SCHOTIEquote:Op maandag 20 januari 2025 13:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
350 euro kreeg ik vanwege waardevermindering, het was nu immers een schadeauto
[..]
AAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:07 schreef Sally het volgende:
Nog even - in multiquote, en spoiler.
En dan wil ook ik het erbij laten.
Kon deze post niet eerder maken want afspraak gehad in de ochtend.Even daarvoor werden twee heren hier beschuldigt van overgewicht, maar daar kraait geen haan naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die hont voelt met me mee
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:07 schreef Sally het volgende:
Nog even - in multiquote, en spoiler.
En dan wil ook ik het erbij laten.
Kon deze post niet eerder maken want afspraak gehad in de ochtend.ok, je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Ja... weet het... te druk met dingen in mn levenquote:Op maandag 20 januari 2025 13:13 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een uitleg van jou
ik zei dat geeneens hequote:Op maandag 20 januari 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
Iemand "fatty" noemenDan verdien je een leven lang een onvrijwillig celibaat bestaan.
Nou ehm...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
Iemand "fatty" noemenDan verdien je een leven lang een onvrijwillig celibaat bestaan.
DAT ZEI JE WEL.quote:
EDIT: Ik snap wel wat je bedoeltquote:
na vraag ja wat Chubby betekende., heb dat niet zo persoonlijk gezegd.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:19 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor DTS of ook KLB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |