Vervelende huilbabyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu denkt ook heel vaak dat wat hij doet heel grappig is op TV.
Inderdaad. Hij heeft met te grote regelmaat het talent om net als ik stream wissel vanwege z'n gewauwel toch weer op die andere stream binnen te komen wandelen om daar gewoon verder te gaan.quote:
en het was zo'n slecht opgevoerd toneelstukje, niets spontaans aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu denkt ook heel vaak dat wat hij doet heel grappig is op TV.
Dat is het van Jordy vaak ook, maar hij is dan toch wel grappig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
en het was zo'n slecht opgevoerd toneelstukje, niets spontaans aan.
Belachelijk duo met groenten probleemquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
De Davids zijn nog steeds met het ontbijt bezig.. slob opbakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt toch niks uit, inhoudsloos gelul van dat ventjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Elsa stop met dat stofzuigen ik wil kunnen horen wat Keanu te vertellen heeft😡
Ik ben om 8:30 beginnen lurken, en toen stonden die 2 daar kleine pannekoekjes te bakken, nu nog dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
De Davids zijn nog steeds met het ontbijt bezig.. slob opbakken.
Ze maken wel kunstwerkjes .. en ach .. er is toch niks beters te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben om 8:30 beginnen lurken, en toen stonden die 2 daar kleine pannekoekjes te bakken, nu nog dan.
Maar niet prettiger om naar te luisteren. Vreselijk die vokal fraaiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:49 schreef ben34567 het volgende:
Eva is iets prettiger om naar te kijken dan Sharice maar zelfde vibe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |