Voor jou is iemand dan ook al een 'hater' simpelweg als hij vraagt wat 'aseksualiteit' is.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat laatste is niet sinds kort of zo.
Juist niet; daarom zul je mij moordenaars niet snel 'helden' zien noemen.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik jouw debiele geraaskal naast me neerleg. Precies je niveau alleen maar labeltjes plakken en op de man spelen.
Kansloos gedoe dat je nazi gedrag goedpraat.
Omdat de (sociale) media de Amerikaanse burger hebben wijsgemaakt dat ze het beter hadden onder Trump dan onder Biden.quote:
Heb ik nog nooit gedaan, Luigi is enkel verdacht. En een held.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist niet; daarom zul je mij moordenaars niet snel 'helden' zien noemen.
Je voortdurende strijd tegen het woke-spook dat je overal lijkt te ontwaren duidt daar toch echt op.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja.
Mooi.
Leuk.
En hoe maakt dit mij precies AfD-fan? En nog transhatend ook?
Eerder op basis van seksuele voorkeur.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt. En dat is gebaseerd op geslacht.
Leg eens uit op welke wijze het opsluiten van een transgender die volledig in transitie is gegaan een probleem vormt voor de vrouwen aldaar.quote:Een transitie verandert dat niet. Verder verdienen die mannen dezelfde bescherming als iedereen, hoe ze zich verder ook identificeren.
Wat je niet kan doen is dat een probleem voor de vrouwen maken.
Zolang je woke ook als het grote kwaad ziet kan je zoveel verwerpelijke standpunten hebben, geen probleem.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik jouw debiele geraaskal naast me neerleg. Precies je niveau alleen maar labeltjes plakken en op de man spelen.
Kansloos gedoe dat je nazi gedrag goedpraat.
Het is geen spook, en ik heb je 19.876 keer aangegeven wat het is, hoe het in de VS heeft huisgehouden en waarom het een belangrijk onderdeel is geweest voor de winst van Trump.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je voortdurende strijd tegen het woke-spook dat je overal lijkt te ontwaren duidt daar toch echt op.
AfD-fan was vooral gechargeerd. Je onderschrijft een betoog dat blind is voor de intenties achter de door AfD gewenste 'focus-verschuiving'.
Geen zinnig mens neemt jonge Duitsers kwalijk wat hun nazi-opa heeft gedaan. Maar daar gaat het dan ook niet over.
Nee hoor. Vragen mag altijd.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor jou is iemand dan ook al een 'hater' simpelweg als hij vraagt wat 'aseksualiteit' is.
Precies, dan is zo'n Luigi die een CEO overhoop knalt een held.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je woke ook als het grote kwaad ziet kan je zoveel verwerpelijke standpunten hebben, geen probleem.
Niet lang meer; het is namelijk stervende... en best rap.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee hoor. Vragen mag altijd.
Maar jij bent Don Quichot on steroids als het gaat over transgenders en genderdysforie.
En je voert een verbeten kruistocht tegen Woke en DEI.
Geen zorgen, tegen die tijd vind je vast wel weer een nieuw fictief probleem om al je woede op te richten.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet lang meer; het is namelijk stervende... en best rap.
Zeker in de VS.
Je vergeet dat de VS aartsconservatiever en rechtser is dan Europa.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is geen spook, en ik heb je 19.876 keer aangegeven wat het is, hoe het in de VS heeft huisgehouden en waarom het een belangrijk onderdeel is geweest voor de winst van Trump.
Ik onderschrijf zijn betoog vooral vanwege de redelijke en logische argumentatie; een zeldzaamheid tegenwoordig. Of je het er dan 100% mee eens bent is vers twee, maar dat kun je ook op andere manieren doen dan de wijze waarop jij dat deed.
Uitgerekend in de VS - waar wij altijd achteraan lopen, dus dat komt ook hier - is een enorme backlash gaande; i.p.v. dat allemaal af te wentelen op racisme en haat en nazi's, zou je je ook eens kunnen verdiepen in waarom hele volksstammen - incluis, zoals reeds gezegd, groepen die voorheen blauw stemden - geen heil meer zien in de boodschap van de Democraten.
Zeg je dat ook tegen al die rakkers die overal nazi's menen te zien? Of dat is een echt probleem?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Geen zorgen, tegen die tijd vind je vast wel weer een nieuw fictief probleem om al je woede op te richten.
Misschien kan je je dan eindelijk weer eens druk maken om belangrijkere zaken, zoals die 2 psychopaten aan het roer van het wereldtoneelquote:Op zondag 26 januari 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeker in de VS.
Het probleem van zijn betoog is dat het goeddeels een stropop is, dat het punt mist.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is geen spook, en ik heb je 19.876 keer aangegeven wat het is, hoe het in de VS heeft huisgehouden en waarom het een belangrijk onderdeel is geweest voor de winst van Trump.
Ik onderschrijf zijn betoog vooral vanwege de redelijke en logische argumentatie; een zeldzaamheid tegenwoordig. Of je het er dan 100% mee eens bent is vers twee, maar dat kun je ook op andere manieren doen dan de wijze waarop jij dat deed.
Uitgerekend in de VS - waar wij altijd achteraan lopen, dus dat komt ook hier - is een enorme backlash gaande; i.p.v. dat allemaal af te wentelen op racisme en haat en nazi's, zou je je ook eens kunnen verdiepen in waarom hele volksstammen - incluis, zoals reeds gezegd, groepen die voorheen blauw stemden - geen heil meer zien in de boodschap van de Democraten.
Al gedaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je je dan eindelijk weer eens druk maken om belangrijkere zaken, zoals die 2 psychopaten aan het roer van het wereldtoneel
Ja,dat dacht men 90 jaar geleden ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeker in de VS.
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja,dat dacht men 90 jaar geleden ook.
En zie anno 2025: het homohuwelijk breidt zich uit in Azië.
Ik denk niet dat de beweging zich door een terugslag uit het veld laat slaan.
Ik ga vanavond naar Sneeuwwitje kijken
Inderdaad opkomen voor het goede boven je eigen belang maakt je een held. Net zoals verzetsstrijders in de tweede wereldoorlog ook helden waren. Jij vind verzet tegen een tyrannieke systemen blijkbaar verwerpelijk. Moet jij weten.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, dan is zo'n Luigi die een CEO overhoop knalt een held.
Dat een van de belangrijkste personen in de entourage van Trump een voorliefde heeft voor politieke partijen die het bijzonder goed doen bij (neo)nazi's lijkt mij inderdaad problematischer dan jouw genderfetisj.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen al die rakkers die overal nazi's menen te zien? Of dat is een echt probleem?
Wie ziet overal nazi's? Radicaal rechts is in veel landen in opkomst, daar hoeven we toch geen boterzachte begrippen voor te hanteren?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen al die rakkers die overal nazi's menen te zien? Of dat is een echt probleem?
Nee, wat mensen voor mij radicaal maakt is het in de rug schieten van andere mensen omdat je het niet met ze eens bent. Maar dat ben ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Inderdaad opkomen voor het goede boven je eigen belang maakt je een held. Net zoals verzetsstrijders in de tweede wereldoorlog ook helden waren. Jij vind verzet tegen een tyrannieke systemen blijkbaar verwerpelijk. Moet jij weten.
Je ziet blijkbaar liever dat mensen lekker Hitlergroeten en spreken over deportaties. Wat mensen volgens jou radicaal maakt is de weerstand tegen zulke fascistenpraktijkenNiet de extreem-rechtse grift waar de miljardairsklasse nog maar eens meer macht voor zichzelf neemt en de gewone man de rekening daarvoor mag dragen.
Ik heb geen genderfetisj; daarvoor dien je bij Wantie te zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat een van de belangrijkste personen in de entourage van Trump een voorliefde heeft voor politieke partijen die het bijzonder goed doen bij (neo)nazi's lijkt mij inderdaad problematischer dan jouw genderfetisj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |