ik ken dit helemaal niet, maar hou wel van dat idee enzo. tis beetje zelfde als lullos of toen was geluk nog heel gewoon, gefilmd met publiek enzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
Zat aan een snapshot hier van te denken:
https://www.youtube.com/watch?v=yv7eLQmfdX
"we"? je bent daar zelf verantwoordelijk toch en niet een anderquote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef kree het volgende:
ik moet zeggen mijn klaagbarometer zat wel redelijk hoog, kunnen we daar niet wat aan doen?
neuh het viel wel mee eigenlijk ookquote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]Jij veel klagen?!?
Ik denk niet dat iemand dat hier is opgevallen!
Gelukkig heb ik sarcasme nooit door.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik sarcasme nooit door.![]()
Ik zie dit als een teken dat ik gewoon al deze spannende weetjes kan blijven spuien
En zo niet dan toch, dit is ONZ
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik had hem al klaar staan!
Erwtensoep zoals mijn oma het maakte maak ik nu ook zo. Met een extra portie liefdequote:Op maandag 20 januari 2025 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Paar uur.
Maar dan heb je wel verse soep.
Ik hou van onzinnige weetjesquote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik sarcasme nooit door.![]()
Ik zie dit als een teken dat ik gewoon al deze spannende weetjes kan blijven spuien
En zo niet dan toch, dit is ONZ
Ik heb hem al zoveel knuffels gegeven dus deze kan er ook nog bijquote:Op maandag 20 januari 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben niet helemaal bijgelezen, want vergaderingen, maar knuffel voor @:sinterklaaskapoentje
@:mascara-klodder, geef jij m even door?
Nog eentje extra danquote:Op maandag 20 januari 2025 16:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb hem al zoveel knuffels gegeven dus deze kan er ook nog bij
geklaag? niks van gemerkt?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:04 schreef ToT het volgende:
Alleen had ik dat plaatje ctrl + c gedaan vanwege iemands geklaag!
Vandaag ookquote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef kree het volgende:
gaat het weer trouwens nog wat beter worden? ik vond het gister echt focking koud nl toen ik terug ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |