een leuke meid. Daar is niets meer van over. Echt heel jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ook
Het is gewoon beter als Milena weggaat. Dan kunnen we zien hoe Sharice echt is
Ik denk er precies hetzelfde erover.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ze binnenkwam als Nele vond ik het echt een leuke meid. Daar is niets meer van over. Echt heel jammer
Vind Elsa ook vals met het verstoppen van de olie, die is van iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:19 schreef -river- het volgende:
Ik had al vanaf het begin door dat milena vals was.
Jeff, je moet niet geloven wat Jane allemaal zegt hequote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef Ace90ace het volgende:
Mattheüs zegt net voor de sl dat Jane waarschijnlijk eerder vertrek omdat ze gaat meedoen aan een ander programma.
Ja, ze zijn helemaal fanboy en girls van hun, gaan nergens heen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
BB gooit nog wat olie op het vuur door Milena en Mattie die achter elkaar aan rennen als meme in hun reels te zetten
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Lekker hangen en eten, zo komen ze in BB de dag door. Af en toe even een game en dat was het weer.
Had ook meer verwacht met werken, nu alleen die vogelhuisjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Lekker hangen en eten, zo komen ze in BB de dag door. Af en toe even een game en dat was het weer.
Wel 1x in de week naar de beurs gratis geld winnen/verliezenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |