quote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
@:EttovanBelgie ontpopt zich als een transgenderhatende AfD-fan.
Jammer hoe steeds meer mensen radicaliseren in deze tijden.
Zou je één qoute kunnen vinden van transgenderhaat?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
@:EttovanBelgie ontpopt zich als een transgenderhatende AfD-fan.
Jammer hoe steeds meer mensen radicaliseren in deze tijden.
Whahahaquote:Op zondag 26 januari 2025 19:46 schreef Perrin het volgende:
En de Amerikanen maar afvragen waarom alles zo duur wordt de komende maanden.
[ x ]
Wat is er mis met weten wat panseksualiteit inhoudt?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi he...
Geen kip die in 2019 wist wat panseksuele binariteit was, maar nu het er een jaar of 5 is ingerost, is het ineens 'het kernthema' waar ánderen obsessief mee bezig zijn.
Hilarisch.
Waarom moet je het dan weten?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is er mis met weten wat panseksualiteit inhoudt?
In 2019 kende ik het ook niet nu wel.
En dat verandert verder niets in mijn leven.
Je like voor een verhaal dat de speech van Musk bij AfD bagatelliseert spreekt boekdelen.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou je één qoute kunnen vinden van transgenderhaat?
Zou je één quote kunnen vinden van AfD-sympathie?
Over radicaliseren gesproken: dat zijn types als jij die bij het minste geringste weerwoord weer met de stempelkussens op komen draven.
Buitengewoon pover niveau. En nog meer: het werkt niet langer, Koos.
Dit is zo zieligquote:Op zondag 26 januari 2025 19:29 schreef Monolith het volgende:
Blijft bizar hoe groot de obsessie van sommige mensen met een marginale issue als transgenders is.
Omdat zijn verhaal niets bagatteliseerde. Je las het gewoon niet goed.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je like voor een verhaal dat de speech van Musk bij AfD bagatelliseert spreekt boekdelen.
Ik ben juist terughoudend met het uitdelen van labels, dat weet iedereen die mij een beetje kent op dit forum.
Ik vind je houding dan ook oprecht teleurstellend.
Gaat goed met de deportatiesquote:Op zondag 26 januari 2025 19:46 schreef Perrin het volgende:
En de Amerikanen maar afvragen waarom alles zo duur wordt de komende maanden.
[ x ]
Klopt. En dat is gebaseerd op geslacht. Een transitie verandert dat niet. Verder verdienen die mannen dezelfde bescherming als iedereen, hoe ze zich verder ook identificeren.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar leg eens uit waarom jij het een goed idee vindt om iemand die een volledige transitie heeft ondergaan op een mannenafdeling te plaatsen.
Dat gaat toch problemen opleveren?
Niet voor niets zijn mannen en vrouwen van elkaar gescheiden.
OK, dit kan niet echt zijn. Zo'n totaal gebrek aan zelfkennis moet satire zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben juist terughoudend met het uitdelen van labels, dat weet iedereen die mij een beetje kent op dit forum.
Harris heeft voornamelijk verloren door de coup en het twijfelende optreden inzake Gaza/trans. Door de coup was ze al met een achterstand begonnen en toen de republikeinen met de andere onderwerpen in de campagne kwamen had ze daar geen passend antwoord op. Waardoor je zowel de hele Queers for Palestina groep tegen je krijgt (o.a. door Pali demonstranten geen podium te geven) en de democraten die zich verbaasden dat een presidentiële kandidate niet wist wat een vrouw was (zou ook raar zijn wanneer ik niet wist wat een man was).quote:Op zondag 26 januari 2025 19:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het is voor 90 procent framing vanuit domrechts, dat maakt het ook zo lastig om er een passend antwoord op te vinden want je komt al snel terecht in een discussie als:
Domrechts: Jij vindt dit en dat is stom.
Jij: nee, dat vind ik helemaal niet, laten we het liever over relevantere ondewerpen hebben.
Domrechts: Jawel, dat vind jij wel en dat is stom en daarom gaan we het alleen maar hierover hebben.
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat zijn verhaal niets bagatteliseerde. Je las het gewoon niet goed.
En als na al die jaren je uitgerekend mij van zulke zaken beticht, ben jij degene die aan het radicaliseren is. Kennelijk liggen er ineens overal nazi's op de loer.
TR'en doe ik ook niet. Laat maar staan. Laat maar zien waarom heel zogenaamd 'progressief links' als een Titanic aan het zinken is in het Westen.
In ieder geval niet voor goedkopere, hangt ervanaf in hoeverre importeurs in de VS alternatieven hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:54 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Maar dit zal vooral zorgen voor hogere prijzen in Amerikaanse supermarkten ?
Nee, zeker niet overal. Maar AfD is extreem-rechts, daar hoeven we niet heel ingewikkeld over te doen. Let wel: extreem-rechts, niet nazistisch.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat zijn verhaal niets bagatteliseerde. Je las het gewoon niet goed.
En als na al die jaren je uitgerekend mij van zulke zaken beticht, ben jij degene die aan het radicaliseren is. Kennelijk liggen er ineens overal nazi's op de loer.
Vind je het heel erg dat ik de hersenspinsels van een doodstraf-voorstander die koelbloedige moordenaars 'helden' noemt naast me neerleg, zeker wanneer het gaat over wat wel en niet nazistisch zou zijn?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij las het goed. Het was een debiel verhaaltje waarin het recht wordt gepraat dat Musk maar weer eens de nazi's probeert te whitewashen.
Nazis liggen inderdaad op de loer net als in de jaren 30. We kunnen ze allemaal zien maar jij gaslight ons nog even dat de echte nazi's de cultuurbolsjewisten zijn
Ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, zeker niet overal. Maar AfD is extreem-rechts, daar hoeven we niet heel ingewikkeld over te doen. Let wel: extreem-rechts, niet nazistisch.
En als extreem-rechtse Duitsers pleiten voor een andere focus op het eigen verleden, dan moeten alarmbellen afgaan. AfD is niet voor niets herhaaldelijk in verlegenheid gebracht door Holocaustontkenning in de eigen gelederen.
Best wel knap van Trump, dat hij binnen een week ervoor weet te zorgen dat Zuid Amerika niet langer uitgezette landgenoten opneemt.quote:
Dat laatste is niet sinds kort of zo.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja.
Mooi.
Leuk.
En hoe maakt dit mij precies AfD-fan? En nog transhatend ook?
quote:Op zondag 26 januari 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik de hersenspinsels van een doodstraf-voorstander die koelbloedige moordenaars 'helden' noemt naast me neerleg, zeker wanneer het gaat over wat wel en niet nazistisch zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |