En het is ook echt een trucje, want ze doet het niet altijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar niet prettiger om naar te luisteren. Vreselijk die vokal fraai
Je hebt ook gewoon nood aan frisse lucht in plaats van lucht die steeds door een ventilatiesysteem gehaald wordtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:52 schreef Jockari het volgende:
Net als Axel zou ik dagelijks ook regelmatig mijn buitenwandelingetjes hebben. Zo altijd binnen zitten werd ik knetter.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de Jane en Axel gesprekjes.
Die zijn tenminste leuk om te volgenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de Jane en Axel gesprekjes.
Egwel! Ik moet wel lachen om hun humorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die zijn tenminste leuk om te volgen
Kan bijna een brunch genoemd worden ipv ontbijtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Bijna 11 uur en nog bezig met flob bannenkoeken
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Tijd dat ze die oven kunnen gebruiken, lijkt me een stuk handiger voor slobkoeken
Ja klopt, laat ze de rest van de keuken maar vrijspelenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Tijd dat ze die oven kunnen gebruiken, lijkt me een stuk handiger voor slobkoeken
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:01 schreef Jockari het volgende:
2,5 uur ontbijt staan bakken loopt ten einde.
Kunnen ze dadelijk beginnen aan het bereiden van het middagmaal.
[ afbeelding ]
En dan kan Jolientje eindelijk helpen koken. Die wil van alles een ovenschotel maken.. maarja dat lukt nu nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Daar zit nog wat volwassenheid in.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die zijn tenminste leuk om te volgen
Behalve van de boerenkool. Die wil ze niet aanraken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dan kan Jolientje eindelijk helpen koken. Die wil van alles een ovenschotel maken.. maarja dat lukt nu niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |