Tadaquote:Op maandag 20 januari 2025 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
hoe is dit persoonlijk?
opzich sta ik niet eens verkeerd tegenover vrouwen met beetje buikje ofzo?
tot zekere hoogte. althans uiterlijk dus?
Verder gaat het me daar nooit zoveel om, zou verliefd worden op een fatty ook wss als ze leuk zijn.
Dat was het hele punt dus?
snapte de hele drama al weer niet?
Dat mensen zich aangesproken voelen???? tja wat kan ik daar aan doen?
Gedaan!quote:Op maandag 20 januari 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief.Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
Ja. Klopt die Sorry was er gekomen.quote:
Nou... je uitleg was "het was een grapje".....quote:<knip>
maar wil wel ff het misverstand uit de weg ruimen van hoe dit nu ging enzo en dan viel het onwijs mee?
Nogmaals dank en excuus geaccepteerd.quote:vandaar. En dan alsnog voor wie het niet gelezen had
SORRY.
Schuif maar opquote:Op maandag 20 januari 2025 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even op mijn handen zitten
Kreeg ik net, dank je welquote:Op maandag 20 januari 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief.Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
DAARNA, Kree. Gebruikte je het woord "Fatty"quote:Op maandag 20 januari 2025 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
hoe is dit persoonlijk?
opzich sta ik niet eens verkeerd tegenover vrouwen met beetje buikje ofzo?
tot zekere hoogte. althans uiterlijk dus?
Verder gaat het me daar nooit zoveel om, zou verliefd worden op een fatty ook wss als ze leuk zijn.
Dat was het hele punt dus?
snapte de hele drama al weer niet?
Dat mensen zich aangesproken voelen???? tja wat kan ik daar aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Twee?quote:
Je boft maar klaasje zo schat aan je zijde. Hoop dat de opname je goed gaat doen 😘quote:Op maandag 20 januari 2025 13:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kreeg ik net, dank je wel
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DAARNA, Kree. Gebruikte je het woord "Fatty"
NATUURLIJK vallen mensen daar over.
Als mensen jou gaan aanspreken met iets wat kwetsend is voor jou (rijbewijs/drankgebruik) val je daar ook over. Leef je eens in in andere mensen.nou dan moeten mensen niet zo kleinzerig doen, Ik kan me dingen naar mij herinneren van we hangen je op aan de hoogste boom en erger nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus tja ben een beetje wat harder erin geworden wel op fok.Do what you love, love what you do!
Dotquote:Op maandag 20 januari 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je boft maar klaasje zo schat aan je zijde. Hoop dat de opname je goed gaat doen 😘
Jij ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]schotel krijgt het nog druk
Hey Aapjequote:
Je gaat gewoon door ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:31 schreef kree het volgende:
zucht moeilijk doen om het moeilijk doen jullie.
laat maar gaan, ik heb niemand persoonlijk beledigd of aangevallen.
En bovendien wat ik zeg is ook nog niet eens negatief. Jullie maken er wel beetje van wat je wil he?
Aldus iemand die ziedend mensen gaat 'noten' en in FB gaat posten als iemamd 'De Grote Kree-show' post.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan moeten mensen niet zo kleinzerig doen, Ik kan me dingen naar mij herinneren van we hangen je op aan de hoogste boom en erger nog.
Dus tja ben een beetje wat harder erin geworden wel op fok.
Ze is super lief en leukquote:Op maandag 20 januari 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je boft maar klaasje zo schat aan je zijde. Hoop dat de opname je goed gaat doen 😘
Hebt wel, wilde zeer waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:31 schreef kree het volgende:
zucht moeilijk doen om het moeilijk doen jullie.
laat maar gaan, ik heb niemand persoonlijk beledigd of aangevallen.
NIET NEGATIEF?!quote:En bovendien wat ik zeg is ook nog niet eens negatief. Jullie maken er wel beetje van wat je wil he?
Doe datquote:Op maandag 20 januari 2025 13:33 schreef kree het volgende:
lol echt wtf zeg...... ik zal dit onthouden als er een keer iets gezegd wordt waar ik me aan irriteer en er dan ook drama van maken......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |