Dan juist wel vis (zelf vangen uit de vijver)quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Ah Jordy is een van de bewoners die geen vis moet, vandaar mocht dat er dus niet komen
En Jeffrey dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Ah Jordy is een van de bewoners die geen vis moet, vandaar mocht dat er dus niet komen
dat waren wel de hardste roepers idd toen de direcite de DR in moestquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Jeffrey dacht ik ergens gelezen te hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Jeffrey dacht ik ergens gelezen te hebben.
Basis hygiene is voor sommige mensen ook niet weggelegd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef Jockari het volgende:
WTF !!!
Pootje knipt een teennagel in de keuken met de keukenschaar. Andere David zegt nog dat dit een kaassmaak aan het eten gaat geven.
[ afbeelding ]
Patrick flash-backs.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:09 schreef Jockari het volgende:
WTF !!!
Pootje knipt een teennagel in de keuken met de keukenschaar. Andere David zegt nog dat dit een kaassmaak aan het eten gaat geven.
[ afbeelding ]
Dat zeggen ze al 1,5 week.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat over gesprek met jane en sharice over wie ze erop zou zetten. Hoor de naam jordy, als 1 iemand vertrekt gaat jordy ander persoon zijn. Ha sharice als milena vertrekt geld dat ook voor jou.
Ook over Jane zei Milena dat een attitude heeft .quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat over gesprek met jane en sharice over wie ze erop zou zetten. Hoor de naam jordy, als 1 iemand vertrekt gaat jordy ander persoon zijn. Ha sharice als milena vertrekt geld dat ook voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |