Dat Trump-gezinde media dat roept lijkt me duidelijk. Maar jij maakte een harde claim dat mensen iets is wijsgemaakt, dus dat die media mensen indoctrineerde ofzo. Dat slaat natuurlijk nergens op, media zou willen dat ze zo veel invloed hadden.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:03 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik was in de VS tijdens de verkiezingen en dit was met afstand het belangrijkste thema dat elke keer terug kwam uit de media in het kamp Trump.
Wanneer had je meer te besteden, vier jaar geleden of nu? Dat is te danken aan Donald Trump.
Dat Trumps maatregelen het leven voor Joe the Plumber alleen maar duurder maken boeit niet, zijn stem is binnen, het doel is bereikt.
Als jij denkt dat sociale media die invloed niet hebben dan ben je of te oud of te naïef.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat Trump-gezinde media dat roept lijkt me duidelijk. Maar jij maakte een harde claim dat mensen iets is wijsgemaakt, dus dat die media mensen indoctrineerde ofzo. Dat slaat natuurlijk nergens op, media zou willen dat ze zo veel invloed hadden.
Dat was volgens jou niet gebeurd als het om een cisvrouw ging.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee hoor, dat verzin je maar weer. Ik heb in een eerdere post al een voorbeeld gegeven:
[..]
Dus bedankt voor het bewijzen van mijn punt
Tja, feitenvrij gezever.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:07 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als jij denkt dat sociale media die invloed niet hebben dan ben je of te oud of te naïef.
Volgens mij heeft ene Murdoch best veel media op hand van Republikeinen.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Klopt, Legacy Media was op de hand van de Democraten, Trump had de macht over Moderne Media.
Dat gaat gebeuren, Trump heeft ook een decreet aangenomen waarbij ambtenaren verplicht zijn om verborgen DEI te rapporteren.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:08 schreef Ulx het volgende:
Bij het bureau voor veteranen (VA) bestaat het personeelsbestand voor 30% uit veteranen omdat die voorkeur genieten, invalide geraakte ex-soldaten hebben nog meer de voorkeur.
Weet iemand of deze nu ook vervangen gaan worden door mensen die niet DEI zijn?
Ik ben echt benieuwd welke rare hersenkronkel nodig is om tot die conclusie te komenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Anyway: je geeft dus eindelijk toe dat scheiden van mannen en vrouwen te maken heeft met seksuele oriëntatie.
Maar je durft geen antwoord te geven op de vraag waarom de scheiding op basis van geslacht is.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd welke rare hersenkronkel nodig is om tot die conclusie te komen
Nee, zoals als meerdere keren gezegd: feit is dat de scheiding op basis van geslacht gebeurt. Nog maar een keer: ook homoseksuele mannen worden opgesloten in een mannengevangenis. Kom op man, zet jezelf toch niet zo voor lul. Ik weet dat je geen echte argumenten hebt maar zo ronduit liegen en draaien schiet je echt niets mee op.
Het is inderdaad zaak dat het volk iets te zeggen blijft houden. Zodra er sprake is van overheersing door miljardairs zul je daar wat me moeten. Het belang van miljardairs ligt namelijk nogal ver af van het belang van de rest.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik zit toevallig op een extreem links forum (uiteraard niet Fok!, lol) en daar vechten ze elkaar de tent uit. De algemene stemming is dat de Democraten ook vuil moeten gaan spelen (even een paar Luigi's inhuren) en de gematigde mensen vinden dat nog iets te ver () gaan. En uiteraard aan het hoofd wat buitenlandse (emotionele) invloeden uiteraard.
Wel fascinerend om te zien. Uiteraard probeer ik mijn sarcastische mond te houden, je hebt zo een ban te pakken. Maar verder heel inclusief hoor
Als elk gat voldoende is voor een man, dan zouden de mannen in de gevangenis standaard in isolatie moeten (of in elk geval zeepjes verbieden).quote:Op zondag 26 januari 2025 22:18 schreef Wantie het volgende:
Ik heb ook een foto geplaatst van een transvrouw die een volledige transitie heeft ondergaan.
Met de vraag of het wel goedkomt als je die tussen de mannen in een gevangenis plaatst.
Daarop durf je ook geen reactie te geven.
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd, maar als je niet wil luisteren moet het nog maar een keerquote:Op zondag 26 januari 2025 22:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom worden mannen en vrouwen niet in 1 gevangenis afdeling geplaatst.
Op korte termijn werkt het natuurlijk wel. Totdat landen klaar zijn om gepest te worden en hun heil elders gaan zoeken.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:31 schreef ATuin-hek het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-meteen-sancties-op
Trump zet zijn favoriete woord weer in. Werkt een land niet mee? Tarifs!
Okay.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd, maar als je niet wil luisteren moet het nog maar een keerDat hypocriete gelul over 'durven' kun je ook achterwege laten, je gaat zelf nooit op een argument in en verplaatst constant de doelpalen.
Mannen zijn sterker. Meer geneigd tot geweld. Meer geneigd tot sexueel geweld. Vrouwen kunnen zwanger raken (dat kan door verkracht te worden maar ook door consensuele sex), zijn zwakker en kunnen zich dus niet of nauwelijks verdedigen tegenover mannen. Dit zijn allemaal feiten. Als je mannen en vrouwen mixt zijn de vrouwen altijd het slachtoffer. Dát is de reden dat gevangenissen niet gemixt zijn. Dit weet iedereen en het is heel zielig om je zo van de domme te houden.
Die feiten veranderen niet als een man claimt een vrouw te zijn. Zelfs bij wat jij een 'volledige transitie' noemt veranderen die feiten niet, met uitzondering van het feit dat hij wellicht dan een vrouw niet zwanger kan maken. Maar de rest van de problemen blijven. Dat zo iemand wellicht gevaar loopt in de mannengevangenis is een probleem, maar dat probleem los je niet op door dat het probleem van de vrouwen te maken. Dat is de crux hier, je beschermt vrouwen door ze weg te houden van het gevaar van mannen maar dan ineens zijn er mannen die met een cheat code toch binnen kunnen komen. Het is complete absurditeit dat er mensen zijn die dit verdedigen uit ideologische blindheid.
De Brics zijn geduldigquote:Op zondag 26 januari 2025 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op korte termijn werkt het natuurlijk wel. Totdat landen klaar zijn om gepest te worden en hun heil elders gaan zoeken.
Knap om een video te vinden met 151 views.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Obamas reactie erop
Bekijk deze YouTube-video
Game Set Match Obama
Geef toe, hoe gescript dat waarschijnlijk ook is, het is een heel grappige response.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Knap om een video te vinden met 151 views.
Dat is het probleem van de mannen, niet van de vrouwen. Het blijft een man, hoe hij er verder ook uit ziet. Nogmaals: gevangenissen zijn gescheiden op basis van geslacht om bovenstaande redenen. Dat risico verplaatsen naar de vrouwen is geen oplossing en een rechtstreekse schending van de rechten van die vrouwen. Je moet een vrouwenhater zijn om zoiets te willen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Okay.
Nu plaatsen we een man met dit uiterlijk in de mannengevangenis.
[ afbeelding ]
1 pluspunt: die kan niet zwanger worden.
Maar deze persoon is toch niet sterker dan de gemiddelde man in de gevangenis en niet gevrijwaard van risico op seksueel geweld?
Hoe weet je het verschil? Volgens de Biden administratie was iedereen die claimde een vrouw te zijn ook een vrouw. Dat leidt dus tot de absurde situatie waar 15% van de 'vrouwen' in federale vrouwengevangenissen eigenlijk man zijn. Al die onzin is makkelijk te voorkomen door gewoon vast te houden aan de standaard: scheiding op geslacht.quote:En mannen met een cheatcode: je moet natuurlijk wel echte transvrouwen plaatsen, geen mannen die alsof doen.
Oh shit, de prijs van coke 25% hoger. Nu krijgt Trump ook nog ruzie met Donnie Jr !quote:Op zondag 26 januari 2025 19:46 schreef Perrin het volgende:
En de Amerikanen maar afvragen waarom alles zo duur wordt de komende maanden.
[ x ]
AfD had en heeft inderdaad onfrisse figuren in de gelederen, dat betwist ik niet. Net zoals elke partij die stevige standpunten op het gebied van bijvoorbeeld immigratie en streven naar behoud van de eigen identiteit/cultuur heeft, helaas extremisten/halve zolen aantrekt. Je ziet dat in Nederland bijvoorbeeld ook bij een PVV of FvD.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat je hele premisse verkeerd is. Je steekt een verhaal af over historische schuld, alsof er daadwerkelijk discussie bestaat over de vraag of een pasgeboren Duitser zich schuldig moeten voelen over de Holocaust.
Ik zal je verklappen: die discussie is er niet. Ik houd Duitsers ook niet verantwoordelijk voor wat er in de periode 1933-1945 is gebeurd. Wel zijn veel Duitsers zich ervan bewust dat het niet vergeten mag worden. Terecht, vind ik. Daarom staan wij ook op 4 mei ook stil bij de slachtoffers van WOII (en andere oorlogen).
Maar zoals ik al aangaf: het gaat om de context. Musk zegt dit op een bijeenkomst van AfD, een partij die is geworteld in extreem-rechts en met (voormalige) leiders die blijk hebben gegeven van historisch revisionisme ten aanzien van het nazi-verleden.
Binnen die context gaan de woorden van Musk veel verder dan Duitsers simpelweg niet verantwoordelijk voor wat de nazi's hebben gedaan.
Precies ja maar het is lastig voor Europa omdat de hardste schreeuwers juist het tegenovergestelde willen doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Op korte termijn natuurlijk kut als Trump Europa de wacht aanzegt, maar dan leren de EU regeringen wellicht eindelijk eens dat Europa echt zelfstandig moet worden. Op gebied van defensie en globale economische schaal. Dat lukt alleen gezamenlijk. Nationalistisch gezeur werkt dat tegen en speelt Trump en Putin in de kaart.
Zelfstandig worden op digitalisering, geen achterdeurtjes meer voor de yanks, afluisteren onmogelijk maken. Niet meer buigen.
Dat gaat zeker 10 jaar duren, dus we moeten snel beginnen. De VS is niet de vijand, maar zeker geen vriend. Zij volgen hun eigen belangen.
Gooit hij wel op het begrotingstekort.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:52 schreef cynicus het volgende:
[..]
Oh shit, de prijs van coke 25% hoger. Nu krijgt Trump ook nog ruzie met Donnie Jr !
Dan moet men zich afvragen waarom die mannen liever tussen de vrouwen zittenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is het probleem van de mannen, niet van de vrouwen. Het blijft een man, hoe hij er verder ook uit ziet. Nogmaals: gevangenissen zijn gescheiden op basis van geslacht om bovenstaande redenen. Dat risico verplaatsen naar de vrouwen is geen oplossing en een rechtstreekse schending van de rechten van die vrouwen. Je moet een vrouwenhater zijn om zoiets te willen.
[..]
Hoe weet je het verschil? Volgens de Biden administratie was iedereen die claimde een vrouw te zijn ook een vrouw. Dat leidt dus tot de absurde situatie waar 15% van de 'vrouwen' in federale vrouwengevangenissen eigenlijk man zijn. Al die onzin is makkelijk te voorkomen door gewoon vast te houden aan de standaard: scheiding op geslacht.
Ik moest weten hoe je een Laplace transformatie doet en die kennis werkelijk nooit in mijn carrière meer gebruikt. Waarom moest ik dat leren?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom moet je het dan weten?
Geen idee, onderdeel van je opleidingquote:Op zondag 26 januari 2025 23:08 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ik moest weten hoe je een Laplace transformatie doet en die kennis werkelijk nooit in mijn carrière meer gebruikt. Waarom moest ik dat leren?
feiten.Als je mannen en vrouwen mixt zijn de vrouwen altijd het slachtofferquote:Op zondag 26 januari 2025 22:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd, maar als je niet wil luisteren moet het nog maar een keerDat hypocriete gelul over 'durven' kun je ook achterwege laten, je gaat zelf nooit op een argument in en verplaatst constant de doelpalen.
Mannen zijn sterker. Meer geneigd tot geweld. Meer geneigd tot sexueel geweld. Vrouwen kunnen zwanger raken (dat kan door verkracht te worden maar ook door consensuele sex), zijn zwakker en kunnen zich dus niet of nauwelijks verdedigen tegenover mannen. Dit zijn allemaal feiten.Als je mannen en vrouwen mixt zijn de vrouwen altijd het slachtoffer. Dát is de reden dat gevangenissen niet gemixt zijn. Dit weet iedereen en het is heel zielig om je zo van de domme te houden.
Die feiten veranderen niet als een man claimt een vrouw te zijn. Zelfs bij wat jij een 'volledige transitie' noemt veranderen die feiten niet, met uitzondering van het feit dat hij wellicht dan een vrouw niet zwanger kan maken. Maar de rest van de problemen blijven. Dat zo iemand wellicht gevaar loopt in de mannengevangenis is een probleem, maar dat probleem los je niet op door dat het probleem van de vrouwen te maken. Dat is de crux hier, je beschermt vrouwen door ze weg te houden van het gevaar van mannen maar dan ineens zijn er mannen die met een cheat code toch binnen kunnen komen. Het is complete absurditeit dat er mensen zijn die dit verdedigen uit ideologische blindheid.
Het idee van NAVO en de EG (later EU) was na WO2 onder andere te voorkomen dat we weer in een spiraal van wapenwedlopen zouden komen. Dus was de VS handig om als sterke vriend te hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Op korte termijn natuurlijk kut als Trump Europa de wacht aanzegt, maar dan leren de EU regeringen wellicht eindelijk eens dat Europa echt zelfstandig moet worden. Op gebied van defensie en globale economische schaal. Dat lukt alleen gezamenlijk. Nationalistisch gezeur werkt dat tegen en speelt Trump en Putin in de kaart.
Zelfstandig worden op digitalisering, geen achterdeurtjes meer voor de yanks, afluisteren onmogelijk maken. Niet meer buigen.
Dat gaat zeker 10 jaar duren, dus we moeten snel beginnen. De VS is niet de vijand, maar zeker geen vriend. Zij volgen hun eigen belangen.
Yep, economie 101..... de yanks kopen cq importeren die buitenlandse goederen omdat ze kennelijk inclusief de reeds bestaande heffingen en alle onkosten, goedkoper cq aantrekkelijker zijn dan wat ze zelf (in huis) hebben of maken.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:48 schreef Perrin het volgende:
Ook:
[ x ]
Veel spul gaat de komende periode heel veel duurder worden voor de yanks.
Wie van de trumperts alhier gebruikt heel hypocriet een Windows of Apple computer om hier te posten?quote:So far here’s a list of companies reinforcing their commitment to Diversity, Equity & Inclusion:
Apple
Costco
Bank of America
Delta
JP Morgan
Marriott
Microsoft
Procter & Gamble
Goldman Sachs
American Airlines
Southwest Airlines
United Airlines
Catholic Health
https://bsky.app/profile/gaysof.bsky.social/post/3lgodtuzk7k2p
De machtigen doen wat ze willen, de machtelozen rest alleen lijden.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
**President Gustavo Petro provides presidential aircraft for the dignified return of fellow nationals and will lead efforts at the Extraordinary Assembly of CELAC.**
Wow, de angst zit er goed in.![]()
Steeds iets anders roepen is toch juist heel Trumpiaans?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De president van Colombia zet zich zelf wel gigantisch voor lul. Eerst weiger je je eigen burgers notabene terug te nemen, vervolgens besluit je na een dreigement ze wel terug te nemen sterker nog hij zet het presidentiële vliegtuig in. Ongeveer 2 uur later kom je met een statement dat als die tarieven van Trump worden ingevoerd dat hij zijn eigen tarieven gaat invoeren en je schrijft er dan ook nog een melodramatisch statement erbij.
Een beetje zoals de mannengriep.quote:
In Peking zijn ze bezig aan een polonaise-marathonsessie. Trump drijft Latijns Amerika (nog meer) in de armen van China.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:31 schreef ATuin-hek het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-meteen-sancties-op
Trump zet zijn favoriete woord weer in. Werkt een land niet mee? Tarifs!
En wat vind je van de Amerikaanse president die 100 keer meer belastinggeld verkwist dan nodig door militaire vliegtuigen in te zetten en vervolgens importtarieven gaat invoeren als Colombia niet direct door de knieën gaat voor de Amerikaanse pestkop?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De president van Colombia zet zich zelf wel gigantisch voor lul. Eerst weiger je je eigen burgers notabene terug te nemen, vervolgens besluit je na een dreigement ze wel terug te nemen sterker nog hij zet het presidentiële vliegtuig in. Ongeveer 2 uur later kom je met een statement dat als die tarieven van Trump worden ingevoerd dat hij zijn eigen tarieven gaat invoeren en je schrijft er dan ook nog een melodramatisch statement erbij.
Ben je nu tegen betaling of gratis voor MAGA de PR aan het doen?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Peking zijn ze bezig aan een polonaise-marathonsessie. Trump drijft Latijns Amerika (nog meer) in de armen van China.
Niet dat China valt te prefereren boven de VS, maar de Chinezen spelen het diplomatiek gewoon een stuk sneller.
Bovendien zijn ze in de tweede en derde wereld al langer klaar met de dominante houding van het westen. En die antipathie wordt nog eens verder aangejaagd door de propaganda die Rusland en China driftig rondpompen in die delen van de wereld.
En de tarifs richting China lijken juist van de baan te zijn, of werden in ieder geval al afgezwakt. Wat ook nog eens een breuk met verkiezingsbeloftes is, maar goed. En in de tussentijd dit wel dreigen in te zetten tegen Europa, Canada, etc.. Bizarre situatie zo.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Peking zijn ze bezig aan een polonaise-marathonsessie. Trump drijft Latijns Amerika (nog meer) in de armen van China.
Niet dat China valt te prefereren boven de VS, maar de Chinezen spelen het diplomatiek gewoon een stuk sneller.
Bovendien zijn ze in de tweede en derde wereld al langer klaar met de dominante houding van het westen. En die antipathie wordt nog eens verder aangejaagd door de propaganda die Rusland en China driftig rondpompen in die delen van de wereld.
En maar boos zijn over you will own nothing. Ja dat wordt wel werkelijkheid als mensen daarvoor stemmen.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef cynicus het volgende:
[..]
De machtigen doen wat ze willen, de machtelozen rest alleen lijden.
De filosofie van Trump
Nu lach je nog maar in welke groep zit jij (niet denk of hoop je te zitten?
Badoem tss, soms leer je dingen die je niet wil weten of gaat toepassen. Zag je mij ooit tien pagina’s lang zeuren over hoe erg het was om mensen te gunnen wel Laplace transformaties toe te passen? Leven en laten leven.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, onderdeel van je opleiding
Nee, ik zie hier eigenlijk maar 1 persoon pagina's achter elkaar over gender-issues spreken.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:43 schreef cynicus het volgende:
[..]
Badoem tss, soms leer je dingen die je niet wil weten of gaat toepassen. Zag je mij ooit tien pagina’s lang zeuren over hoe erg het was om mensen te gunnen wel Laplace transformaties toe te passen? Leven en laten leven.
Trump mag van zijn stemmers breken wat ie wil, zolang hij maar nieuwe stoere taal uitslaat.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En de tarifs richting China lijken juist van de baan te zijn, of werden in ieder geval al afgezwakt. Wat ook nog eens een breuk met verkiezingsbeloftes is, maar goed. En in de tussentijd dit wel dreigen in te zetten tegen Europa, Canada, etc.. Bizarre situatie zo.
Het is ook nog een man, na jarenlange hormoonbehandelingen, een operatie van penis naar vagina? Een F voor female in het paspoort?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is het probleem van de mannen, niet van de vrouwen. Het blijft een man, hoe hij er verder ook uit ziet. Nogmaals: gevangenissen zijn gescheiden op basis van geslacht om bovenstaande redenen. Dat risico verplaatsen naar de vrouwen is geen oplossing en een rechtstreekse schending van de rechten van die vrouwen. Je moet een vrouwenhater zijn om zoiets te willen.
[..]
Hoe weet je het verschil? Volgens de Biden administratie was iedereen die claimde een vrouw te zijn ook een vrouw. Dat leidt dus tot de absurde situatie waar 15% van de 'vrouwen' in federale vrouwengevangenissen eigenlijk man zijn. Al die onzin is makkelijk te voorkomen door gewoon vast te houden aan de standaard: scheiding op geslacht.
Hij weigert ze niet terug te nemen. Hij ageert tegen de manier waarop de mensen worden vervoerd.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |