ik heb het nooit zo persoonlijk genoemd, hele beeld is er al door verdraaid.quote:
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor mijn reactie op jou over rokenquote:Op maandag 20 januari 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
Iemand "fatty" noemenDan verdien je een leven lang een onvrijwillig celibaat bestaan.
Het zou je echt gesierd hebben als je dan gezegd had van: "Okee sorry, zo bedoelde ik het niet".quote:Op maandag 20 januari 2025 13:20 schreef kree het volgende:
wel het drama van de week dit. echt.![]()
eigenlijk vond ik het nog wel grappig, totdat ik me realiseerde dat ik er mss mensen mee kwets. en dat is mijn eerlijke waarheid erover.
^ Dit dus iddquote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef sp3c het volgende:
Zeg gewoon ik snap je, sorry, zal er op letten
Tering hey
juist, of ook niet helemaal zo...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet op de persoon af, het was een algemene opmerking dat hij geen "fatty" wilde.
gedaan alquote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef sp3c het volgende:
Zeg gewoon ik snap je, sorry, zal er op letten
Tering hey
Tijd voor een kampvuur, een gitaar en "Kumbaya, My Lord!"quote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor mijn reactie op jou over roken
KUMBAYAAAAAquote:Op maandag 20 januari 2025 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd voor een kampvuur, een gitaar en "Kumbaya, My Lord!"
Is oke. We zeggen allemaal wel dingen die niet helemaal netjes zijn. Maar als je iemand op basis van uiterlijk gaat beledigen?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor mijn reactie op jou over roken
....en het komt niet door hem.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:22 schreef sp3c het volgende:
Ik vind het nog steeds grappig maar besef me dat ik er mensen mee kwets
Dus je beseft je dat je er mensen mee kwetst maar je vind het nog steeds grappig
Denk je dat dit helpt?
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die hont voelt met me mee
Is een beetje lood om oud ijzer hequote:Op maandag 20 januari 2025 13:22 schreef sp3c het volgende:
Dus je beseft je dat je er mensen mee kwetst maar je vind het nog steeds grappig
Denk je dat dit helpt?
Nee is nog steeds grappigquote:
wat ik dan ook gedaan had he?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou je echt gesierd hebben als je dan gezegd had van: "Okee sorry, zo bedoelde ik het niet".
Daarom ook mijn excuses want ik vind je gewoon een toffe peer en wens je alle goeds van de wereldquote:Op maandag 20 januari 2025 13:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is oke. We zeggen allemaal wel dingen die niet helemaal netjes zijn. Maar als je iemand op basis van uiterlijk gaat beledigen?
Heb dat vroeger ook gedaan, ben ik eerlijk in. Maar iets met zelf-reflectie en zelf-groei, is gewoon niet netjes en doe dat ook niet meer
Neequote:Op maandag 20 januari 2025 13:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is een beetje lood om oud ijzer he
Weet je wat het is Kree met zo'n achteraf excuses? Dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Komt niet zo oprecht over.. Beter gewoon nadenken en zoiets niet meer zeggen.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik dan ook gedaan had he?
LOl dit is het vervelende. jullie lezen of onthouden alleen de slechte stukjes.
maar wil wel ff het misverstand uit de weg ruimen van hoe dit nu ging enzo en dan viel het onwijs mee?
vandaar. En dan alsnog voor wie het niet gelezen had
SORRY.
niet het hele verhaal gelezen jijquote:Op maandag 20 januari 2025 13:22 schreef sp3c het volgende:
Denk je dat dit helpt?
Whut?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 03:09 schreef kree het volgende:
opzich sta ik niet eens verkeerd tegenover vrouwen met beetje buikje ofzo?
tot zekere hoogte. althans uiterlijk dus?
Verder gaat het me daar nooit zoveel om, zou verliefd worden op een fatty ook wss als ze leuk zijn.
Ok primaquote:Op maandag 20 januari 2025 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik dan ook gedaan had he?
LOl dit is het vervelende. jullie lezen of onthouden alleen de slechte stukjes.
maar wil wel ff het misverstand uit de weg ruimen van hoe dit nu ging enzo en dan viel het onwijs mee?
vandaar. En dan alsnog voor wie het niet gelezen had
SORRY.
Ik steun deze motiequote:Op maandag 20 januari 2025 13:26 schreef sp3c het volgende:
Kunnen we het weer over ijshockey hebben denk ik
hoe is dit persoonlijk?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut?
Je was zeker dronken en weet het niet meer dat je dit schreef?!
Echt.
[..]
Nee alleen die reactie, die is een beetje domquote:Op maandag 20 januari 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
niet het hele verhaal gelezen jij
maar anyway, wat mij betreft zetten we er een streep onder
Wat lief.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder is er nog steeds en blijft totdat hij weggaat.
Helpen met pakken etc.
Ik kom er ook bijquote:Op maandag 20 januari 2025 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even op mijn handen zitten
Tadaquote:Op maandag 20 januari 2025 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
hoe is dit persoonlijk?
opzich sta ik niet eens verkeerd tegenover vrouwen met beetje buikje ofzo?
tot zekere hoogte. althans uiterlijk dus?
Verder gaat het me daar nooit zoveel om, zou verliefd worden op een fatty ook wss als ze leuk zijn.
Dat was het hele punt dus?
snapte de hele drama al weer niet?
Dat mensen zich aangesproken voelen???? tja wat kan ik daar aan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |