Dan juist wel vis (zelf vangen uit de vijver)quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Ah Jordy is een van de bewoners die geen vis moet, vandaar mocht dat er dus niet komen
En Jeffrey dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Ah Jordy is een van de bewoners die geen vis moet, vandaar mocht dat er dus niet komen
dat waren wel de hardste roepers idd toen de direcite de DR in moestquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Jeffrey dacht ik ergens gelezen te hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Jeffrey dacht ik ergens gelezen te hebben.
Basis hygiene is voor sommige mensen ook niet weggelegd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef Jockari het volgende:
WTF !!!
Pootje knipt een teennagel in de keuken met de keukenschaar. Andere David zegt nog dat dit een kaassmaak aan het eten gaat geven.
[ afbeelding ]
Patrick flash-backs.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef Jockari het volgende:
WTF !!!
Pootje knipt een teennagel in de keuken met de keukenschaar. Andere David zegt nog dat dit een kaassmaak aan het eten gaat geven.
[ afbeelding ]
Dat zeggen ze al 1,5 week.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat over gesprek met jane en sharice over wie ze erop zou zetten. Hoor de naam jordy, als 1 iemand vertrekt gaat jordy ander persoon zijn. Ha sharice als milena vertrekt geld dat ook voor jou.
Ook over Jane zei Milena dat een attitude heeft .quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat over gesprek met jane en sharice over wie ze erop zou zetten. Hoor de naam jordy, als 1 iemand vertrekt gaat jordy ander persoon zijn. Ha sharice als milena vertrekt geld dat ook voor jou.
3x raden roddelen over nielsquote:
De Davids en Jolien?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie zouden ze nu moeten roddelen als niels er niet meer is. Ze noemen van alles over hem terwijl hij gewoon naar huis wil. Die oude David is een meeloper. Zegt dat niels niet tegen verlies kan. Goh raar het als je wil winnen.
[..]
3x raden roddelen over niels
Ja vooral oude David is negatief over niels. Zo dom ze gaan af op wat de anderen belgen ze influisteren.quote:
Ah okay..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vooral oude David is negatief over niels. Zo dom ze gaan af op wat de anderen belgen ze influisteren.
Ach Babettequote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft met te grote regelmaat het talent om net als ik stream wissel vanwege z'n gewauwel toch weer op die andere stream binnen te komen wandelen om daar gewoon verder te gaan.
Zou het iets Limburgs zijn? EJVJL-Babette was hier ook zo goed in!
Het zijn duidelijk geen van allen keuken mensen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:00 schreef freaky40 het volgende:
In plaats van die Boerenkool al vast te laten koken om het wat zachter te laten worden...
Maar is wel een goed idee van haar. Daar zal zeker meer smaak aan zitten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dan kan Jolientje eindelijk helpen koken. Die wil van alles een ovenschotel maken.. maarja dat lukt nu niet
Nou dan wordt het vis volgende weekquote:
Ik denk dat de 2 davids alleen de uitzendingen gekeken hebben en dat Jane meer social media heeft uitgespit en dat zij daarom meer weet hoe de kijkers erover denken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien verteld dat met Jeffrey erbij over tactiek gaat. Oude David zegt tegen jolien dat mattie en Jeffrey hetgeen gehoord is door mattie moeten loslaten.
Dat kan toch echt nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef Jockari het volgende:
WTF !!!
[ afbeelding ]
Daar moet gewoon een sanctie op komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffrey fluistert iets in het oor van Jolien
BB: "Jeffrey, zendercheck!"
Jeffrey: "Huh?!"
Niels: "Ging het over het spel, of niet?"
Jeffrey: "Nee, ik zei.. ik zei .... helemaal iets anders"
David D. "Wat wou je zeggen? Hahaha!?
David S.: "I love you?!"
Jolien: "Nee dat zei die niet. Misschien is het omdat we te stil zijn, om het fluisteren"
Jeffrey: "Ah, fluisteren ja"
Hoop het ook en dat BB daar vaker strakker op gaat zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |