Check het overkoepelende thema van je posthistorie en je moet toch zelf ook wel inzien dat er sprake is van obsessief gedrag.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb geen genderfetisj; daarvoor dien je bij Wantie te zijn.
Misschien nog eens rustig lezen wat ik echt schrijf.
Typisch. Koos spreekt uit het niets van transgenderhaat en ineens heb ik een genderfetisj.
Mijn goedheid wat een niveau.
Die gaat niet over gender, laat staan genderhaat.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Check het overkoepelende thema van je posthistorie en je moet toch zelf ook wel inzien dat er sprake is van obsessief gedrag.
het gevolg is dat uiteindelijk niemand meer met Amerika zaken wil doen als er dreigementen met tarieven komen als je iets niet in hun land maakt of hun beleid tegenwerkt. het gevoel is dat uiteindelijk alles twee keer zo duur wordt doordat uit wraak voor die 'belediging' importproducten twee keer zo duur worden en het gevolg is dat in een eigen landbouw alle arbeiders gedeporteerd zijn (of op de vlucht voor deportatie als die niet in één keer lukt) dat landbouwproducten drie keer zo duur worden omdat de Amerikaanse boeren geen eigen mensen kunnen vinden omdat die liever voor hun tv blijven liggen om naar de dagelijkse real life soaps te kijke.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gaat goed met de deportaties![]()
Eerder al weigerde Mexico mee te werken.
En dan te bedenken dat Obama zonder problemen zo'n 400.000 illegalen per jaar wist uit te zetten.
Dat gaat Trump op deze manier niet halen.
En dreigen met importheffingen die de Amerikanen zelf moeten betalen gaat niet helpen.
The power of nightmares.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al gedaan.
Overigens al in 2016.
Je kunt je vooral afvragen waarom die twee uberhaupt gewonnen hebben.
Denk het niet...quote:Op zondag 26 januari 2025 20:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
het gevolg is dat uiteindelijk niemand meer met Amerika zaken wil doen als er dreigementen met tarieven komen als je iets niet in hun land maakt of hun beleid tegenwerkt. het gevoel is dat uiteindelijk alles twee keer zo duur wordt doordat uit wraak voor die 'belediging' importproducten twee keer zo duur worden en het gevolg is dat in een eigen landbouw alle arbeiders deporteerd zijn (of op de vlucht voor deportatie als die niet in een keer lukt) dat landbouwproducten drie keer zo duur worden omdat de Amerikaanse boeren geen eigen mensen kunnen vinden omdat hij liever voor hun tv blijven liggen om naar de dagelijkse real life soaps te kijke.
de slogan was toch make America Great again, Je had beter kunnen zeggen Make America Alone again
Dat ziet hij zelf al niet meer.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Check het overkoepelende thema van je posthistorie en je moet toch zelf ook wel inzien dat er sprake is van obsessief gedrag.
Vooral door een demente te lang te laten zitten die ervoor gezorgd heeft dat Trump nooit enige fatsoenlijke tegenstand heeft gekregenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al gedaan.
Overigens al in 2016.
Je kunt je vooral afvragen waarom die twee uberhaupt gewonnen hebben.
Trump komt nu de laatste tijd ook niet heel cognitief 100% en coherent over...quote:Op zondag 26 januari 2025 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral door een demente te lang te laten zitten die ervoor gezorgd heeft dat Trump nooit enige fatsoenlijke tegenstand heeft gekregen
Nee maar die heeft al jaren een hondstrouwe en behoorlijk grote achterban die vrijwel alles Accepteert dus dan heb je wel een wat betere voorbereiding nodig dan iemand last minute naar voren schuivenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trump komt nu de laatste tijd ook niet heel cognitief 100% en coherent over...
Is niet meer van belang.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trump komt nu de laatste tijd ook niet heel cognitief 100% en coherent over...
Maakt niet uit.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar die heeft al jaren een hondstrouwe en behoorlijk grote achterban die vrijwel alles Accepteert dus dan heb je wel een wat betere voorbereiding nodig dan iemand last minute naar voren schuiven
Nou, dan weet je dus de reden waarom Trump heeft gewonnen.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Zolang de GOP met de bijbel zwaait hebben ze sowieso het grootste blok stemmers achter zich. Prima strategie, reeds ingezet door Reagan.
Dat vervolgens alles wat ze voorstaan indruist tegen de meest basale christelijke principes schijnt niet te deren. Het gaat om het totaalplaatje. Een giftig mengsel van kneiterhard kapitalisme en mond-religie.
Nee, want ditmaal heeft hij dus ook andere voterblocks aangesproken.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dan weet je dus de reden waarom Trump heeft gewonnen.
Waarom is er volgens jou sprake van moeten?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom moet je het dan weten?
Wat minder inzetten op identiteitspolitiek had inderdaad wellicht meer gescheeld.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Het is natuurlijk niet zo dat Harris had gewonnen als ze had gezegd dat wokisme extreem rechts gedachtegoed stimuleert
Ja je bent inderdaad niet in staat een logisch argument te formuleren. Er is niemand in de rug geschoten om een andere mening. Dat is jouw framing. Daarbij ben je niet consequent in die mening want als Israelische soldaten kinderen achter in het hoofd schieten om wie ze zijn ben je de eerste om het goed te praten.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, wat mensen voor mij radicaal maakt is het in de rug schieten van andere mensen omdat je het niet met ze eens bent. Maar dat ben ik.
Verwerpelijk vind ik bijvoorbeeld ook de doodstraf, in alle gevallen.
Deze memo parkeren we bij "gelezen".quote:Op zondag 26 januari 2025 20:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja je bent inderdaad niet in staat een logisch argument te formuleren. Er is niemand in de rug geschoten om een andere mening. Dat is jouw framing. Daarbij ben je niet consequent in die mening want als Israelische soldaten kinderen achter in het hoofd schieten om wie ze zijn ben je de eerste om het goed te praten.
Wat mensen radicaal maakt is een onderdrukkend systeem, waar jij blijkbaar fan van bent. Wat mensen ook radicaal maakt is het verwerpen van de realiteit zoals jij doet. Waar een spook zogenaamd gigantisch invloedrijk is maar de aller rijksten en machtigsten op aarde verwaarloosbare invloed hebben. Dus niet Musk doet een Hitlergroet en bankrollt extreem-rechtse partijen, platformt nazi's probeert nazi gedachtegoed aan de man te brengen. Dat radicaliseert allemaal niet. Nee wat radicaliseert is een Gloria wekker die iets schrijft waar je het niet mee eens bentDat meningsverschil vind je blijkbaar zo erg dat je het letterlijk gebruikt om goed te praten dat fascisme weer compleet normaal is.
Geen idee, maar dat zij gekozen is was natuurlijk ook een flinke misser.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat minder inzetten op identiteitspolitiek had inderdaad wellicht meer gescheeld.
Hoe heette dat plan van haar ook weer? Opportunity Plan to Empower Black Men?
Tja, de Democraten hadden nou niet bepaald een sterke verkiezingscampagne.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, want ditmaal heeft hij dus ook andere voterblocks aangesproken.
Ook in voorheen diepblauwe staten, trouwens. Zelfs New York.
Weet ik je bent niet in staat een discussie te voeren.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deze memo parkeren we bij "gelezen".
De haat polarisatie en wantrouwen, die komt niet voortgevloeid uit één hoek.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zij gekozen is was natuurlijk ook een flinke misser.
Anyway, geen idee of ik dit hier las of op Reddit maar iemand zei dat hij veel liever in een wereld wilde leven die misschien naar zijn zin iets te woke en unicorn was dan in een wereld van haat, polarisatie en wantrouwen. 3 elementen waar extreem rechts zich staande op houdt.
Kan me daar prima in vinden
Nee, ik heb vooral niet meer zo'n behoefte om de verzinsels van een volstrekt doorgedraaide (sic) radicaal dieper tot mij te nemen.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Weet ik je bent niet in staat een discussie te voeren.
Ja, en ik heb een groep politiek leiders schaamteloos zien juichen toen the Don drill baby drill liep te roeptoeteren. Vind ik net wat pijnlijker dan een groep marginalen die je net wat minder serieus moet nemenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De haat polarisatie en wantrouwen, die komt niet voortgevloeid uit één hoek.
En sorry; we hebben onlangs nog feestende mensen gezien omdat een CEO is afgeslacht.
Hoe bepaal je dat?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een groep politiek leiders schaamteloos zien juichen toen the Don drill baby drill liep te roeptoeteren. Vind ik net wat pijnlijker dan een groep marginalen die je net wat minder serieus moet nemen
Dat zou je denken he maar niets is minder waar. Pas op voor de marginalen. Luister naar de Miljardairs die weten wat goed is voor de marginalen. Blijkbaar dat de Miljardairs hun bankrekeningen tot legendarische hoogtes worden opgepompt ten koste van alles. Wijs vervolgens naar non-issues als wat mensen denken over transgenders, dat is waar mensen zich nou echt woest over maken. Dat is veel belangrijker dan of je in een rechtsstaat of democratie leeft.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een groep politiek leiders schaamteloos zien juichen toen the Don drill baby drill liep te roeptoeteren. Vind ik net wat pijnlijker dan een groep marginalen die je net wat minder serieus moet nemen
Uh, zij zitten niet aan de knoppen?quote:
Nou ja, dit zal wel deel van het probleem zijn. Democraten zien extreem rechts als radicaal. Republikeinen zien 'wokies' als radicaal.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat hoeven radicalen ook niet per se te zijn.
Waar een wil is is een weg. Zo zie je maar weer dat de wil ontbrak bij de vorige president.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
**President Gustavo Petro provides presidential aircraft for the dignified return of fellow nationals and will lead efforts at the Extraordinary Assembly of CELAC.**
Wow, de angst zit er goed in.![]()
En dat vind jij normaalquote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
**President Gustavo Petro provides presidential aircraft for the dignified return of fellow nationals and will lead efforts at the Extraordinary Assembly of CELAC.**
Wow, de angst zit er goed in.![]()
De angst voor Luigi zit er goed in blijkbaar. Ach waarom zouden we ook vrijheid willen. Zolang de miljardairs maar kunnen doen wat ze willen.quote:this is only the start of our surveillance dystopia, according to Larry Ellison, the billionaire cofounder of Oracle. He said AI will usher in a new era of surveillance that he gleefully said will ensure "citizens will be on their best behavior."
Ellison made the comments as he spoke to investors earlier this week during an Oracle financial analysts meeting, where he shared his thoughts on the future of AI-powered surveillance tools.
Ellison said AI would be used in the future to constantly watch and analyze vast surveillance systems, like security cameras, police body cameras, doorbell cameras, and vehicle dashboard cameras.
"We're going to have supervision," Ellison said. "Every police officer is going to be supervised at all times, and if there's a problem, AI will report that problem and report it to the appropriate person. Citizens will be on their best behavior because we are constantly recording and reporting everything that's going on."
Even gekeken, maar op welke manier dan?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DEI-offcieren zijn, of liever waren, de stoottroepen van woke. Jeweetwel, figuren die o.m. bij universiteiten probeerden te regelen dat je op basis van ras andere toelatingseisen kreeg. Trainingen gaven bij bedrijven hoe je 'less white' kunt zijn. Zelfs een sprookje als Sneeuwwitje wisten te verknallen. Dat soort spul.
De naam Sneeuwwitje zal wel te woke zijn en moeten worden vervangen door Sneeuwblankje.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even gekeken, maar op welke manier dan?
Sneeuwwitje van 2025 zit verassend dicht op het origineel uit 1937.
Is er iets wat ik niet zie?
Is de actrice transgender of zo?
Heb je zelf wel gekeken?
De boosheid van lieden die heusnietracistisch willen zijn, is dat de komende remake van de film Sneeuwwitje gedaan wordt door een niet zo wit gekleurde actricequote:Op zondag 26 januari 2025 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even gekeken, maar op welke manier dan?
Sneeuwwitje van 2025 zit verassend dicht op het origineel uit 1937.
Is er iets wat ik niet zie?
Is de actrice transgender of zo?
Heb je zelf wel gekeken?
Het grootste gedeelte van de media was op de hand van de Democraten. Soms vraag ik me weleens af hoe goed mensen de verkiezingen hebben gevolgd.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Omdat de (sociale) media de Amerikaanse burger hebben wijsgemaakt dat ze het beter hadden onder Trump dan onder Biden.
Kun je die bewering onderbouwen met een lijst van media, voorkeur en bereik?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de media was op de hand van de Democraten. Soms vraag ik me weleens af hoe goed mensen de verkiezingen hebben gevolgd.
Klopt, Legacy Media was op de hand van de Democraten, Trump had de macht over Moderne Media.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de media was op de hand van de Democraten. Soms vraag ik me weleens af hoe goed mensen de verkiezingen hebben gevolgd.
Nee, dat is onzin. Ook homoseksuele mannen komen gewoon in de mannengevangenis terecht. De scheiding is op basis van geslacht en het is absurd dat je dat feit probeert te verhullen. Bovendien geef je nu zelf ook toe dat mannen en vrouwen gescheiden moeten worden om problemen te voorkomen, dat is exact de reden waarom die scheiding op geslacht er überhaupt is.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerder op basis van seksuele voorkeur.
Mannen en vrouwen samen opsluiten levert een hoop problemen op.
Dat kun je echt niet zelf bedenken? Nogmaals: zo'n transitie verandert het geslacht niet. Mannen zijn vrijwel altijd sterker dan vrouwen en een verkrachting hoeft niet per se met een penis gebeuren. Of wil je echt zeggen dat het enige gevaar voor vrouwen in zo'n gevangenis is dat ze zwanger kunnen raken? Kom op zeg, niemand is zo naiëf.quote:Leg eens uit op welke wijze het opsluiten van een transgender die volledig in transitie is gegaan een probleem vormt voor de vrouwen aldaar.
Aha.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De boosheid van lieden die heusnietracistisch willen zijn, is dat de komende remake van de film Sneeuwwitje gedaan wordt door een niet zo wit gekleurde actrice
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rachel_Zegler
Bij een historische film met de feiten van een werkelijk bestaand figuur... zou ik zeggen... de spelers moeten wel heel wat lijken op die historische figuur>
Maar Sneeuwwitje is een sprookje...
Wat een bizarre denkwijze blijft dit toch. Het is zo kinderachtig om zo ongenuanceerd een boeman te zoeken zodat introspectie of analyse totaal onnodig is. Wat een armoe.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Omdat de (sociale) media de Amerikaanse burger hebben wijsgemaakt dat ze het beter hadden onder Trump dan onder Biden.
Wat ook voor de nodige problemen zorgt.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Ook homoseksuele mannen komen gewoon in de mannengevangenis terecht.
Waarom is dat eigenlijk volgens jou?quote:De scheiding is op basis van geslacht en het is absurd dat je dat feit probeert te verhullen.
[..]
Jij denkt dat transvrouwen andere vrouwen gaan verkrachten?quote:Dat kun je echt niet zelf bedenken? Nogmaals: zo'n transitie verandert het geslacht niet. Mannen zijn vrijwel altijd sterker dan vrouwen en een verkrachting hoeft niet per se met een penis gebeuren. Of wil je echt zeggen dat het enige gevaar voor vrouwen in zo'n gevangenis is dat ze zwanger kunnen raken? Kom op zeg, niemand is zo naiëf.
Dat weet je zelf ook wel, jouw eigen quote:quote:Op zondag 26 januari 2025 21:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom kunnen mannen en vrouwen niet in 1 cellencomplex?
Je zo van de domme houden is heel erg zielig, maar ik snap het wel. Argumenten zijn er niet, dus moet je maar wat proberen.quote:Mannen en vrouwen samen opsluiten levert een hoop problemen op.
Tja, luister naar de speeches van Trump.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een bizarre denkwijze blijft dit toch. Het is zo kinderachtig om zo ongenuanceerd een boeman te zoeken zodat introspectie of analyse totaal onnodig is. Wat een armoe.
Ik zit toevallig op een extreem links forum (uiteraard niet Fok!, lol) en daar vechten ze elkaar de tent uit. De algemene stemming is dat de Democraten ook vuil moeten gaan spelen (even een paar Luigi's inhuren) en de gematigde mensen vinden dat nog iets te ver (quote:Op zondag 26 januari 2025 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zij gekozen is was natuurlijk ook een flinke misser.
Anyway, geen idee of ik dit hier las of op Reddit maar iemand zei dat hij veel liever in een wereld wilde leven die misschien naar zijn zin iets te woke en unicorn was dan in een wereld van haat, polarisatie en wantrouwen. 3 elementen waar extreem rechts zich staande op houdt.
Kan me daar prima in vinden
Ik heb aangegeven waarom.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel, jouw eigen quote:
[..]
Je zo van de domme houden is heel erg zielig, maar ik snap het wel. Argumenten zijn er niet, dus moet je maar wat proberen.
Ik was in de VS tijdens de verkiezingen en dit was met afstand het belangrijkste thema dat elke keer terug kwam uit de media in het kamp Trump.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een bizarre denkwijze blijft dit toch. Het is zo kinderachtig om zo ongenuanceerd een boeman te zoeken zodat introspectie of analyse totaal onnodig is. Wat een armoe.
Nee hoor, dat verzin je maar weer. Ik heb in een eerdere post al een voorbeeld gegeven:quote:Op zondag 26 januari 2025 22:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven waarom.
Omdat seksueel misbruik van vrouwen aan de lopende band zal plaatsvinden.
En jij bestrijdt dat kennelijk.
Dus bedankt voor het bewijzen van mijn puntquote:In California, for example, a trans-identifying convict with a "lengthy record of criminal violence" was transferred to a women's prison and has now been indicted for raping a female inmate in the shower.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |