SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2025 12:56:05 ]![]()
Deze man hequote:Op maandag 20 januari 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
Ik had "Feli Tater en brohug Kapoen" als TT.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
🤗 🤗quote:Op maandag 20 januari 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
Ik had "Feli Tater en brohug Kapoen" als TT.:')![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 12:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vanochtend ff voor de spiegel geposeerd![]()
![]()
![]()
Verzekeringen
Vorig jaar Juni heeft een vrouw tegen mijn auto aangereden terwijl die geparkeerd stond en ik in m'n huis was. Vervolgens duurde het 6-7 maanden om het af te ronden. Vraagt de verzekering net (terwijl het politie rapport toch écht laat zien dat mijn auto geparkeerd stond en het haar schuld was) of ik mij aansprakelijk wil stellen?!
Nou nee
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Waarom een politierapport? Toen ik dit aan de hand had, was een ingevuld schadeformuliertje genoegquote:Op maandag 20 januari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
Verzekeringen
Vorig jaar Juni heeft een vrouw tegen mijn auto aangereden terwijl die geparkeerd stond en ik in m'n huis was. Vervolgens duurde het 6-7 maanden om het af te ronden. Vraagt de verzekering net (terwijl het politie rapport toch écht laat zien dat mijn auto geparkeerd stond en het haar schuld was) of ik mij aansprakelijk wil stellen?!
Nou nee![]()
Een zak florijnen?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kreeg zelfs nog contant geld bovenop de reparatie omdat de auto nog geen 3 jaar oud was![]()
![]()
Deze manquote:Op maandag 20 januari 2025 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik ben blij dat Klodder nu in je leven is, man! Je kon echt deze enorme boost positiviteit wel gebruiken voor je er naar toe zou gaan.
Je had al meerdere keren zoiets van: "Meh, k ben al 2x eerder naar zoiets geweest en toen heeft het ook niks geholpen."
Nu ben je in de war ja. In de war door allerlei positieve gevoelens en je wil eigenlijk niet daar naar toe omdatdit fijne niet wil verlaten.
Je hebt nu dus een fucking DOEL als je daar straks weer uit komt, gozer! Je gaat dit zwaar OWNEN!![]()
Heb gezegd ook dat ik er voor hem ben.![]()
Omdat die vrouw in eerste instantie wegreed. En dus een omstander politie had gebeld en iemand anders de vrouw later kon klemrijden.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom een politierapport? Toen ik dit aan de hand had, was een ingevuld schadeformuliertje genoeg
Het heeft 7 maanden geduurdEn dan willen ze mij aansprakelijk stellen terwijl mijn auto geparkeerd stond
Well, life can be a riot
Mooi man!quote:Op maandag 20 januari 2025 13:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
350 euro kreeg ik vanwege waardevermindering, het was nu immers een schadeauto![]()
![]()
Nog even - in multiquote, en spoiler.
En dan wil ook ik het erbij laten.
Kon deze post niet eerder maken want afspraak gehad in de ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, in elk geval IK deed het er niet om.
Ik voelde me op een klotemanier aangesproken.
Dat jij dat was maakte niet uit, want bij ieder ander had ik ook gezegd dat het een lullige opmerking was.Dat deed je. Als ik voor mij moet spreken, dan in elk geval mij.quote:Maar omdat ik wil geen mensen kwetsen.Nou, geheel onbewust was het imo niet, want je zei 'grapje'. Maar beseft dan niet hoe het (in platte tekst) over kan komen of zo??quote:en mss heb ik dat gedaan erdoor onbewust.IK in elk geval niet.quote:of ze vonden het gewoon weer grappig om mij op te naaien.
Maar je vervolgreacties waren wel weer typisch. Typisch op z'n kree's.Nou... niet zomaar over iets heenstappen als gezegd wordt dat de opmerking lullig is.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor heel makkelijk. Doe het zelf al jaren.
Gewoon op andere gaan reageren of over iets anders beginnen
Heb je vrij vandaag?
Gewoon "Sorry, niet zo bedoeld, wist niet dat je je aangesproken voelde" zeggen (en dan wel gemeend natuurlijk) en dán pas doorgaan.
Maar niet de ander miskennen dat er wat is gezegd wat voor hen beledigend of kwetsend was.
Dank.
Ik snap ergens je opmerking wel hoor, @Dotteke . Maar het woord wat kree gebruikte schoot effe in het verkeerde keelgat. Mede ook omdat ik er eigenlijk niets aan kon doen dat ik 'zo' werd...Wat nou, gelijk hebben. Je maakte een k*topmerking. Beledigend, kwetsend.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik kan wel het laten gaan, maar soms ben ik het er gewoon niet mee eens. en dan vind ik het lafjes. of althans niet mijn manier om er niet toch ff wat over te zeggen?
anders krijg je alleen maar het idee van oooooh het is kree maar een staat niet achter zijn mening.
nouja dat doe ik wel dus en ook als ik dingen zeg, hoef ik het niet altijd gelijk te hebben, maar no way dat ik dan maar ga doen van voor lieve vrede mijzelf wegcijferen.
Dat zeg maar
ja vandaag vrij
Niks met een mening te maken.
Hoe je het bedoelde uiteindelijk wellicht wel, maar de woorden waren heel erg verkeerdIdem aan vorige quote.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
helft zegt hier wat andere willen horen, naja laat ik gelijk duidelijk zijn voor zover jullie al niet wisten.
Ik doe dat niet? en zeg gewoon wat ik denk, heb ik ook niet altijd gelijk trouwens, maar accepteer het maar want gaat toch niet veranderen.
Je gebruikte verrek verkeerde woorden.
Maar eh....
W.T.F.
Hoezo, jij vergeeft de rest?!De excuses waren 'voor ons' moeten zijn. En dat maakte je uiteindelijk wel, had daarmee dan ook de kous af laten zijn.quote:
Ga het dan niet nog eens een keer vergoelijken dat je "een grapje" maakte.
Een grapje? Twee keer nog wel?!
Nee, het kwam ECHT NIET als grapje over. Maar dat had ik vannacht al gezegd.Likewise, ********.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:02 schreef kree het volgende:
zucht soms vind ik jullie allemaal zulke eikels ook gewoon
naja lieve eikels danOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:07 schreef Sally het volgende:
Kon deze post niet eerder maken want afspraak gehad in de ochtend.Ik verwacht nog een uitleg van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SCHOTIEquote:Op maandag 20 januari 2025 13:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
350 euro kreeg ik vanwege waardevermindering, het was nu immers een schadeauto
[..]
AAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kon deze post niet eerder maken want afspraak gehad in de ochtend.Even daarvoor werden twee heren hier beschuldigt van overgewicht, maar daar kraait geen haan naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die hont voelt met me mee![]()
![]()
Kon deze post niet eerder maken want afspraak gehad in de ochtend.ok, je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Iemand "fatty" noemenDan verdien je een leven lang een onvrijwillig celibaat bestaan.
Well, life can be a riot
Lawaai bouwvakkers.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja... weet het... te druk met dingen in mn levenquote:Op maandag 20 januari 2025 13:13 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een uitleg van jou
Was laatst mn pincode al vergetenzoveel te doen of stress of zo....
![]()
(wel weer goed gekomen hoor, bij de bank andere pincode gekregen, maar toch paar dagen moeite doen mete boodschappen halen...)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik zei dat geeneens hequote:Op maandag 20 januari 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
Iemand "fatty" noemenDan verdien je een leven lang een onvrijwillig celibaat bestaan.
Nou ehm...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
DAT ZEI JE WEL.quote:Well, life can be a riot
EDIT: Ik snap wel wat je bedoeltquote:Is al onderweg ja
Well, life can be a riot
na vraag ja wat Chubby betekende., heb dat niet zo persoonlijk gezegd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Met dat geboor en piratenhits muziek ochtends vroeg alThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:19 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor DTS of ook KLB?Well, life can be a riot
En iemand 'teringmongool' noemen?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
wel het drama van de week dit. echt.![]()
eigenlijk vond ik het nog wel grappig, totdat ik me realiseerde dat ik er mss mensen mee kwets. en dat is mijn eerlijke waarheid erover.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb het nooit zo persoonlijk genoemd, hele beeld is er al door verdraaid.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zeg gewoon ik snap je, sorry, zal er op letten
Tering heyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor mijn reactie op jou over rokenquote:Op maandag 20 januari 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
![]()
Het zou je echt gesierd hebben als je dan gezegd had van: "Okee sorry, zo bedoelde ik het niet".quote:Op maandag 20 januari 2025 13:20 schreef kree het volgende:
wel het drama van de week dit. echt.![]()
eigenlijk vond ik het nog wel grappig, totdat ik me realiseerde dat ik er mss mensen mee kwets. en dat is mijn eerlijke waarheid erover.![]()
![]()
^ Dit dus iddquote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef sp3c het volgende:
Tering hey![]()
juist, of ook niet helemaal zo...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet op de persoon af, het was een algemene opmerking dat hij geen "fatty" wilde.
Maar ok weet niet hoe het nu ineens anders is in ieders beeld, niet door mij iig
gedaan alquote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef sp3c het volgende:
Tering hey
Ik vind het nog steeds grappig maar besef me dat ik er mensen mee kwets
Dus je beseft je dat je er mensen mee kwetst maar je vind het nog steeds grappig
Denk je dat dit helpt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tijd voor een kampvuur, een gitaar en "Kumbaya, My Lord!"quote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor mijn reactie op jou over roken![]()
![]()
KUMBAYAAAAAquote:Op maandag 20 januari 2025 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd voor een kampvuur, een gitaar en "Kumbaya, My Lord!"![]()
Is oke. We zeggen allemaal wel dingen die niet helemaal netjes zijn. Maar als je iemand op basis van uiterlijk gaat beledigen?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor mijn reactie op jou over roken
Heb dat vroeger ook gedaan, ben ik eerlijk in. Maar iets met zelf-reflectie en zelf-groei, is gewoon niet netjes en doe dat ook niet meerWell, life can be a riot
....en het komt niet door hem.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:22 schreef sp3c het volgende:
Dus je beseft je dat je er mensen mee kwetst maar je vind het nog steeds grappig
Denk je dat dit helpt?![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die hont voelt met me mee
Dat doen ze!
Lekker aaien en genieten en ontspannen daardoor
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is een beetje lood om oud ijzer hequote:Op maandag 20 januari 2025 13:22 schreef sp3c het volgende:
Denk je dat dit helpt?Well, life can be a riot
Nee is nog steeds grappigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat ik dan ook gedaan had he?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou je echt gesierd hebben als je dan gezegd had van: "Okee sorry, zo bedoelde ik het niet".
LOl dit is het vervelende. jullie lezen of onthouden alleen de slechte stukjes.
maar wil wel ff het misverstand uit de weg ruimen van hoe dit nu ging enzo en dan viel het onwijs mee?
vandaar. En dan alsnog voor wie het niet gelezen had
SORRY.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom ook mijn excuses want ik vind je gewoon een toffe peer en wens je alle goeds van de wereldquote:Op maandag 20 januari 2025 13:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is oke. We zeggen allemaal wel dingen die niet helemaal netjes zijn. Maar als je iemand op basis van uiterlijk gaat beledigen?
Heb dat vroeger ook gedaan, ben ik eerlijk in. Maar iets met zelf-reflectie en zelf-groei, is gewoon niet netjes en doe dat ook niet meer![]()
![]()
Neequote:Op maandag 20 januari 2025 13:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is een beetje lood om oud ijzer heOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Weet je wat het is Kree met zo'n achteraf excuses? Dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Komt niet zo oprecht over.. Beter gewoon nadenken en zoiets niet meer zeggen.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik dan ook gedaan had he?
maar wil wel ff het misverstand uit de weg ruimen van hoe dit nu ging enzo en dan viel het onwijs mee?
SORRY.Well, life can be a riot
niet het hele verhaal gelezen jijquote:Op maandag 20 januari 2025 13:22 schreef sp3c het volgende:
Denk je dat dit helpt?
maar anyway, wat mij betreft zetten we er een streep onderDo what you love, love what you do!![]()
Whut?quote:
Je was zeker dronken en weet het niet meer dat je dit schreef?!
Echt.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:09 schreef kree het volgende:
opzich sta ik niet eens verkeerd tegenover vrouwen met beetje buikje ofzo?
tot zekere hoogte. althans uiterlijk dus?
Verder gaat het me daar nooit zoveel om, zou verliefd worden op een fatty ook wss als ze leuk zijn.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ok primaquote:Op maandag 20 januari 2025 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik dan ook gedaan had he?
SORRY.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kunnen we het weer over ijshockey hebben denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik steun deze motiequote:Op maandag 20 januari 2025 13:26 schreef sp3c het volgende:
Kunnen we het weer over ijshockey hebben denk ik![]()
hoe is dit persoonlijk?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut?
Je was zeker dronken en weet het niet meer dat je dit schreef?!
Echt.
[..]
Verder gaat het me daar nooit zoveel om, zou verliefd worden op een fatty ook wss als ze leuk zijn.
Dat was het hele punt dus?
snapte de hele drama al weer niet?
Dat mensen zich aangesproken voelen???? tja wat kan ik daar aan doen?Do what you love, love what you do!![]()
Oh man. The gaslighting is real
Well, life can be a riot
Nee alleen die reactie, die is een beetje domquote:Op maandag 20 januari 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
niet het hele verhaal gelezen jij
maar anyway, wat mij betreft zetten we er een streep onderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat lief.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder is er nog steeds en blijft totdat hij weggaat.
Helpen met pakken etc.Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik kom er ook bijquote:Op maandag 20 januari 2025 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even op mijn handen zitten![]()
![]()
Tadaquote:Op maandag 20 januari 2025 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
hoe is dit persoonlijk?
Verder gaat het me daar nooit zoveel om, zou verliefd worden op een fatty ook wss als ze leuk zijn.
Dat mensen zich aangesproken voelen???? tja wat kan ik daar aan doen?![]()
nou kijk omdat er onwijs gedaan werd alsof ik mensen aanviel enzo???
dat pissed me of echt waar?
Want was niet zo het lijkt zo door het drama wat erna gemaakt werd.....
Wtf zeg
Gedaan!quote:Op maandag 20 januari 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief.Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
![]()
![]()
Ja. Klopt die Sorry was er gekomen.quote:
Maar...Nou... je uitleg was "het was een grapje".....quote:<knip>
Nee, niet echt.
En als je nu niet eens meer weet dat het niet (alleen) om de term <Chubbys> ging maar met name om <Fatty>...
Tja.
Dan....
Ik hou mn mond maar want ik wilde erover ophouden.Nogmaals dank en excuus geaccepteerd.quote:vandaar. En dan alsnog voor wie het niet gelezen had
SORRY.
Amen nu.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Schuif maar opquote:Op maandag 20 januari 2025 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even op mijn handen zitten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Kreeg ik net, dank je welquote:Op maandag 20 januari 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief.Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
:')![]()
zucht moeilijk doen om het moeilijk doen jullie.
laat maar gaan, ik heb niemand persoonlijk beledigd of aangevallen.
En bovendien wat ik zeg is ook nog niet eens negatief. Jullie maken er wel beetje van wat je wil he?Do what you love, love what you do!![]()
DAARNA, Kree. Gebruikte je het woord "Fatty"quote:Op maandag 20 januari 2025 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
hoe is dit persoonlijk?
Dat mensen zich aangesproken voelen???? tja wat kan ik daar aan doen?
NATUURLIJK vallen mensen daar over.
Als mensen jou gaan aanspreken met iets wat kwetsend is voor jou (rijbewijs/drankgebruik) val je daar ook over. Leef je eens in in andere mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Twee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je boft maar klaasje zo schat aan je zijde. Hoop dat de opname je goed gaat doen 😘quote:Op maandag 20 januari 2025 13:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kreeg ik net, dank je welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DAARNA, Kree. Gebruikte je het woord "Fatty"
NATUURLIJK vallen mensen daar over.
Als mensen jou gaan aanspreken met iets wat kwetsend is voor jou (rijbewijs/drankgebruik) val je daar ook over. Leef je eens in in andere mensen.nou dan moeten mensen niet zo kleinzerig doen, Ik kan me dingen naar mij herinneren van we hangen je op aan de hoogste boom en erger nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus tja ben een beetje wat harder erin geworden wel op fok.Do what you love, love what you do!![]()
Dotquote:Op maandag 20 januari 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je boft maar klaasje zo schat aan je zijde. Hoop dat de opname je goed gaat doen 😘![]()
![]()
![]()
Jij ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]schotel krijgt het nog druk
Al.die knuffels doorgeven![]()
![]()
![]()
Hey Aapjequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je gaat gewoon door ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:31 schreef kree het volgende:
laat maar gaan, ik heb niemand persoonlijk beledigd of aangevallen.
En bovendien wat ik zeg is ook nog niet eens negatief. Jullie maken er wel beetje van wat je wil he?![]()
Aldus iemand die ziedend mensen gaat 'noten' en in FB gaat posten als iemamd 'De Grote Kree-show' post.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan moeten mensen niet zo kleinzerig doen, Ik kan me dingen naar mij herinneren van we hangen je op aan de hoogste boom en erger nog.
Dus tja ben een beetje wat harder erin geworden wel op fok.![]()
lol echt wtf zeg...... ik zal dit onthouden als er een keer iets gezegd wordt waar ik me aan irriteer en er dan ook drama van maken......Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ze is super lief en leukquote:Op maandag 20 januari 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je boft maar klaasje zo schat aan je zijde. Hoop dat de opname je goed gaat doen 😘
Hebt wel, wilde zeer waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:31 schreef kree het volgende:
laat maar gaan, ik heb niemand persoonlijk beledigd of aangevallen.NIET NEGATIEF?!quote:En bovendien wat ik zeg is ook nog niet eens negatief. Jullie maken er wel beetje van wat je wil he?
Dat ENE woord... Dat maakte het HELE STUKJE k*t.
SNAP DAT DAN.
L*l. (en nee, daar bedoel ik geen o tussen)
Doe datquote:Op maandag 20 januari 2025 13:33 schreef kree het volgende:
lol echt wtf zeg...... ik zal dit onthouden als er een keer iets gezegd wordt waar ik me aan irriteer en er dan ook drama van maken......Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
omdat niet eerlijk zoals het nu gebracht wordt.quote:
het verdraaid onwijs het hele idee van wat ik zei eigenlijk. Nouja als dat duidelijk is voor jullie dan zijn we ermee klaar?
Zo niet dan gaan we het helemaal uit discussiëren tot de max
Ben blij dat ik er nog even voor hem kan zijn, had eigenlijk moeten werken vanmiddag maar ziekgemeldquote:Op maandag 20 januari 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je boft maar klaasje zo schat aan je zijde. Hoop dat de opname je goed gaat doen 😘![]()
![]()
Iemand kutuser noemen krijgt hier een like. Iemand kankerbekje noemen. Ja ook dat gebeurt. En dat gebeurt door de users die iedereen hier op handen draagt. En ik kan me voorstellen dat iemand het woord fatty niet fijn vindt, maar het was algemeen bedoeld. Maar we vallen nu allemaal kree aan. Pffff. Ja hij drukt zich soms heel onhandig uit. Maar persoonlijke aanvallen worden hier ook gedaan en geliket. Waar blijft die verontwaardiging daarover?![]()
HOE is het niet eerlijk als hoe het gebracht word, terwijl jij LETTERLIJK WORDT GEQUOTE?! KREEquote:Op maandag 20 januari 2025 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
omdat niet eerlijk zoals het nu gebracht wordt.
het verdraaid onwijs het hele idee van wat ik zei eigenlijk. Nouja als dat duidelijk is voor jullie dan zijn we ermee klaar?
* Grotetijd gaat op handen zitten naast @ToTWell, life can be a riot
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:36 schreef Shii het volgende:
Oh misschien ben ik spuit 11. Ik ga ook weer wat anders doen, maar moest het even kwijt.![]()
![]()
![]()
Met jou valt niet te discussiëren.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet dan gaan we het helemaal uit discussiëren tot de max![]()
Dat krijg je in de winterquote:Mag van mij snel weer Lente worden.
Well, life can be a riot
Ja van mij ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat krijg je in de winterMag van mij snel weer Lente worden.
![]()
Zin in de zomer manquote:Op maandag 20 januari 2025 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Komt door de temperatuur![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Komt door de temperatuur
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
gelukkig snappen sommigen mij dan ook nogquote:Op maandag 20 januari 2025 13:35 schreef Shii het volgende:
Iemand kutuser noemen krijgt hier een like. Iemand kankerbekje noemen. Ja ook dat gebeurt. En dat gebeurt door de users die iedereen hier op handen draagt. En ik kan me voorstellen dat iemand het woord fatty niet fijn vindt, maar het was algemeen bedoeld. Maar we vallen nu allemaal kree aan. Pffff. Ja hij drukt zich soms heel onhandig uit. Maar persoonlijke aanvallen worden hier wel geliket. Waar blijft die verontwaardiging daarover?Do what you love, love what you do!![]()
Ook wel misschien..... 🥶quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb nergens verdraaid wat je zei. NERGENS.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je nergens 'fatty' had gezegd.
Helaas. Toch wel.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
klodderbolkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als ik aangeef dat ik het een niet zo'n leuke of lieve term vind, mag dat dan niet?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:35 schreef Shii het volgende:
Iemand kutuser noemen krijgt hier een like. Iemand kankerbekje noemen. Ja ook dat gebeurt. En dat gebeurt door de users die iedereen hier op handen draagt. En ik kan me voorstellen dat iemand het woord fatty niet fijn vindt, maar het was algemeen bedoeld. Maar we vallen nu allemaal kree aan. Pffff. Ja hij drukt zich soms heel onhandig uit. Maar persoonlijke aanvallen worden hier wel geliket. Waar blijft die verontwaardiging daarover?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
was uitleg naar aanleiding van en waar toen al niet eens naar iemand persoonlijk bedoelt was.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nergens verdraaid wat je zei. NERGENS.
Je zei zelf dat je nergens 'fatty' had gezegd.
Helaas. Toch wel.
Dat snappen jullie niet?Do what you love, love what you do!![]()
MKbolk klinkt wat beter.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ff denken. sinds dit hele verhaal he?
Ik heb aantal keren wel weer wat persoonlijks naar mij gezien?
Ik deed dat nooit?
Wie zijn er dan fout?Do what you love, love what you do!![]()
Toch wel typisch dat er een heel vorig topic ging over dit gedoe met Kree, wat Kree in stand heeft gebracht. Het er nu weer over gaat en Kree het nog steeds ontkent terwijl mensen het quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:42 schreef kree het volgende:
zou jullie allemaal moeten noten eigenlijk.![]()
![]()
![]()
nouja het maakt niet uit, was toch erger gewend wel op fok.... Dit kan er wel bij hoor.quote:
haat me maar dan. n
om iets wat ik niet zei tegen niemand.Do what you love, love what you do!![]()
En als ik aangeef dat ik dat een niet zo'n leuke of lieve term vind, en me dan aangesproken voel...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
was uitleg naar aanleiding van en waar toen al niet eens naar iemand persoonlijk bedoelt was.
Dat snappen jullie niet?
Dat mag toch wel?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ow?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:42 schreef kree het volgende:
zou jullie allemaal moeten noten eigenlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijn dat ze in je leven is gekomen. Juist nuquote:Op maandag 20 januari 2025 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is super lief en leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toen zei ik al sorry? vrij snel eigenlijk al, terwijl dat al niet eens nodig was?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:43 schreef Sally het volgende:
[..]
En als ik aangeef dat ik dat een niet zo'n leuke of lieve term vind, en me dan aangesproken voel...
Dat mag toch wel?
want het was niet persoonlijk bedoelt.
ik weet niet het maakt iig leuke discussie, maar laten we wel even de feiten op een rijtje houden he?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:40 schreef kree het volgende:
Ik deed dat nooit?
Wie zijn er dan fout?![]()
![]()
![]()
weet je dit heel zeker?
![]()
Wie was degene die het woord gebruikte...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:40 schreef kree het volgende:
Logisch.
En ja, het mocht dan wel redelijk algemeen bedoeld zijn, het kwetste en krenkte mij wel.Ik heb het steeds in de ik-boodschappen gehouden.quote:Ik deed dat nooit?
Wie zijn er dan fout?
En ik wil er heus over ophouden nu.
Maar dan jij ook met Calimero'en....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
LEUKE DISCUSSIE...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
toen zei ik al sorry? vrij snel eigenlijk al, terwijl dat al niet eens nodig was?
want het was niet persoonlijk bedoelt.
ik weet niet het maakt iig leuke discussie, maar laten we wel even de feiten op een rijtje houden he?Well, life can be a riot
ik snapte dat dat het je krenkte en mss anderen?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie was degene die het woord gebruikte...
Logisch.
En ja, het mocht dan wel redelijk algemeen bedoeld zijn, het kwetste en krenkte mij wel.
[..]
Ik heb het steeds in de ik-boodschappen gehouden.
En ik wil er heus over ophouden nu.
Maar dan jij ook met Calimero'en....
Daarom ook mss niet al te handig.
maarja om er nu 2 topics drama over te gaan maken??? dat doe je ook wel zelf? of niet?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat ze in je leven is gekomen. Juist nu
Jezelf ook?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:42 schreef kree het volgende:
zou jullie allemaal moeten noten eigenlijk.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ach, denk dat voor Kree "veel reactes" gelijk staat aan "leuke discussie"quote:Well, life can be a riot
Ik moest het wel uit je trekken.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
toen zei ik al sorry? vrij snel eigenlijk al,Are you sure?quote:terwijl dat al niet eens nodig was?Laat ook maarquote:want het was niet persoonlijk bedoelt.Nee, helemaal niet.quote:ik weet niet het maakt iig leuke discussie,Feit is dat je een bepaald woord wél hebt gezegd, terwijl je het zojuist nog ontkende.quote:maar laten we wel even de feiten op een rijtje houden he?
* Sally wil de deur uit.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik kan me nochtans wel wat persoonlijke aanvallen van jou richting mij herinneren, waarna ik op jou ging reageren.quote:![]()
eigenlijk he, is dit dagelijks dat gebeurt ook heen en weer.
Naar iedereen trouwens? Nou als iedereen het zo bekijkt, dan is dit hele topic verziekt. want kunnen we het er non-stop over hebben
Echt? hoe dramatiseren kun je zoiets van wat ik zei. ben eigenlijk nog te verbaasd gewoon om dit te geloven.
Maar goed, ik word dan weer als de allergrootste pestkop allertijden gezien.
Ik ben in ieder geval blij dat je je ware aard weer laat zien.
En nu ff poepen![]()
enne ik snap. helft vind dit geweldig om mij op te naaien ook weer. want maakt altijd mooi "topic-voer". maar ok het wordt een beetje zeiken om het zeiken wel nu en heb er genoeg van.
Maar stop er pas mee als jullie stoppen ook. dus wees de wijste maar dan zou ik zeggen
Werd er vanmorgen om 8 uur wakker van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goh, jij blijft er ook op doorgaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik snapte dat dat het je krenkte en mss anderen?
Daarom ook mss niet al te handig.
maarja om er nu 2 topics drama over te gaan maken??? dat doe je ook wel zelf? of niet?
Maar goed,
Ik ga nu echt me klaarmaken de deur uit te kunnen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jij eerstquote:Op maandag 20 januari 2025 13:49 schreef kree het volgende:
enne ik snap. helft vind dit geweldig om mij op te naaien ook weer. want maakt altijd mooi "topic-voer". maar ok het wordt een beetje zeiken om het zeiken wel nu en heb er genoeg van.
Maar stop er pas mee als jullie stoppen ook. dus wees de wijste maar dan zou ik zeggen
F.K.A. SuperwormJim![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ok ik stop er nu mee. totdat er weer iets over komt. Nou aan de rest dan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik zag een leuk oproepje van blogmama is dat iets voor jou ?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik stop er nu mee. totdat er weer iets over komt. Nou aan de rest dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat woord kwam ook nog langs ja - meermaals - vannacht.quote:
Edit: ik las nog niet tot aan de reactie van kree waarin hij zegt te stoppen "als wij stoppen".
(over het laatste woord gesproken...)
quote:Dit (overigens geweldige
) nummer posten precies nu is niet handig he
Well, life can be a riot
Balen voor jou.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werd er vanmorgen om 8 uur wakker van.
Maarja. Die mensen moeten ook hun werk doen.![]()
ja weet ik maar om maar punt te maken hequote:Op maandag 20 januari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Dit (overigens geweldige
btw ik heb gedate met (Euhm hoe zeg ik dat, vollere vrouwen). Dus het maakt me echt helemaal niks uit,.
[ Bericht 2% gewijzigd door SwJ op 20-01-2025 13:55:56 ]Do what you love, love what you do!![]()
Je meent het.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Dit (overigens geweldige
Maar ja, zó bedoelde hij het misschien?
Ja zeg!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Je meent het.
Maar ja, zó bedoelde hij het misschien?
Well, life can be a riot
Er wordt geschoondMooi.
Laten we bolken, daar is dit topic voor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien he heel misschien zijn mensen er klaar mee omdat je 't niet snapt.Well, life can be a riot
of mensen mij niet snappen, leg ik het uit en die werd ineens wel tactisch weggehaald. dat is nog erger eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2025 13:58 schreef Grotetijd het volgende:
Misschien he heel misschien zijn mensen er klaar mee omdat je 't niet snapt.
Graag gedaan. Ga je nog een keer helpen.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:00 schreef kree het volgende:
[..]
of mensen mij niet snappen, leg ik het uit en die werd ineens wel tactisch weggehaald. dat is nog erger eigenlijk
F.K.A. SuperwormJim![]()
Nou, bolk
en koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Users lokken kree uit. Kree reageert overal op. Iedereen geïrriteerd. Er wordt afgesproken te stoppen. Users gaan door, ik verwijder de posts. Kree blijft reageren, ik verwijder de post.
Rust is terug.
Kree boos.
Nieuw drama.F.K.A. SuperwormJim![]()
-klaar nu-
[ Bericht 65% gewijzigd door SwJ op 20-01-2025 14:08:10 ]Do what you love, love what you do!![]()
Ik TR het woord 'matig'
Zal wel verwijderd worden zo
mond gesnoerd door mods ik, zo onterecht weer. maargoed wie er wat over wil weten doet maar DMDo what you love, love what you do!![]()
Ikke nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mss moet je dat eerst doen ipv gelijk selectief dingen te verwijderen?quote:
want kan er namelijk nog wel een paar noemen dan nl?Do what you love, love what you do!![]()
Ja, lekker.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lovely
Kopje thee?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker koffieeeeequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas schenkt zijn befaamde heerlijke bolkthee en bolkkoffie in...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik las Kloffiequote:Op maandag 20 januari 2025 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt zijn befaamde heerlijke bolkthee en bolkkoffie in...![]()
quote:
Well, life can be a riot
Nee het is echt koffie, echt drinkbaar.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@Sally ik heb je DMs nog niet gelezen, ik duik er vanavond ff in, wil het serieus oppakken, ik negeer je niet hoor
/edit dit ging trouwens over iets heul anders
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2025 14:15:19 ]![]()
Hee ja, wie jarig is...... ☝🍰Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is die lekker?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:15 schreef Lovely het volgende:
Ik heb een verse rozijnenbroodje van de lidlAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Taart willen we!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:15 schreef Lovely het volgende:
Ik heb een verse rozijnenbroodje van de lidl
Van @AardappelSchotel![]()
Jij mag dat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
Taart willen we!
Van @:AardappelSchotel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op maandag 20 januari 2025 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
Taart willen we!
Van @:AardappelSchotel
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die is hierquote:Op maandag 20 januari 2025 14:15 schreef maily het volgende:
@:AardappelSchotel waar blijft die taart?!![]()
![]()
* gebrokenglas kijkt rond maar ziet geen taart.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Taart met koffie
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kloptquote:Op maandag 20 januari 2025 13:53 schreef maily het volgende:
[..]
Balen voor jou.
Maarja. Die mensen moeten ook hun werk doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, thee kan ook. 🍵quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Water? Bij taart? Hmja, kan. Siroop dan graag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onderweg naar AS toe, bij het tankstation langs de snelweg...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En een zakje m@m's voor onderwegquote:Op maandag 20 januari 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onderweg naar AS toe, bij het tankstation langs de snelweg...![]()
![]()
Die zonder noten. Is dat die blauwe?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
HoiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Drakin
Well, life can be a riot
Gg
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:quote:Op maandag 20 januari 2025 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zonder noten. Is dat die blauwe?
Die andere blauwe zijn ook zaaalig, met caramel![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2898 / +165 / +82 / 9970 / 10632
2. Harrie / 1086 / +67 / +21 / 2739 / 3103
3. _UserName_ / 1024 / +47 / +98 / 1347 / 1652
4. Dr.Mikey / 511 / +18 / +3 / 1016 / 1257
5. KillemWieft / 447 / +31 / +3 / 767 / 985
6. drakin / 389 / +17 / +7 / 1404 / 1633
7. ToT / 329 / +19 / +11 / 3421 / 3652
8. kree / 290 / +57 / +30 / 2171 / 2393
9. mascara-klodder / 281 / +17 / +6 / 1557 / 1791
10. Lovely / 269 / +22 / +8 / 2365 / 2639
11. hemarookworst / 243 / +14 / +4 / 1190 / 1368
12. sinterklaaskapoentje / 233 / +0 / +2 / 2049 / 2287
13. HappyCharly / 208 / +8 / +0 / 1630 / 1799
14. AardappelSchotel / 200 / +0 / +2 / 1612 / 1814
15. MizzezAmy / 183 / +12 / +1 / 2282 / 2504
16. gebrokenglas / 152 / +8 / +7 / 1611 / 1784
17. sp3c / 145 / +16 / +4 / 973 / 1079
18. roos94 / 144 / +0 / +0 / 420 / 500
19. maily / 135 / +0 / +0 / 1653 / 1807
20. loveyoulongtime / 120 / +8 / +0 / 1088 / 1171SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Vandaag alles blauwquote:Op maandag 20 januari 2025 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Drakin, goeiemiddagquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
M&M's met caramel?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Tijd voor een verse kop koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Uhu
https://www.ah.nl/product(...)MKR7YR4aAmzREALw_wcBdat zout hoeft van mij niet.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ga aan de koffie nuquote:
Tnxquote:Op maandag 20 januari 2025 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt zijn befaamde heerlijke bolkthee en bolkkoffie in...![]()
![]()
![]()
Die was al opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Altijd goed.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Hebben jullie dat ook zo vaak?
Zit je te cruisen in je waggie, alles relaxed!
Parkeren, no problem!
Nog even wat boodschapjes doen, niks aan het handje!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!![]()
![]()
zelden eigenlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie dat ook zo vaak?
Zit je te cruisen in je waggie, alles relaxed!
Parkeren, no problem!
Nog even wat boodschapjes doen, niks aan het handje!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!![]()
![]()
Wel dat ik moet poepen zodra de trein het station binnenkomt rollen
Dan heb je wel echt een duivels dilemmaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: