Over attitude gesproken zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie er naast zit...
Perfect voor Big Brother dus. In buitenlandse versies zou ze het goed doen; maar hier hebben we een soft spot voor nietszeggende Axel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over attitude gesproken zeg.
Bah ik vind haar niet een leuk mens, van mij mag ze eruit. Het zal de sfeer beter maken. Ze heeft teveel mensen om haar vingers gewonden.
Axel begint in mijn aanzien nu te stijgen zelfs in deze groep zoals hij nu is samengesteld met een bitchy Elsa en Jane.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Perfect voor Big Brother dus. In buitenlandse versies zou ze het goed doen; maar hier hebben we een soft spot voor nietszeggende Axel.
Thanks. Was lastig uittikkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
Milena die haar versie van het cringe-spier gesprekje aan Wicky vertelt.
Filmpje
Ja ik vind het een nare vrouw.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over attitude gesproken zeg.
Bah ik vind haar niet een leuk mens, van mij mag ze eruit. Het zal de sfeer beter maken. Ze heeft teveel mensen om haar vingers gewonden.
Ik ben het hier volledig mee eens.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik vind het een nare vrouw.
Ik denk dat als zij eruit vliegt (samen met jeffrey), de sfeer weer leuker wordt. Want die 2 bepalen echt de negatieve sfeer.
Jolien is ook veel leuker zonder Jeffrey.
Ik haal hier uit dat ze eerder beticht is van flirten met andere mannen in eerdere relaties (of misschien nog wel ergerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
Milena die haar versie van het cringe-spier gesprekje aan Wicky vertelt.
Filmpje
Na de uitzending van gisteren?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Jane heeft zich buiten haar entree ook niet veel laten zien. Teert op haar voorkennis maar dat wordt snel irrelevant. Enige doel van haar lijkt Milena naar huis te sturen maar dat kan zich tegen haar keren indien het publiek hierdoor besluit Milena in bescherming te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |