SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij aandrangincontinentie of urge-incontinentie voelt u een plotselinge, dwingende aandrang om te plassen, die u niet kunt stoppen. De blaasspier knijpt onverwacht samen en u plast zonder dat u van tevoren gewaarschuwd bent.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik zou liegen als dat niet zo was.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie dat ook zo vaak?
Zit je te cruisen in je waggie, alles relaxed!
Parkeren, no problem!
Nog even wat boodschapjes doen, niks aan het handje!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ik herken het niet echt ....quote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Parkeren, no problem!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!
maar moet nu wel hieraan denken:
waarom moet ik altijd kakken als ik in de Albert Heijn ben![]()
KoffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Snap ik!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach ik heb zo met hem te doen![]()
![]()
Wij hebben ALLEMAAL met @sinterklaaskapoentje te doenquote:Op maandag 20 januari 2025 14:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach ik heb zo met hem te doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze vrouw hequote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo lijstje maken en spullen alvast pakken.
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.![]()
Zucht, dingen doen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vooral na een lange dagje weg, dan moet ik vaak enorm schijten, denk omdat het thuis gewoon lekker relaxed kanquote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Parkeren, no problem!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooi.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.
Heeft hij je die oude foto's nog laten zien die ik hem gestuurd had?
Dan kun je nog lekker even wat luchtige lol hebben samen!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig was jullie weekend nu bij hem.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 20 januari 2025 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi.
Heeft hij je die oude foto's nog laten zien die ik hem gestuurd had?
Dan kun je nog lekker even wat luchtige lol hebben samen!![]()
![]()
Ik denk het ook ja; je spieren daar ontspannen zich onbewust of zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vooral na een lange dagje weg, dan moet ik vaak enorm schijten, denk omdat het thuis gewoon lekker relaxed kan![]()
Waarom verbaast me dat niksquote:Op maandag 20 januari 2025 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!![]()
Hij kan zich er niks van herinneren!![]()
![]()
Dat waren geinige, domme feesten toen!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat niks![]()
![]()
Fijn dat hij zo'n lieve vriend aan je heeftquote:Op maandag 20 januari 2025 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat waren geinige, domme feesten toen!![]()
![]()
Sow, soep in zak was vorige week in de aanbieding. Per ongeluk een zak erwtensoep meegenomen.
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!![]()
![]()
He's my bro!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Fijn dat hij zo'n lieve vriend aan je heeft![]()
![]()
Anders val ik straks niet meer in slaap. Drink vanaf de middag geen koffie meer.Smile, it's free therapy.![]()
Over op thee?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
Anders val ik straks niet meer in slaap. Drink vanaf de middag geen koffie meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Erwtensoep isquote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
Sow, soep in zak was vorige week in de aanbieding. Per ongeluk een zak erwtensoep meegenomen.
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wil wel mario meenemen naar de AH, benieuwd of die er ook last van heeftquote:Op maandag 20 januari 2025 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
ik herken het niet echt ....
maar moet nu wel hieraan denken:
waarom moet ik altijd kakken als ik in de Albert Heijn benUw ADH vitamine Worst
Vloggen dan aubquote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wil wel mario meenemen naar de AH, benieuwd of die er ook last van heeft![]()
![]()
![]()
Zou hij er in de Billa ook last van hebben?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wil wel mario meenemen naar de AH, benieuwd of die er ook last van heeft![]()
alleen in de AHquote:Op maandag 20 januari 2025 15:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou hij er in de Billa ook last van hebben?Uw ADH vitamine Worst
Vind uien en ossenstaart altijd wel een dikke prima van Unox.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
!
![]()
Ik heb mijn lichaam getraind om daar geen last van te hebben als ik een lange dag van huis ben maar dan op kantoorUw ADH vitamine Worst
Die uiensoep heb ik ook!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vind uien en ossenstaart altijd wel een dikke prima van Unox.![]()
![]()
Geen enkele thee..quote:Op maandag 20 januari 2025 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewone Pickwick Engelse melange, of ook allerlei soorten kruidentheetjes en dergelijke?
Smile, it's free therapy.![]()
erwtenspoep van moeders. ken het uit blikken enzo, maar dat is niet te vergelijken.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!
Ik vind het wel lekker trouwens ?Do what you love, love what you do!![]()
Blikken kunnen doden, dus daar beginnen we niet aan!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
erwtenspoep van moeders. ken het uit blikken enzo, maar dat is niet te vergelijken.
Ik vind het wel lekker trouwens ?![]()
![]()
Nog een flinke rookworst erbij gooien, vind het in die zakken altijd maar zielige worststukjesquote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!Uw ADH vitamine Worst
Ben ook nooit een fan geweest van rookworsten eigenlijk!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog een flinke rookworst erbij gooien, vind het in die zakken altijd maar zielige worststukjesDat eet ik ook pas sinds een jaar of 10 of zo.
![]()
nouja zoals mijn ma het maakte lijkt niet op uit blikken of zakken?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Blikken kunnen doden, dus daar beginnen we niet aan!
maar heb het altijd wel lekker gevonden toch.Do what you love, love what you do!![]()
van zo'n verspakket is ook heel prima te doen, dan kan ik mijn favo worst erin gooienquote:Op maandag 20 januari 2025 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zoals mijn ma het maakte lijkt niet op uit blikken of zakken?
maar heb het altijd wel lekker gevonden toch.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb @hemarookworst altijd al een toffe peer gevondenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ook nooit een fan geweest van rookworsten eigenlijk!Dat eet ik ook pas sinds een jaar of 10 of zo.
![]()
![]()
terzijde trouwens dat ik tomaten soepje of champignon van Unox uit die zakken nog wel redelijk ok vind
Do what you love, love what you do!![]()
Jammer voor je toekomstige vriendin dan!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van zo'n verspakket is ook heel prima te doen, dan kan ik mijn favo worst erin gooien![]()
![]()
ja weet niet, eerlijk gezegd heb het nooit echt zelf gemaaktquote:Op maandag 20 januari 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van zo'n verspakket is ook heel prima te doen, dan kan ik mijn favo worst erin gooien
Kwam altijd van mijn ma als het er was/is. mss toch eens recept vragen.
Je zit dagen en nachten voor de punten hierquote:Op maandag 20 januari 2025 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
kost toch beetje veel tijd eigenlijk?![]()
dat lijkt zo. maar is het eigenlijk nietquote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je zit dagen en nachten voor de punten hier
Paar uur.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
kost toch beetje veel tijd eigenlijk?
Maar dan heb je wel verse soep.![]()
Ok, maar toch eigenlijk welquote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
dat lijkt zo. maar is het eigenlijk niet![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je zit dagen en nachten voor de punten hierZo dan!
![]()
![]()
Filmen dat-ie het maakt!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Paar uur.
![]()
waar maar over het algemeen want werk wel full-time. dan kom ik thuis doe nog een bakkie koffie en val ik al half in slaap en dan nog wat koken is ook vaak al teveel gevraagd.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Paar uur.
Maar dan heb je wel verse soep.
Heb wel daagjes vrij enzo hoor die ik plan, en neem hier nog niet in mee dat ik ook nog wel eens andere afspraken heb ofzo of oefenen na werktijd. Dan hou je vrij weinig over kan ik je zeggen
valt wel mee, zoals ik al eerder opmerkte. jullie onthouden de dingen die je wil onthouden.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok, maar toch eigenlijk welDo what you love, love what you do!![]()
I know. ik wil nog wel eens een filmpje maken enzo. maar het is gedoe joh en kost het 3x langer als normaal. maar ok hou deze in gedachte, wie weet.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:33 schreef ToT het volgende:
En dan wel met de camera op het aanrecht deze keer!
subscribe eerst maar alvast. mss motiveert dat me
Laatst was je ook een hele avond t/m ochtend hier en zei dat je nauwelijks slaap nodig hebt of zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee, zoals ik al eerder opmerkte. jullie onthouden de dingen die je wil onthouden.![]()
dat was omdat ik vrijdag vrij wasquote:Op maandag 20 januari 2025 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst was je ook een hele avond t/m ochtend hier en zei dat je nauwelijks slaap nodig hebt of zo.
Ok, ouwe puntengrijper. Geeft niets hoor, maar top 10 staan terwijl 'je niet voor de punten gaat' gelooft natuurlijk niemandquote:Op maandag 20 januari 2025 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee, zoals ik al eerder opmerkte. jullie onthouden de dingen die je wil onthouden.![]()
ik werk gewoon full-time baan hoor 40-uur week en nog storingsdiensten.
En heb gewoon net zoveel vrije uren per jaar als ieder ander. Dus ga nou niet zeggen dat ik iets raars heb he
haha toch boeit mij dat geen ene reet?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok, ouwe puntengrijper. Geeft niets hoor, maar top 10 staan terwijl 'je niet voor de punten gaat' gelooft natuurlijk niemand
Geloof wie had het eruit gehaald. Dot?
Mij mag je er ook zo uithalen, maakt me niks uit die hele punten niet. kom hier omdat het meestal wel gezellig isDo what you love, love what you do!![]()
Recept opzoeken.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar over het algemeen want werk wel full-time. dan kom ik thuis doe nog een bakkie koffie en val ik al half in slaap en dan nog wat koken is ook vaak al teveel gevraagd.
Heb wel daagjes vrij enzo hoor die ik plan, en neem hier nog niet in mee dat ik ook nog wel eens andere afspraken heb ofzo of oefenen na werktijd. Dan hou je vrij weinig over kan ik je zeggen
Boodschappen doen.
's Morgens op tijd beginnen met groenten/vlees snijden en in de pan doen.
Af en toe roeren.
's Avonds verse soep.
Lekker van eten.
Rest invriezen voor je gemak.![]()
euehueh dat dus in een weekend?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Recept opzoeken.
Boodschappen doen.
's Morgens op tijd beginnen met groenten/vlees snijden en in de pan doen.
Af en toe roeren.
's Avonds verse soep.
Lekker van eten.
Rest invriezen voor je gemak.Do what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op maandag 20 januari 2025 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
haha toch boeit mij dat geen ene reet?
Geloof wie had het eruit gehaald. Dot?
Mij mag je er ook zo uithalen, maakt me niks uit die hele punten niet. kom hier omdat het meestal wel gezellig is(niet dat ik je geloof)
![]()
toch is het waarquote:Op maandag 20 januari 2025 15:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok(niet dat ik je geloof)
pffffff meestal ben ik zo moe dat ik niet eens meer zin heb vrijagavond nog wat te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:40 schreef maily het volgende:
[..]
Zaterdagochtend bijvoorbeeld.
Of vrijdagavond en dan is het zaterdagochtend klaar.
laat staan door de weeks he want wekker gaat al 6 uur dus ervoor gaat ook niet echt.Do what you love, love what you do!![]()
Dan niet he.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
pffffff meestal ben ik zo moe dat ik niet eens meer zin heb vrijagavond nog wat te doen.
laat staan door de weeks he want wekker gaat al 6 uur dus ervoor gaat ook niet echt.![]()
![]()
ik weet wel zou het handiger kunnen plannen enzo. maar al met al vind ik het toch lastig hoor alle huishoudelijke dingen en met full-time baan.? is ff mijn eerlijke mening.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Stoppen met mopperen: Isabelle pleit voor 30 dagen zonder klagen
Het is koud, grijs, de dagen zijn te kort en alles is te duur. Op deze 'Blue Monday' ligt het voor de hand om even flink te mopperen. Maar we zouden eens moeten proberen om een maand niet te klagen. Althans dat vindt de Belgische Isabelle Gonnissen oprichter van de campagne '30 dagen zonder klagen'. Al is een beetje mopperen soms ook gewoon fijn. "Soms wil je gewoon je ei kwijt."
Klagen over het werk, je gezin en de maatschappij. Volgens initiatiefnemer Isabelle Gonnissen van '30 dagen zonder klagen' heeft klagen geen zin. "Je jaagt jezelf alleen maar op", zegt ze tegen Editie NL. Ze wil met deze actie mensen bewuster maken van hun klaaggedrag. "Je vult een klaagbarometer in en aan de hand van de uitslag krijg je tips om minder te klagen", legt ze uit.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nder-klagen-mopperen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
soep is makkelijk te maken kost alleen wat meer tijdquote:Op maandag 20 januari 2025 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
kost toch beetje veel tijd eigenlijk?Uw ADH vitamine Worst
eens met Isabellequote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
Het is koud, grijs, de dagen zijn te kort en alles is te duur. Op deze 'Blue Monday' ligt het voor de hand om even flink te mopperen. Maar we zouden eens moeten proberen om een maand niet te klagen. Althans dat vindt de Belgische Isabelle Gonnissen oprichter van de campagne '30 dagen zonder klagen'. Al is een beetje mopperen soms ook gewoon fijn. "Soms wil je gewoon je ei kwijt."
Klagen over het werk, je gezin en de maatschappij. Volgens initiatiefnemer Isabelle Gonnissen van '30 dagen zonder klagen' heeft klagen geen zin. "Je jaagt jezelf alleen maar op", zegt ze tegen Editie NL. Ze wil met deze actie mensen bewuster maken van hun klaaggedrag. "Je vult een klaagbarometer in en aan de hand van de uitslag krijg je tips om minder te klagen", legt ze uit.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nder-klagen-mopperen
haha dart weet ik, daarom dus juistquote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
soep is makkelijk te maken kost alleen wat meer tijd
wel echt weer een open deur in gooien dit.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
wat een kut artikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil ook zo uitslapen door de weeksquote:Op maandag 20 januari 2025 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
pffffff meestal ben ik zo moe dat ik niet eens meer zin heb vrijagavond nog wat te doen.
laat staan door de weeks he want wekker gaat al 6 uur dus ervoor gaat ook niet echt.![]()
bij deze en met mijn hart op mijn hart? als er nu iemand hier is die mij uit die punten telling haalt. mijn vrede heb jequote:
Ongetwijfeld ga je die persoon notenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
bij deze en met mijn hart op mijn hart? als er nu iemand hier is die mij uit die punten telling haalt. mijn vrede heb je![]()
tis maar wat je gewend bent. het wordt normaal, maar al met al is het niet dat je zeg maar daarvoor nog ff gaat koken of dingen doen behalve je boterhammetjes smeren en mss nog bak koffie.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil ook zo uitslapen door de weeksDo what you love, love what you do!![]()
ik note bijna nooit iemand? of moet het echt te erg vinden? maar dan is het wel persoonlijk aanval ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ga je die persoon notenDo what you love, love what you do!![]()
ik werk ook fulltime en ik zorg altijd voor dat ik goed eet en goed kook dus dat is geen excuusUw ADH vitamine Worst
Zou wat zijn als je wel notes kon zettenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik note bijna nooit iemand? of moet het echt te erg vinden? maar dan is het wel persoonlijk aanval ofzo.![]()
weet ik het is ook niet onmogelijk. maarja ben er beetje lui in wel ook. dat geef ik toe.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
ik werk ook fulltime en ik zorg altijd voor dat ik goed eet en goed kook dus dat is geen excuusDo what you love, love what you do!![]()
Daarom, 6 uur is lekker uitslapenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis maar wat je gewend bent. het wordt normaal, maar al met al is het niet dat je zeg maar daarvoor nog ff gaat koken of dingen doen behalve je boterhammetjes smeren en mss nog bak koffie.![]()
Oeh leukquote:Op maandag 20 januari 2025 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je wel notes kon zetten![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
wel echt weer een open deur in gooien dit.
wat een kut artikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent me voor!
![]()
![]()
ben je ook eerder klaarquote:Op maandag 20 januari 2025 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom, 6 uur is lekker uitslapen
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ga je die persoon noten!
![]()
Oh ja, ik had het over CS Amsterdam, had even gemist dat het centraal station Utrecht wasquote:Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik raakte gefrustreerd van de popups en shit en heb de eerste de beste genomen
intell hotels @ hoog catherijne![]()
Bij Amsterdam daar was het geloof ik zo dat 1 iemand zn huis niet wilde verkopen en dat ze het hotel er helemaal omheen hebben gebouwd.
Ok, dit zijn waarschijnlijk weer een van die leuke weetjes waar niemand op zit te wachten
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
of TR je weet wel joh. anyway boeie.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe kan je een persoon noten als je geen mod bentDo what you love, love what you do!![]()
quote:Ik zat ff een plaatje te zoeken om er een humorloze bolk paintje van te maken, maar ik moet Mini-ToT zo bij 1 van z'n haremleden ophalen, dus ff niet genoeg tijd er voor.
![]()
![]()
Kan Kree gewoonquote:Op maandag 20 januari 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe kan je een persoon noten als je geen mod bent![]()
![]()
ik moet zeggen mijn klaagbarometer zat wel redelijk hoog, kunnen we daar niet wat aan doen?Do what you love, love what you do!![]()
Naar KLB gaanquote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef kree het volgende:
ik moet zeggen mijn klaagbarometer zat wel redelijk hoog, kunnen we daar niet wat aan doen?![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef kree het volgende:
ik moet zeggen mijn klaagbarometer zat wel redelijk hoog, kunnen we daar niet wat aan doen?Jij veel klagen?!?
Ik denk niet dat iemand dat hier is opgevallen!
![]()
![]()
Hier zat ik op te wachtenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik had het over CS Amsterdam, had even gemist dat het centraal station Utrecht was![]()
Bij Amsterdam daar was het geloof ik zo dat 1 iemand zn huis niet wilde verkopen en dat ze het hotel er helemaal omheen hebben gebouwd.
Ok, dit zijn waarschijnlijk weer een van die leuke weetjes waar niemand op zit te wachten![]()
![]()
Ik ben niet helemaal bijgelezen, want vergaderingen, maar knuffel voor @sinterklaaskapoentje
@mascara-klodder, geef jij m even door?
ik ken dit helemaal niet, maar hou wel van dat idee enzo. tis beetje zelfde als lullos of toen was geluk nog heel gewoon, gefilmd met publiek enzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
Zat aan een snapshot hier van te denken:
https://www.youtube.com/watch?v=yv7eLQmfdXDo what you love, love what you do!![]()
"we"? je bent daar zelf verantwoordelijk toch en niet een anderquote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef kree het volgende:
ik moet zeggen mijn klaagbarometer zat wel redelijk hoog, kunnen we daar niet wat aan doen?Uw ADH vitamine Worst
neuh het viel wel mee eigenlijk ookquote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]Jij veel klagen?!?
Ik denk niet dat iemand dat hier is opgevallen!
Gelukkig heb ik sarcasme nooit door.quote:![]()
Ik zie dit als een teken dat ik gewoon al deze spannende weetjes kan blijven spuien
En zo niet dan toch, dit is ONZ
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik sarcasme nooit door.![]()
Ik zie dit als een teken dat ik gewoon al deze spannende weetjes kan blijven spuien
En zo niet dan toch, dit is ONZIk had hem al klaar staan!
![]()
![]()
Oh, of toch KLB, verwarrend. Even iets bedenken om over te klagen dan....Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
sarcasme en zelfspot.
voor wie ooit vroegen wat zoek ik in een vrouw, dat moet er iig zijn anders wordt t niks
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik had hem al klaar staan!
jij snapt me
Erwtensoep zoals mijn oma het maakte maak ik nu ook zo. Met een extra portie liefdequote:Op maandag 20 januari 2025 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Paar uur.
![]()
Ik hou van onzinnige weetjesquote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik sarcasme nooit door.![]()
En zo niet dan toch, dit is ONZ![]()
Dus ga vooral door![]()
![]()
Ik heb hem al zoveel knuffels gegeven dus deze kan er ook nog bijquote:Op maandag 20 januari 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben niet helemaal bijgelezen, want vergaderingen, maar knuffel voor @:sinterklaaskapoentje
@:mascara-klodder, geef jij m even door?![]()
![]()
Nog eentje extra danquote:Op maandag 20 januari 2025 16:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb hem al zoveel knuffels gegeven dus deze kan er ook nog bij![]()
![]()
geklaag? niks van gemerkt?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:04 schreef ToT het volgende:
Alleen had ik dat plaatje ctrl + c gedaan vanwege iemands geklaag!Do what you love, love what you do!![]()
gaat het weer trouwens nog wat beter worden? ik vond het gister echt focking koud nl toen ik terug ging?Do what you love, love what you do!![]()
blok.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Vandaag ookquote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef kree het volgende:
gaat het weer trouwens nog wat beter worden? ik vond het gister echt focking koud nl toen ik terug ging?![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik denk dat het goed is dat je even naar een warme plek vliegt, canarische eilanden ofzoquote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef kree het volgende:
gaat het weer trouwens nog wat beter worden? ik vond het gister echt focking koud nl toen ik terug ging?Uw ADH vitamine Worst
nu is het nog beter als harde wind en regen (zeg maar herfst wat we de hele rest hadden)quote:
Winterzonnetje kan ik wel waarderen hoor ookal koud.Do what you love, love what you do!![]()
Ja beter dan dit grauwe weerquote:Op maandag 20 januari 2025 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
nu is het nog beter als harde wind en regen (zeg maar herfst wat we de hele rest hadden)
Winterzonnetje kan ik wel waarderen hoor ookal koud.![]()
En waar ze geen internet hebbenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat het goed is dat je even naar een warme plek vliegt, canarische eilanden ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Planning dagbesteding is aangepast.
Kut echt.![]()
![]()
?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wat dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Planning dagbesteding is aangepast.
Kut echt.![]()
maar hij zal wel met allemaal dingen komen van dit dat zus zo dat die niet gaatquote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En waar ze geen internet hebbenUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat het goed is dat je even naar een warme plek vliegt, canarische eilanden ofzo![]()
![]()
Geen idee joh.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef kree het volgende:
gaat het weer trouwens nog wat beter worden? ik vond het gister echt focking koud nl toen ik terug ging?
Heel het weekend geen weerbericht gezien/gehoord.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zullen we een GoFundMe oprichten?ja die arme man heeft zo weinig geld
Uw ADH vitamine Worst
Blue Mondayquote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
Terechte klacht.
We hebben hier in Nederland gewoon Bekijk deze YouTube-video![]()
Voor de beveiliging om zijn simkaart af te pakkenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]ja die arme man heeft zo weinig geld
![]()
Ik stel voor dat je meegaatquote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor de beveiliging om zijn simkaart af te pakken
Uw ADH vitamine Worst
Wakamé van de super.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n bakje wakame vd super of iets specialers?
Af en toe zooo lekker.![]()
Helaas, ik ga niet op zoek naar onzinnige weetjes, ik spui ze als ze in mn hoofd oppoppen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou van onzinnige weetjes![]()
Dus ga vooral door
Ik zou halverwege maand op kantoor verschijnen maar dat is pas morgen gewordenUw ADH vitamine Worst
Benieuwd of ik de top vijf over vijf bij de wild in de middag haal vandag.
De vraag was hoe herken je nou een schone crimineel.
Mijn antwoord :
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks biefstuk bij de krokodilquote:Op maandag 20 januari 2025 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
volkoren tosti met extra belegen kaas en wat kimchiIk heb er één en ik ben er trots op
Nah. De het restaurant heet de krokodilquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig was er op werk ook genoeg popcornTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waarschijnlijk een stuk leukerquote:Op maandag 20 januari 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig was er op werk ook genoeg popcorn![]()
gelukkig niet de paarsequote:Op maandag 20 januari 2025 16:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nah. De het restaurant heet de krokodilUw ADH vitamine Worst
iig geen zelfgemaakte soep, daar schijn je totaal geen tijd voor te hebben als je voltijds werktquote:Uw ADH vitamine Worst
Slowcookerquote:Op maandag 20 januari 2025 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iig geen zelfgemaakte soep, daar schijn je totaal geen tijd voor te hebben als je voltijds werktIk heb er één en ik ben er trots op
Kost half uurtje werk of zelfs nog minder.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iig geen zelfgemaakte soep, daar schijn je totaal geen tijd voor te hebben als je voltijds werktTrotste mama van Ambar
Maar hoezo heb ik geen tijd om te koken als ik full time werk?Trotste mama van Ambar
Nee, kan nietquote:Op maandag 20 januari 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kost half uurtje werk of zelfs nog minder.![]()
Iets met twee minuten zeker?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Is onmogelijk, volgens iemand hierquote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar hoezo heb ik geen tijd om te koken als ik full time werk?![]()
Raarrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is onmogelijk, volgens iemand hierTrotste mama van Ambar
Ja dit is een bevestiging dat je popcorn hebt gemistquote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar hoezo heb ik geen tijd om te koken als ik full time werk?
Uw ADH vitamine Worst
Ah misschien moet men dan minder lange verhalen schrijven en sneller tot de kern komen. Dan houd je meer tijd over om te kokenTrotste mama van Ambar
Dat is voor sommigen makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah misschien moet men dan minder lange verhalen schrijven en sneller tot de kern komen. Dan houd je meer tijd over om te koken![]()
En danquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik zet een notequote:Op maandag 20 januari 2025 17:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is voor sommigen makkelijker gezegd dan gedaan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: